Olemme seurustelleet nyt vuoden poikaystäväni kanssa. Poikaystäväni on kaikin puolin ihana. Poikaystäväni on myös sanonut minulle usein etttä pitää minusta ihmisenä ja näin voisin olettaa että hän siis pitää luonteestani. Olen kuitenkin naiseksi aika ruma. Omistan miehekkäät piirteet eikä kropassakaan ole kehusmista. Lisäksi olen tavattoman huono seksissä, ja siksi nautinto tuntuukin jäävän yleensä kovin yksipuoliseksi, sillä vain minä nautin. Olen koettanut parhaani panostaa seksiin, mutta silloin se vaan menee vaivalloiseksi ja väkinäiseksi. Olen myös koettanut laittautua ja kohentaa ulkonälöäni, mutta kun on ruma, niin on ruma. Tästä asiasta on vaikea puhua mieheni kanssa, sillä aina kun yritän, alan itkeä ja joudun poistumaan paikalta. Mieheni vakuuttaa että rakastaa minua kuitenkin. Mutta eniten pelottaa, jos hänen rakkautensa muuttuu enemmänkin ystävyydeksi, koska tuskin hän koskaan voi tuntea oikeaa halu minua kohtaan. Uskotteko että parisuhde voi perustua pelkälle sielujen sympatialle ilman intiimiä himoa? Vai onko tämä suhde, kuten varmaan kaikki suhteeni, tuomittu lopulta jäämään vain ystävyysasteelle.
Kuinka pitkälle luonne riittää?
14
487
Vastaukset
- A tip for today
Sun heikko itsetunto niin on lähellä tuhota koko suhteen. Jos mies pitää susta ja sun luonteesta niin se on jo hyvä kulmakivi parisuhteelle. Ulkonäkö tulee ja menee, luonne ei niinkään. Yritä olla ollinen ja vatvomatta tilannetta sun päässä, koska oikeestaan mitään "ongelmaa" teillä ei ole. Oman mielen ongelmat on suurempia päässä, kuin todellisuudessa ovatkaan.
Jos et ole tyytyväinen, voit hakeutua (seksuaali)terapeutille jossa pystyisit kohentamaan itsetuntoasi. - onnetonkenollasa
KYllä minä näen ongelmana sen, ettei mieheni esimerkiksi pysty nauttimaan seksistä kanssani. Hän ei kiihotu minun näkemisestä eikä minun tekemisistäni. Mieheni hoiteleekin yleensä itse itsensä. Luotan häneen, ettei hän koskaan pettäisi minua, mutta tuntuu jotenkin jo epäreilulta, ettei mieheni saa kunnon seksiä, vaikka on itse sellaiseen täysin kykenevä.
- dollydoll2
Mulla on melkein samanlaista...riitaa on nyttemmin luonteestanikin. Tosin olemme ehtineet naimisiin asti ja lapsikin on. Mies kyllä ottaa minusta tyydytyksensä mutta en usko että olen haluttava, ei himoa kosketella ja katsella tai yrittää tuottaa varovasti nautintoa.. Minä en kerkeä oloihin ja saankin aina hoidella omin käsin..yksin jälkikäteen...loukkaa se että koko ulkomuotoni voi olla hänelle sivuseikka vaikka naiskauneutta ja seksikkyyttä muissa ihailee..muotoja ym. Olemme kai vain lapsen vuoksi yhdessä. Olen menettänyt itsetunnon, kun en saa tuntea itseäni aviomieheni "daamiksi" tai edes naiseksi.
- aina ei voi voittaa
vaikea sanoa. ymmärrän, kun sama juttu, joka ei ole kiinni itsetunnosta.
Ei hyvä itsetunto tee minusta silti paremman näköistä ulkoisesti.
Pidän itseäni vain niin järkevänä, että en vaivaa päätä asialla, vaikka toki sen ja sen vaikutukset tiedostan. Tiedän, että maailmassa on absoluuttisesti vakavampiakin asioita ja suhteutan asian hankaluuden siihen, mutta siltihän se vaikuttaa.
En näe ehkä järkevänä keskustella miehen kanssa, joka ei kuuntele/ymmärrä/osaa auttaa sinua tuossa asiassa.
Ehkä suhde on ystävyysasteella joskus, mutta haittaako se? Ystävyys on arvokasta! Ei kaikista ole olemaan jotain mieheniskijäsupersankareita. Suurin osa on tavallisia, jotkut rumia, kaikki pelaa niillä korteilla mitä on. Toisilla hyvät, toisilla huonot. Sille ei voi mitään. Realistisuutta peliin. - hgyt65kdghs6hsgd7k
En ole lukenut aikaisempia, mutta kaikki, kaikkijhkhjg67fhg54hfyt6, riippuu siitä miten mies "ottaa sinut"
- sxiä vuodesta 1979
Ja minulta villi veikkaus : [
Taas tätä samaa: jätkät ovat nettisukupolvea ja ovat leimautuneet seksuaalisesti yliärsykkeisiin, joita ovat katselleet netistä.
