Mistä tietää, koska mies pitää jättää rauhaan?

3+1

Minulla olisi pieni ongelma. Olen 17, poika 19. Olen melko ihastunut tähän henkilöön, vaikken tunne häntä kovin hyvin. Ongelma on, etten saa hänen ajatuksistaan selvää. Faktatietoa on, ettei ilman kaveripiiriä paljoakaan pukahda & on ujo.

Tutustuin häneen syksyllä, jolloin satuimme keskustelemaan hetken. Sen jälkeen olemme puhuneet fb:ssä pari kertaa, itse olen aloittanut pari kertaa ja hän on aloittanut kerran. On käyttänyt hymiöitä ja ollut kohtelias&mukava. Kun tässä kuitenkin yksi päivä menin yllättäen syömään samaan pöytään jossa hän oli ja yritin pitää keskustelua yllä, poika oli kuitenkin hiljainen ja vastasi vain kysymyksiini ja katsoi ruokaansa, näytti ehkä vähän hämmentyneeltä tai nololta ja lähti syötyään mitään sanomatta pois. Poika ei yleensä katso ihmisiä silmiin ja on ehkä aavistuksen omissa maailmoissaan, ja voisin olettaa hänen säikähtäneen ehkä aavistuksen outoa tilannetta.

Mistä tiedän, kiinnostaako häntä vai pitääkö hänet jättää rauhaan? Jos ajattelette, että voin vielä yrittää lähestyä häntä, niin vinkkejä kehiin että miten :)

5

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

ootko antanut jo vittuasi hänelle?

• Sunder

Kysy vaikka facebookissa haluaako hän lähteä jonnekin ihan kahdenkesken, kahville, leffaan tms. eli ihan oikeasti treffeille. Siinä se selviää melko nopeasti.
      Kyllä ujokin ihminen yleensä uskaltaa verkon kautta keskusteltaessa vastata tuohon totuudenmukaisesti. :)

Esimerkiksi koulussa on monesti paljon tuttuja ihmisiä ympärillä, joten kiinnostuksen osoittaminen siellä saattaa varsinkin ujolle tuntua todella kiusalliselta ja ahdistavalta. Tällöin reaktio on juuri kuvailemasi, eli säikähtänyt, eikä oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, joten esittelee kuin ei sinua tuntisikaan, jotta ne tunteet eivät näy.

• Tarpeeksi viisas

Ujouteen ei kannata liiaksi vedota, kuka tahansa uskaltaa jos oikeesti haluaa. Sinuna unohtaisin koko jutun ja keskittyisin vaikkapa kouluun ja kavereihin. Poika kyllä ilmaisee sitten tavalla tai toisella, jos on sinusta kiinnostunut. Pyytelemällä poikaa ja "häiritsemällä" häntä menetät vain oman mielenrauhasi ja pähkäilet turhia = turhaa ajanhukkaa, kun jossain muualla lienee henkilö, joka oikeasti haluaisi olla sinun kanssasi.

• vfduryto

kannatan sunderia, kyllä se ujous voi estää tekemästä aloitetta vaikka oikeasti haluaisi

• jooooh

Mun mielestä sun kandee ehkä kysyy facessa haluaako se lähteä sun kaa kahville. Jos se sanoo ei, ni sit kandee jättää se rauhaa ja olla sen kaa vaa kaveri. Meinaa mua yritti täs yhtee vaiheesee yks mies ja halusin olla sille vaa kaveri mut se tais olla tosi ihastunu muhu. Sit ku yhes jouduttii syömää ni katoin kans alaspäin koska en halunnu antaa sille signaalia että oisin kiinnostunu ku en ollu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe