Jos mies suhtautuu kaverinsa suurenmoiseen tyttöystävään siten, että hienoa, että joku osaa olla oma itsensä ja kantaa itsensä hyvin ja ottaa rennosti, eikä stressata laihduttamisista ja ihailee tällaista asennetta tässä naisessa ja omaan normaalikokoiseen tyttöystäväänsä siten, että vahtii suupaloja ja patistaa liikkumaan, ja tarkkailee painoa, niin mistä on kysymys?
miehen suhtautumisesta painoon/ulkonäköön?
3
192
Vastaukset
- kyl on kakara
Juu tee samoin, vahtaa sitä jostain asiasta. Olen itse huomannut että vaikka yhdessä ollaan ja kivaa on, niin ei se toinen välttämättä olekaan samalla puolella, et suhteessa saa ja joutuu puolustamaan itseään, vaikkakin se ei ole vaikeaa.
Aika feikkiä silti sun poikaystävältä. Toisaalta: mitä helvettiä se sille kuuluu miltä kukin näyttää ja mitä suuhunsa laittaa. Huolehtisi vain omista asioista. - 9
Voihan toki naista joka kantaa itsensä ihailla, mutta vahtii siksi tyttökaverinsa syömisiä ja patistaa treenaamaan, koska ihaileminen ja seksuaalinen kiihottuminen ovat aivan eri asia.
Näin se vain on. - Hoikka mies
Tämähän nyt on selvä-mies valehtelee kaverinsa muijasta miellyttääkseen omaa muijaansa, joka tod.näk.on hiukan kerännyt kiloja lisää. Ihan "sattumalta" mies kun ei vahtaa, mitä muijansa suuhun laittaa.
PS.älkää kysykö koskaan, että "olenko lihonut"...sillä tiedätte vastauksen itsekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462