Ne ovat niin voimakkaita ärsykkeitä ja kiihokkeita, että aistit ovat turtuneet tavallisille, luonnollisille seksuaalisille muodoille ja tavoille. Se on niin sääli!
Ennen nettiä heteromies kiihottui jo pelkästä naisen hipaisusta, ei tarvittu temppuja, rekviisiittaa, pervoiluja. Sain tuntea olevansa tosi haluttu, vaikka ikinä en ole mikään seksipommi ollutkaan.
Voi siskot, se oli hienoa aikaa. Mies oli liekeissä niin helposti.
Toki olin itsekin nuorempi ja ja siten vähän vetävämpi kuin nykyään keski-ikäisenä, mutta tuntuvat nykyiset 18-35 -vuotiaatkin surevan miesystävänsä huonoa seksuaalista syttymistä :( Ja "vika" ei totisesti ole teissä naisissa!
Miehet, löytäkää ja sytyttäkää naisystävänne hekuma, älkääkä tuhlatko paukkujanne netin kuvitteellisiin pervoiluihin ja puuhatko tumputtamisen parissa, jos teillä kerran on oikea nainen!- 8
Tuossa on itua, juuri noi asiat taitaa olla. Netti tarjoaa aivan älyttömiä naisvartaloita miten päin vain kääneltyinä ja väänneltyinä.
Siinä touhussa ei norminainen pärjää, toki näkee myös viimeisen päälle olevia donnia joita suorastaan riisuu jo katseellaan, eivätkä nämä välttämättä ole mitään parikymmppisiä.
Hyvännäköinen nainenkin rupsahtaa keholtaan aika nopeaasti jos ei pidä itseään kunnossa, varsinkin istumatyö näivettää naisen kuin naisen kumaraksi kurpaksi.
Näin se vain on lyylit. - 1 + 3
"Miehet, löytäkää ja sytyttäkää naisystävänne hekuma, älkääkä tuhlatko paukkujanne netin kuvitteellisiin pervoiluihin ja puuhatko tumputtamisen parissa, jos teillä kerran on oikea nainen!"
Miksi?
Pitääkö hommata myös lankapuhelin iPhonen tilalle? - Vähän rehellisyyttä
Sama ongelma kyllä vaivaa nykynaisiakin.
Nainen ei ole nykyään helposti liekeissä sen takia koska vertailee miestä satoihin muihin.
- onnetonkenollasaa
Kiitos vastauksistanne. Jotenkin lohduttavaa kuulla ettei tämä ongelma ole niin harvinainen. Ehkä minun pitäisi sitten vain olla tyytyväinen edes siihen että seurassani viihdytään. Ystäviä on aina hyvä olla.
Saattaa kai tämä ongelma ilmetä toisinkin päin, mutta meillä näin päin. Itse olisin hyvinkin aktiivinen seksin suhteen, jos vain enää kehtaisin. Nykyään vaan se tuntuu enemmän siltä että mieheni joutuu uurastamaan vain minun eteeni, eikä itse saa siitä palkkiota, muuta kuin ehkä sen että on tehnyn minut tyytyväiseksi.
Ajattelin että ehottaisin miehelleni, josko hän hankkisi tähän rinnalle seksisuhteen. Jos ei passaa niin pitää katsoa miten edetä. Ehkä vain parempi koettaa löytää mies, joka ei vaadi kiihottuakseen kaunista naista..- ninnazafira
Jäi vaivaamaan..tarkoitatko että kiihottmisen puutteen takia ei pysty yhdyntään vaan muuten sua hoitelee? Vai pystyy mutta ei ehdi laueta, sinäkö ehdit? Oletko varma ettei hänellä ole omia seksuaalisia ongelmia? Jos kuitenkin pystyisi yhdyntää tai voisit imeä häntä eikö laukea tai mitään siksi että itse et ole kiihottava ? Kuitenkin erektiota ? Meillä lauetaan paitsi minä en. Mutta kuvittelen että laukeaa vain minun mekaanisen toiminnan vuoksi. Seksimme toimii vain pimeässä peiton alla ja on nopeasti ohi. Tahtoisin olla mieheni mielestä kaunis seksikäs ja kiihottava milloin vain. En koskaan kuule olevani mitään. En toiveita tai kehuja miltä näytän tai tunnun, en niitä pukeutumisen osalta enkä alasti. Mies ei piittaa minusta eikä kerro millaista ihailee naisissa tai millaisia virikkeitä toivoisi, varmaan salaa ajattelee yhtä sun toista. Estojeni takia olemme ajautuneet seksittömään umpikujaan.
