kuka vatanen autonsa on ajanut valaisinpylvästä vasten lentokentäntiellä juuri lentokentän risteyksen jälkeen? olisi kannattanut ajaa hiljempaa kurviin niin ei olisi mennyt penkkaan HAHAHAHAH!!
auto penkassa
9
479
Vastaukset
- Näin on
Älä siinä yhtään hahahata. Me muut sen viulut maksamme vakuutuslaskuissamme.
- ratiritirallaa
Jos kuski on ollut humalassa, niin vakuutusyhtiö ei liity asiaan millään tavalla. Kaikki kulut jää juopon vastuulle.
- me maksajat
ratiritirallaa kirjoitti:
Jos kuski on ollut humalassa, niin vakuutusyhtiö ei liity asiaan millään tavalla. Kaikki kulut jää juopon vastuulle.
Ei valitettavasti pidä paikkaansa. Törmäilyn aiheuttaneen auton vakuutusyhtiö maksaa vahingot. Törkeissä liikenteenvarantamistapauksissa -esimerkiksi rattijuopon aiheuttamissa onnettomuuksissa- on vakuutusyhtiöllä sitten oikeus aloittaa vahigon perintä sen aiheuttajalta. Se sitten eri asia, moneltako näiltä törtöiltä rahaa löytyy.
- iloiset maksajat
me maksajat kirjoitti:
Ei valitettavasti pidä paikkaansa. Törmäilyn aiheuttaneen auton vakuutusyhtiö maksaa vahingot. Törkeissä liikenteenvarantamistapauksissa -esimerkiksi rattijuopon aiheuttamissa onnettomuuksissa- on vakuutusyhtiöllä sitten oikeus aloittaa vahigon perintä sen aiheuttajalta. Se sitten eri asia, moneltako näiltä törtöiltä rahaa löytyy.
Yksi helpotus on muille liikennevakuutuksen maksajille. Törkeissä liikenteenvaarantamistapauksissa vakuutusyhtiö ei maksa vahingon aiheuttajan henkilövahinkoja. Muille kyydissä olleille kyllä, jos he eivät ole edesauttaneet onnettomuuden syntyä.
- hik, samanlaiset
Juo ite kaks pulloo kossuu ja yritä sitte ajaa niissä sikaaneissa
- :(:):(:):(:)
mie se olin :(
Pyydän anteeksi teiltä kaikilta :(:(:(- Kiero liittymä
Jos se todella olit Sie, kerro miten kaikki tapahtui. Ne shikaanit lentokentän tiellä siinä alikulkusillan ja lentoaseman liittymän kohdalla ovat todella täkäläisen liikennesuunnittelijan työnäytteitä, joita löytyy joka puolelta kaupunkia. Ajajanhan kuuluu se ajokkinsa hallita, mutta sitä voisi hieman helpottaa se, että ajoväylän suunnittelija ei tekisi kiusaa piirrustamalla tällaisia ansoja.
- En suutu vannon sen!
Kiero liittymä kirjoitti:
Jos se todella olit Sie, kerro miten kaikki tapahtui. Ne shikaanit lentokentän tiellä siinä alikulkusillan ja lentoaseman liittymän kohdalla ovat todella täkäläisen liikennesuunnittelijan työnäytteitä, joita löytyy joka puolelta kaupunkia. Ajajanhan kuuluu se ajokkinsa hallita, mutta sitä voisi hieman helpottaa se, että ajoväylän suunnittelija ei tekisi kiusaa piirrustamalla tällaisia ansoja.
Juuri näin! Jos et ollut, niin sano suoraan. Ei myö siitä NIIN paljoa suututa.
- Lappeenrannanhomo
Jaa' a...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504