Hei,onko kellään kokemusta jyväskylässä tunisialaisista miehistä poikakavereina tai treiffeillä käynneistä,ois kinnostavaa tietää,mitä ne täällä touhuaa.
tunisialaiset miehet poikaystävänä jyväskylässä....
44
1144
Vastaukset
- Meren Neito
Ne ovat samanlaisia kuin tunisialaiset miehet Helsingissäkin, aluksi kohteliaita ja kaiken maailman juttuja riittää, uskoako niitä on toinen asia.
Huijareita paljon liikkeellä, varo !
Yleensä ne liikkuu miesporukassa, naisen asema kun on kotona.- grilfriend
Niin tarinoita osaavat sepittää,luvata monenlaista,kehua ja rakastaa.Valehteleminen on ilmeisesti ihan luonnollista ja päin naamaa.Jos kysyy niin menen kahville kavereiden kanssa"muiden ulkomaalaisten miesten" kanssa.Mutta kun ennen kahville lähtöä käydään suihkussa,laitetaan hiuksia ym. kuin ois lähdössä treffeille,vähän alkaa epäilyttää...jos kysyy meetkö treffeille,kun noin puunaat,laittaa kuulemma minun takiani,että on siisti mies.En ole kiinni saanut,mutta sisällä tunne et olen oikeassa tapailee muita.
grilfriend kirjoitti:
Niin tarinoita osaavat sepittää,luvata monenlaista,kehua ja rakastaa.Valehteleminen on ilmeisesti ihan luonnollista ja päin naamaa.Jos kysyy niin menen kahville kavereiden kanssa"muiden ulkomaalaisten miesten" kanssa.Mutta kun ennen kahville lähtöä käydään suihkussa,laitetaan hiuksia ym. kuin ois lähdössä treffeille,vähän alkaa epäilyttää...jos kysyy meetkö treffeille,kun noin puunaat,laittaa kuulemma minun takiani,että on siisti mies.En ole kiinni saanut,mutta sisällä tunne et olen oikeassa tapailee muita.
Anteeksi mitä?
- varmasti tapailee
grilfriend kirjoitti:
Tosi hyvä kamuni seurustelee, omasta mielestään ,tunisialaisen joutojätkän kanssa. Jatkuvasti näemme tämän tyypin kaupungilla eri naisten kanssa ja toisten kanssa jopa läheisimmissä väleissä.
- grilfriend
varmasti tapailee kirjoitti:
Tosi hyvä kamuni seurustelee, omasta mielestään ,tunisialaisen joutojätkän kanssa. Jatkuvasti näemme tämän tyypin kaupungilla eri naisten kanssa ja toisten kanssa jopa läheisimmissä väleissä.
niinpä,missähän päin suomee tämä mies seikkailee?Onko kellään jyväskylässä kokemusta tässä lähikuukausina näistä tunisialaisista kahviseurana ym ym.ois ihan kiva tietää.......mutta ilmeisesti mies antaa silloiselle naiselleen ymmärtää että tämä on ainoa ja rakastaa vain häntä,kaunis,my flower,honey ja jne hänen käyttämiään sanoja.Mutta jos mies on naimisissa ja epäilee häntä,hän sanoo olen naimisissa eihän naimisissa oleva tekisi tälläistä,onhan tuo nähty suomalaistenkin kohdalla ei estä naimisissa oleminen,jos haluaa vierasta lihaa.kommentoikaa...
- ????
grilfriend kirjoitti:
niinpä,missähän päin suomee tämä mies seikkailee?Onko kellään jyväskylässä kokemusta tässä lähikuukausina näistä tunisialaisista kahviseurana ym ym.ois ihan kiva tietää.......mutta ilmeisesti mies antaa silloiselle naiselleen ymmärtää että tämä on ainoa ja rakastaa vain häntä,kaunis,my flower,honey ja jne hänen käyttämiään sanoja.Mutta jos mies on naimisissa ja epäilee häntä,hän sanoo olen naimisissa eihän naimisissa oleva tekisi tälläistä,onhan tuo nähty suomalaistenkin kohdalla ei estä naimisissa oleminen,jos haluaa vierasta lihaa.kommentoikaa...