"KYllä minä näen ongelmana sen, ettei mieheni esimerkiksi pysty nauttimaan seksistä kanssani. Hän ei kiihotu minun näkemisestä eikä minun tekemisistäni."
Onko miehesi sanonut että asia on noin, vai ajatteletko vain itse että näin täytyy olla?
Eräs kirjoitti: "Ei hyvä itsetunto tee minusta silti paremman näköistä ulkoisesti." Tähän voisin sanoa että näinhän se asia on, mutta ainakin itselle kaikkein tärkein kriteeri naisessa on hyvä itsetunto. Vaikka olisi kuinka kaunis nainen tahansa, mutta huono itsetunto, niin en kiinnostu. Kun taas tavallisemman näköistä hyvä itsetunto "kaunistaa" ja pisteet nousee huomattavasti.- onnetonkenollasaa
Siis usein ei nouse ollenkaan. Esimerkiksi tuossa pari iltaa taaksepäin mieheni koetti tehdä seksin suhteen aloitetta ja kietoi kätensä takaapäin ympärilleni kun olimme rupeamassa nukkumaan. suuteli niskaan ja korvaa. olin tietysti heti mukana niin hyvin kun vain osasin, mutta kun ei noussut niin ei noussut. En vain saanut tilansteesta miehelleni tarpeeksi kiihottavaa.
Kuitenkin silloin kun mieheni kiihottu tarpeeksi ja hänellä nousee, niin minä nautin kovin aktista, mutta mieheltäni häviää keskenkaiken halut, ja niin hänellä lerpahtaa ja sessio jää usein lyhyeksi. Osaan kyllä tosiaan kuvitella että tämmöinen ähkivä ja puhkuva alaston möttönen kadottaa halut varmaan aika äkkiä. oikeastaan aika huvittavakin ajatus.. Olen kyllä koettanut olla hiljaa ja ollaan oltu niin etät minulla olisi mekko päällä ja mies takaa, niin ettei nää kasvoja, mutta ei ole sekään toiminut.
Ja mieheni ei ole koskaan sanonut suoraan että olisin epäkiihottava. mutta no kyllähän sen näkee, eikä hän kyllä koskaan ole minua kiihottavaksi tai seksikkääksi tai mitenkään ulkoisesti kauniiksi kehunutkaan. Aina vain luoteen piirteinä, mikä tietty sekin jo tuntuu todella hyvälle. Mutta toisaalta tuo sen ongelman, että jos olen miehelleni vain mukava nainen, niin onko se se perusta sitten suhteelle, vai tarvitaanko myös seksiä ja halua. Halailemme ja pussailemme kuitenkin paljon. - oppeliini
Kuinka sinä VOIT haukkua Luojan sinulle lahjaksi antamaa tervettä kehoasi rumaksi?!!!! Tuo on suorastaan synti!
Onko koskaan tullut pieneen mieleesi että sinä olet saanut lahjaksi täysin toimivat kädet ja jalat, kuulevat korvat ja näkevät silmät! Ole iloinen ja onnellinen niistä! Tunne ylpeyttä kehoasi kohtaan äläkä pilkaa sitä! Hyvin monet, varustetut vähemmilläkin lahjoilla, osaavat olla onnellisia ja hyvin tuottavia yhteiskunnan jäseniä, pilkkaamatta ja alentamatta koko ajan viallista kehoaan!!!!!!!!!!!
Jos taas olet omaa huolimattomuuttatasi kerännyt ylimääräistä painoa, pudota se! Ilman itkua ja valitusta, mene lenkille ja lopeta turhien kalorioiden syonti. Niin helppoa SE on.
Jos selkääsi särkee ja vatsasi pompottaa, juppaa ne kuntoon!
Jos sielusi kaipaa kauneuta, ala lukemaan ja opiskele kuinka sen loytää!
Kehitä ajatustyyliäsi hyvyyteen (ilkeyksien sijasta) positiiviseen (valitusten sijasta) toisen ja itsesi ylentämiseen( koko jan alentamisen sijasta) ja tulet huomaamaan että on todella ilo omistaa terve sielu terveessä ruumiissa!
Lopeta omaan napaasi tuijottaminen ja huomioi muutkin ihmiset, aivan ensiksi poikaystäväsi, ennenkuin se on liian myohäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550