ja suvaitsevaisia homoja kohtaan ja kannattaa Pekka Haavistoa. Toista se on meillä ATM:llä joita on koko ikämme nöyryytetty haukkumalla ja epäilemällä homoiksi. Me emme todellakaan voi suvaita homoja, koska joutuisimme heti epäilyksenalaiseksi.
Niiden miesten jotka saavat naisita helposti, on helppo
20
349
Vastaukset
- AT-logiikkaa
Ööööö... Miksi homoksi leimautuminen on häpeällistä?
- No kyllä täälläkin
naiset haukkuvat miestä homoksi, jos eivät pidä tästä (vrt Mies 1985:n kohtalo)
- ikisinkku_37
Aloittaja on totaalisen väärillä jäljillä. Homoseksuaalin statuksen ylläpitäminen ja "epäilysten" ruokkiminen on ainkin omalla kohdallani auttanut pääsemään irti ikisinkun "häpeäpaalusta" ainakin työpaikalla.
Olen ollut sinkku 8 viime vuotta ja nykyisellä työpaikallani olen aistinut selkeästi, että minua pidetään homona. Tämä siitä syystä, että seuralaisistani en ole koskaan puhunut kun jossakin mainitsen käyneeni tms. Olettavat syynä olevan sen, että seuralaiseni on mies tai ovat miehiä enkä halua asiaa mainostaa. Mielenkiinnon kohteeni ja harrastukseni saattavat myös antaa aihetta oletuksiin.
Mielihyvin ylläpidän tätä mielikuvaa!! Paljon parempi, jos luulevat töissä minun olevan seksuaalisesti aktiivinen homo kuin seksuaalississa pyrinnöissään vuosikaudet täysin epäonnistunut, läheisiin ihmissuhteisiin ilmeisen kykenemätön totaalisen yksinäinen heteromies, jollainen oikeasti olen.- 83 % hetero
Hauska taktiikka. Oletko alkanut myös vispata rannettasi ja puhua yli-innostuneesti?
Asia on juurikin päinvastoin. Homofobiaiset vaikuttavat aivan siltä, kuin he pelkäisivät omia tunteitaan ja himojaan. Umpiheteron kannalta toisten miesten homous on pelkästään positiivinen asia.
Jos kaikki miehet olisivat homoja minua lukuunottamatta, minulla olisi lähes rajattomat naismarkkinat ilman kilpailua. ;-)- 83 % hetero
Olen myös ajatellut jo pitkään, että jos on kovin homofobiainen, pelkää että jos on kosketuksissa homoihin, ajautuisi jollain tavalla johonkin homosteluun mukaan. Tai sitten että jos ei tuomitse homoutta tiukasti, muut alkaisivat epäillä siitä. Ja se taas ottaisi luonnolle, kun mitä sekin musta ajattelee?
- Homottelua
kokemattomat eivät tajua miten se sattuu nuoreen mieheen ja miten homoksi leimaamalla tuhotaan nuoren miehen itsetunto.
- Miksi miinusta kun
todetaan nuoren miehen tuska?
Annoin yhdelle mimmille baarissa pakit, josta se suuttui ja alkoi homottelemaan. Sanoin sille, että voinpa ollakin, mutta älä kerro vaimolleni, kun se ei vielä tiedä...
- Ei kai totuuden
sanominen voi satuttaa
- naisen kohtalo
naiset jotka jakavat pyhimpäänsä avioliiton ulkopuolella pitäisi seivästää.
- .....
Niin seivästää kyrvällä
- Reipas Mies
Juuri tästä on kyse että arkisemmat miehet usein pitkän sinkkuuden jälkeen demonisoituvat, mikäli evidensiä naisten kaadoista ei ole esittää. Naisen iskentä on Suomessa niin aktiivisuutta vaativaa ja menomestoilla oikein toimista edellyttävää toimintaa että moni mies duunin yms. seikkojen jälkeen ei vaan jaksa monena iltana viikossa vaivautua meluisiin seksipartnerin arvonta mestoihin joita baareiksi kutsutaan.
Homoseksuaaliksi leimautuminenkin lienee helpompi kohtalo ps-syrjäytyneelle miehelle kuin tunnustaa sosiaalisen ryhmän edessä ettei kykene iskemään oman tasoista naisseuraa itselleen. Se on kovempi paikka.- Onneksi mulla
mukavia kavereita, eikä tuollaisia mulkkuja kuin teillä. Minulle ei kukaan ystäväni ole ikinä vittuillut siitä, että en saa naista. Päinvastoin. Ystäväni ovat lojaaleita ja myötäeläviä.
- Vähemmän onnekas
Onneksi mulla kirjoitti:
mukavia kavereita, eikä tuollaisia mulkkuja kuin teillä. Minulle ei kukaan ystäväni ole ikinä vittuillut siitä, että en saa naista. Päinvastoin. Ystäväni ovat lojaaleita ja myötäeläviä.
Mistä tuollaisia ystäviä löytää?
- Omat läheiset
Vähemmän onnekas kirjoitti:
Mistä tuollaisia ystäviä löytää?
ystävyyssuhteeni periytyvät yliopistosta opiskeluajalta. Onneksi opiskelin humanistista alaa, eikä kellään ollut mitään tarvetta vetää "kovan äijän" roolia. Nopeasti oppi puhumaan avoimesti asioistaan -vaikeistakin - ystäville ja he tekivät samoin. Lämmin ystävyys on säilynyt vaikka olemme valmistuttuamme hajaantuneet ympäri Suomea. Ystäväni kertovat minulle myös avoimesti omissa parisuhteissaan olevista ongelmista ja minä tietysti kerron omista takaiskuistani naisten kanssa.
- Epäilyttävää
Voithan sä äänestää Pekkaa ja sanoa kaikille äänestäneesi Saulia, niin kukaan ei epäile.
- ~cissi~
Luulis ennemmin, että ATM on katkera kun vanha äijä vie nuoren naisen muutenkin vaikeassa markkinatilanteessa. Haavistohan ei ole teidän hupenevilla apajilla.
- Katkera ATM
Sanos muuta. Saulin nainen olisi ikänsä puolesta mullekin sopiva.
- Kyllä minäkin
Katkera ATM kirjoitti:
Sanos muuta. Saulin nainen olisi ikänsä puolesta mullekin sopiva.
Jennin voisin ottaa, jos sen päällä ei olisi ähkinyt YTM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462