En tiiä mille palstalle tämä kuulus kun en tiedä iskeäkö vai ei, mutta kysyn täältä :D
Voiko mies tuijottaa ja tuijottaa olematta kiinnostunut?! Tämä on pöljä kysymykseni :D Ja ei, minulla ei oo ylimääräsiä raajoja tai vain yhtä silmää tai vessapaperia kengänpohjassa, vaan olen varsin nätti nuori nainen.
Yliopistolla on eräs mies, josta en tiedä yhtikäs mitään, mutta joka suorastaan toljottaa aina kun olen samassa tilassa. Hän ei vaikuta ollenkaan ujolta, mutta ei silti tule koskaan juttelemaan, hymyile minulle, tee sitä kuuluisaa "aloitetta" niinkuin useat kiinnostuneet kai tekee? Tuijottaa vaan. :D
No, hän on vallan söpö, mutta toistaiseksi olen lähinnä kiusaantunut tuosta tuijottamisesta... en ole mennyt kysymään että mitäpäs kahtelet, vaikka varmaan vielä jonain päivänä menen että saan selkoa...
TUIJOTUS.
23
1656
Vastaukset
- M, 28
Tuskinpa tuijottaisi jos ei olisi kiinnostunut. Todennäköisesti vain naisten kanssa niin epävarma, että ei uskalla tehdä asialle mitään. Tiedän kokemuksesta, tosin itse en kovin painostavasti tuijottele, mutta viehättävää naisihmistä tulee kyllä vilkuiltua usein.
Kyllä, monet erittäin mukavat miehet ovat niin epävarmoja, että eivät todellakaan uskalla tulla juttelemaan naisille vaikka ovatkin kiinnostuneita. - uhri :D
Hmmh, hämmentävää, tää kaveri kun tuntuu olevan aina jonkun oman kaverinsa kanssa ja on tosi sosiaalisen oloinen tapaus... ei nyt pelimieheltä vaikuta kuitenkaan (inhoan koko sanaa) mutta... voisi kuvitella että hän kyllä jututtaisi ihmistä joka kiinnostaa. Mutta ehkä ei. :)
Kiitos vastauksesta.. :D- 14+14
Sosiaalisuus ja naiselle aloitteen tekeminen on kaks ihan eri asiaa.
Ite oon aina tullu hyvin juttuun käytännössä kenen kanssa tahansa sukupuolesta välittämättä. Sekä pienessä porukassa, että isommissa pippaloissa. Erään vanhan tutun sanoja lainaten "pystyn selittämään vaikka yön päiväks".
Silti naisille kiinnostuksen osoittaminen on aina ollut jostain kumman syystä lähes ylitsepääsemättömän vaikeaa. No ylläripylläri ikää melkeen 30 ja edelleen sinkkkuna :)
Mutta ei siis kannata välttämättä vetää johtopäätöstä ettei olisi kiinnostunut pelkästään sen takia, että vaikuttaa muuten sosiaaliselta :)
- sana kiertää
oletko jo monelle koululaiselle kerennyt reikääsi jakamaan?
- Kuulostaa ällöltä!
Ihme friikki tommoinen mies. Ens kerralla sanot sille suorat sanat, luulis loppuvan töllöttely!
- hyh,hyh.
Kukahan mies sua nyt siellä murjussasi töllöttelee.
Hävettä kaikkien naisten puolesta. - 4+20
Ei tollaisesta tuijottelijasta kannata välittää, pelkuri mikä pelkuri. Kokemusta on. Ei se tule jatkossakaan saamaan sanaa suustaan ja jos taas menet itse juttelemaan, niin poju luultavimmin vaan pelästyy niin että paskoo alleen. Miksi tuhlaisit tuollaiseen "mieheen" aikaasi?
Jos nyt rupeaa töllöttely liikaa ärsyttämään, niin senkut käy vähän ärähtämässä tai tarkoituksella kaulailet näkyvästi jonkun vähän uskaliaamman tapauksen kanssa.- hyvä valhe
"Ei tollaisesta tuijottelijasta kannata välittää, pelkuri mikä pelkuri. Kokemusta on."
Niin, kokemusta tasan yhdestä tapauksesta ja sitten yleistät sen koskemaan kaikkia vastaavanlaisia tapauksia. - huahua...
Niin eli haluat, että hän nainen tulisi koskettelemaan sinua huahua....
- sivusta...
Kiinnostunut, mutta varattu....?
- RVA ITSEVARMUUS
Minäkin sanoisin että kiinnostunut mutta varattu. Loppu on sitten itsestäsi kiinni...
- uhri :D
Hmmh, tulee sellainen olo että kehtaankohan häntä edes jututtaa koska mahdollisuus siihen että hän on tosiaan varattu on tietty olemassa.. :) Kun en häntä yhtään tunne... No, eihän siinä mitään menettäskään mutta onhan se aina vähän kiusallista :D
Noo, jospa vaikka toljottaisin takaisin, jos hän vapaa mies on niin kaipa sitten rohkaistuu juttelemaan. :) Oon vaan jotenkin niin perisuomalainen tuossa asiassa että nolostun tuijottelusta ihan kympillä enkä itse kehtaa ainakaan sitä tehdä, ennemmin väistän katseen :D Tyhmää, I know... - Kiinnostaa, toki
Olen todennut, että ujouttaan kannattaa arvostaa. Voihan olla, että mies haistelee tilannetta ja sitten joku päivä voikin yllättää sinut jollain muulla tavalla, kun et edes ajattele koko asiaa. Anna hänen katsella, eihän se ole sinulta mitään pois. Hän on varmasti kiinnostunut sinusta ja keskity sinä vain rauhassa omaan elämääsi ja omiin juttuihisi. Kaikki selviää aikanaan. Sinuna en tekisi mitään, ujous on ihka söpöä, ja jos kääntää ujouttaan päänsä pois se voi herättää miehessä vain lisäkiinnostusta.
Luulisi olevan ainakin jossain määrin kiinnostunut, mikäli aina juuri sinua tuijottaa. Jotkut saattavat toki tuijottaa puolivahingossa muuten vaan. Itsellä ainakin katse vaeltelee kun olen ajatuksissani. Joskus oikein säpsähtää kuin huomaa tuijottavansa jotain ihmistä, joka vastaakin katseeseen. Noin käy helposti esim. koulun kahvilassa, kun lukee päivän lehteä tai keskustelee kavereiden kanssa.
Asiasta toiseen. Se, että on muuten sosiaalinen, ei tarkoita, että on itsevarma naisten seurassa. Minulle ainakin pitää vääntää rautalangasta, että toinenkin on kiinnostunut, ennen kuin kehtaan täysin tuntematonta naista alkaa vikitellä. Mies saattaa helposti ajatella, ettei sinua voisi kiinnostaa, ja vain haikailee perään. Helposti ajattelee, ettei toista kiinnosta, jos väistää katseen.- Mies24v
Uskaltaisin väittää, että suuri osa ihmisistä tulkitsee katseen väistämisen negatiiviseksi eleeksi, joka ei ainakaan madalla kynnystä lähteä juttusille. On toki mahdollista, että oikein tehtynä voi viestittää myös hyväksyntää ja vastausta kiinnostukseen, mutta epäilen ettei kovin monelta onnistu ainakaan luonnostaan moiset signaalit. Huomattavasti varmempi ratkaisu olisi vastata katseeseen edes muutaman sekunnin ajan ja hymyillä ennen kuin keskittyy taas muuhun. Tämä siis olettaen, että haluaisit selvittää asian ja olet itsekin kiinnostunut.
- LTYujomies
Itse olen ujo ja olen opiskellut yliopistolla jne. vaikka missä. Yliopistolla oli paljon nättejä naisia ja nämä joihin ihastuin (muutama), niin ujouttani ehkä olen liikaa tuijotellt heitä, anteeksi siitä. Sitä vaan ei yksinkertaisesti uskaltanut mennä juttelemaan. Uskotteli itselle, että he ovat varattuja ja liian upeita naisia, että olisi itsellä ollut mahdollisuutta. Suurin osa jäikin näin selvittämättä ;(
- öyuöulk
Mä aina mietin lähintä puskaa,kun tuijottelen naisia.
T: Jokerifanijanari Marko- Ahmed - Töllääjä
Voi kai sitä vaan katsella jos jotain katseltavaa on? Ei kai ny aina tarvi olla kyse mistään senkummemmasta että pitäs heti alkaa nussimaan tai vastaavaa.
- ujopälli
Olen ujo ja monesti syyllistynyt tuohon tuijottamiseen. Se on vaan kiinni siitä, ettei uskalla ottaa mielellään pakkeja tai sitten julkisesti paskasia nauruja tai ettei tyttö noteeraan millään lailla, kun juttelee. Näistä on kokemusta. Onneksi olen päässyt monesti samaisten naisten kanssa esim. kesätöihin ja silloin olen heitä voinut lähestyä...
- Annizki
Njaa.. Ujotpällit osottautuu yleensä aika surkeiksi poikaystäviksi, kehtaisiko sellaisen kanssa olla joka vapisee ekalla kerralla kuin mikäkin vibraattori ja ei uskaltaudu edes yhdyntään koska tämä ei ole valmis tai Arvostaa naista niin paljon ettei edes viitti tehdä mitään.. ÄRSYTTÄVÄÄ, kyllä suosittelen jättämään väliin jos on mahdollista koska ujot miehet osottautuu samalla jopa hirveän mustasukkaisiksi joka on pahaksi parisuhteelle. Kyllähän sinä sen voit iskeä ja kokeilla mutta usko minua näin se loppuu kumminkis.
- Nynnynnyyy
No se Tosimies(tm) kun sattuu tulemaan mustikseksi niin hyvä että saat henkesi pitää, ehkä selviät mustalla silmällä ja parilla katkenneella kylkiluulla. Ujot nynnythän kun ei uskalla tehdä mitään...
- näin se menee
Monet miehet tuijottaa kaunista naista mutteivät usko et olis jotain saumaa iskeä sellasta naista. joten homma jääpi vaan tuijotus asteelle, jos et itse anna mitää merkkejä et olis jotain saumaa.
- hihihihihihuuuuuuu
Tiedän parikin todella sosiaalista tyyppiä, joille aloitteen tekeminen on silti hemmetin vaikeaa. Sosiaalisuus ja naisten iskeminen ovat kaksi täysin eri asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462