Olen roikkunut kiinni nykyisessä suhteessani jo vuosia. Kun tapasimme, olimme kumpikin tahoillamme suhteessa.
Suhteemme oli kiihkeä, mutta paljastumisemme johti oman liittoni purkamiseen. Hän jatkoi omaa perhe-elämäänsä, vaimon, poikansa ja tyttärensä kanssa. Nyttemmin olemme taas alkaneet tapailla, mutta hän ei tahdo jättää perhettään. Olen yksinäinen ja tunnen itseni petetyksi, vaikka olen itse toinen nainen. Hän lupailee jättää vaimonsa kun lapset ovat isompia, mutta jotenkin en vain tunne sitä. He remontoivat kotiaan taas syksyllä ja matkustelivat yhdessä ennen joulua. Olen mustasukkainen vaimolle!!
Hetket hänen seurassaan ovat miellyttäviä ja hän osaa ottaa naisen huomioon kaikin tavoin. Tahdon olla hänen seurassaan, mutta samalla tunnen pahaa oloa teostani. Auttakaa kohtalotoverit, kertokaa omista kokemuksistanne!
Toinen nainen
7
379
Vastaukset
- ajäfdkljaä
Yksi ainoa hyvä ja järkevä ratkaisu kaikkien kannalta: jätä mies ja heti.
- been there
Niiiiiiin tyypillistä että pettäjänaisen liitto päätyy eroon, mutta pettäjämiehen vaimo antaa anteeksi ja yhdessä jatketaan kulissien rakentelua onnen raunioille.
JÄTÄ SE! Sattuu aluksi, mutta jonain päivänä koet mikä on terve mies ja terve suhde.- vaimolle terveisiä--
JÄTÄ MIES..Paras ratkaisu!! puhun kokemuksesta.itsellä 3 vuotta suhde varattuun mieheen joka tavatessa ilmoitti että on eronnut mutta suhteen jatkuessa rupesin ihmettelemään miksi mies ei kutsu kotiinsa eikä aikaa oikein riitä minnekään..
lupasi koko ajan että ensi viikolla ensi kuussa ensi vuonna kaikki muuttuu.....mitään ei vaan koskaan tapahtunut. JA SITTEN SAIN SELVILLE ETTÄ MIES ON naimisissa ja 3 lasta ..kun ilmoitin miehen vaimolle että tietääkö hän että miehellä on ollut suhde jo 3 vuottas niin VAIMO SAI RAIVARIN että ei hänen miehensä mitään tollaista tee.. ja kulissi AVIOLIITTO jatkuu onnellisessa omakotitalossa..itse helpotuin kun jätin miehen ja nyt ei tarvitse odotella ...JÄTÄ MIES !!
- kp
Kyllähän tässäkin kävi juuri noin. Oma liittoni kariutui ja mies jatkaa omassa liitossaan kuin ei mitään. Tuskin vaimo-kulta tietääkään mitään. Vihjeistä päätellen on vain tyytyväinen kun on saanut pesää laittaa ja matkustella ees joskus. Mäkin tahtoisin. Ompa vielä lupaillut vaimolleen vähemmän töissäkäyntiä ja enemmän aikaa lasten kanssa kotona. tietty vaimo hoitaa kodinhoidon, kun hänellä on aikaa. Ompa sitä aikaa ny sitten mullekin vähän enemmän :S. Mutta pitäishän mun ny tietty ymmärtää toi jättää, mutta kun jotenkin välitänkin vielä hänestä. Syli on turvallinen, vaikka ei oma olekaan :S.
Älkää olko mulle liian ankaria- oppeliini
Mitä vikaa jä pahaa näet miehissä jotka eivät ole naimisissa?
Mikä sinua viehättää varatuissa miehissä?
- 10+3
Jos mies haluaisi olla kanssasi tosissaan, niin hän matkustelisi SINUN kanssasi. Oletko ajatellut sitä? Tottakai mitä tahansa voi luvata, mutta se on toinen juttu, että pitääkö lupauksensa.
Jätä se mies, hän on mennyt naimisiin ja lupautunut samalla olemaan vaimonsa kanssa, ei sinun kanssasi. Haluatko viettää elämästäsi vielä seuraavat 10 vuotta odottaen, että milloin mies ehkä vaihtaa vaimonsa sinuun, kun samat 10 vuotta voisit viettää jonkin vapaan ja vain sinulle tarkoitetun miehen kanssa? Kyllä niitä ihania miehiä on muuallakin ja vapaana, älä takerru vain yhteen. - sua käytetään...
Ei kuulosta siltä, että tuo mies koskaan eroaisi. Ero tulee, jos vaimo haluaa erota miehestä. Hukkaat vaan elämääsi. Jos haluat oman perheen ja lapsia, niin on aika lähteä etsimään vapaata miestä. Jos mies sinua rakastaisi, niin hän olisi jo eronnut ja olisitte jo yhdessä. Eikä sinua rakastava mies riiputtaisi sinua noin inhottavassa tilanteessa, vaan vapauttaisi sinut. Nyt hän saa tarpeen mukaan pientä jännitystä elämäänsä. Onko tullut mieleen, että hän ei jätä sinua, koska silloin on vähiten ikävyyksiä. Jätetyt rakastajattaret kun tuppaavat nostaa kovan metelin ja saattavat mennä vaimonkin puheille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462