Olen tilanteessa, jossa täytyisi päättää haluanko jatkaa tätä suhdetta vai en. Tein listan miehen hyvistä ja huonoista puolista, mutta voiko tällaisen perusteella oikeasti päättää eroaako vai ei??
luotettava, pettämisen mahdollisuus nolla
tuttu ja turvallinen
ensirakkauteni/-ihastukseni (7 vuotta yhdessä teinistä asti)
- muuttunut laiskaksi, sai potkut ja ollut nyt työttömänä puolitoista vuotta
- hoitaa raha-asiat huonosti
- ei herätä enää seksuaalista kiinnostusta enkä pidä enää erityisen hyvännäköisenä, ei ole kiinnostunut "näyttämään hyvältä" enää
- emme käy yhdessä missään, käyn aina ystävien kanssa ja miehen kanssa mihinkään lähteminen on luonnottoman tuntuista hän sanoo ettei ole varaa lähteä esimerkiksi ravintolaan
- mies on mustasukkainen lähes kaikesta
- on todella kärkäs sanomaan mielipiteitään ja olemaan oikeassa
Siinä nyt äkkiseltään mieleen tulleet asiat.
Tähän lisäyksenä se että olen ollut useamman vuoden ajan ihastunut toiseen mieheen ja ajatellut häntä "vahingossa" myös sängyssä tai vaikka ollessamme mieheni kanssa ostoksilla.
Plussat ja miinukset = ero?
2
253
Vastaukset
- Afinogenooov
Säälittävä ämmä, hävettää koko ihmiskunnan puolesta että tommosia ihmisjätteitä on olemassa.
Tsemppiä miehellesi, että jaksaa olla tuollaisen ihmisen kanssa! Itse tein 37 vuoden avioliiton loppuvaiheessa listan plussista ja miinuksista ja totesin, että miinuksia oli niin paljon ja sitoutuminen avioliittoomme yksipuolista, joten otin eron miehestäni.
Jokainen tapaus on erilainen ja itse on se päätös tehtävä, koska itse sen seuraukset kantaa ja sen kanssa elää.
Itse en enää tässä iässä usko löytäväni kumppania, mutta olen tyytyväisempi, kun tiedän, mikä minua odottaa kotona, eikä tarvitse jännittää, millä tuulella aviomies milloinkin on. Olin avioliitossa yksinäisempi kuin nyt, kun olimme ajautuneen niin kauas toisistamme. Yksin on liittoa mahdoton rakentaa, jos eivät molemmat tee työtä sen eteen. Sen tajusin, mutta lasteni mielestä liian myöhään ja oikeassa olivat. Kuulun kai siihen sukupolveen, että myötä- ja vastainkäymisissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462