Luuletko, että Jyväskylässä tunisialaiset on jotenkin erilaisia kuin muualla Suomessa? Vai haluatko saada tietoa jonkun tietyn henkilön edesottamuksista? Miksi seurustelet sellaisen ihmisen kanssa, jolle omien sanojesi mukaan "valehteleminen on ihan luonnollista ja päin naamaa"?
- grilfriend
???? kirjoitti:
Luuletko, että Jyväskylässä tunisialaiset on jotenkin erilaisia kuin muualla Suomessa? Vai haluatko saada tietoa jonkun tietyn henkilön edesottamuksista? Miksi seurustelet sellaisen ihmisen kanssa, jolle omien sanojesi mukaan "valehteleminen on ihan luonnollista ja päin naamaa"?
En luule,mutta haluaisin tietää erään iältään 27-30v n 170cm käyttää paljon geeliä,mustat hiukset,ruskeat silmät,jotenkin helpottaisi,et sais vahvistusta epäilylleen ja tietäisin mitä tekesin,se ei ole aina helppoa jos rakastaa toista vaik mies ois mikä naistennaurattaja,mutta toisaalta haluaisin antaa takaisin samalla mitalla,jos siitäkään mitään hyötyä,kun naiset ei ehkä samassa asemassa miesten kans täs kulttuurissa.
- 3+10
grilfriend kirjoitti:
En luule,mutta haluaisin tietää erään iältään 27-30v n 170cm käyttää paljon geeliä,mustat hiukset,ruskeat silmät,jotenkin helpottaisi,et sais vahvistusta epäilylleen ja tietäisin mitä tekesin,se ei ole aina helppoa jos rakastaa toista vaik mies ois mikä naistennaurattaja,mutta toisaalta haluaisin antaa takaisin samalla mitalla,jos siitäkään mitään hyötyä,kun naiset ei ehkä samassa asemassa miesten kans täs kulttuurissa.
Eiköhän olis parempi vaan minimoida tappionsa ja etsiä laadukkaampaa seuraa.
- ojfsgjfsg
grilfriend kirjoitti:
mitäs pahaa siinä on jos mies haluaa näyttää hyvältä ulos mennessään? kyllähän naisetkin laittautuvat kauniiksi ennen kuin menevät ulos ystävättäriensä kanssa? tsiisus mitä pahaa siinä muka on?
- grilfriend
jyväskylässäkö kyseinen henkilö??
- pensselitäti
grilfriend kirjoitti:
Asia ei liene enää ajankohtainen, mutta kuitenkin:
Et pysty mitenkään antamaan samalla mitalla takaisin. Mies on aivan eri aaltopituudella.
Tee mitä itse haluat, äläkä piittaa siitä, mitä kuvittelet miehen haluavan/pelkäävän. - ex-grilfriend
Vieläkö kyseinen henkilö jyväskylässä,seurusteleeko edelleen.....??
- ex-grilfriend
Vieläkö seurustelee tämän kyseisen kanssa.Jyväskylässä......Naiset nuoria ja vanhempia????!!!!
- pj¨p+j+
grilfriend kirjoitti:
Tosi hyvät tuntomerkit :)
- htjyi
grilfriend kirjoitti:
Onko sillä myös kiiltävät lakeerikengät ja siistit prässihousut, joiden lahkeet on tungettu sukkiin? Eilen sellainen tyyppi hengaili Kuokkalan ostoskeskuksessa.
- Taasnäitä
3+10 kirjoitti:
Eiköhän olis parempi vaan minimoida tappionsa ja etsiä laadukkaampaa seuraa.
Laadukkaampaa seuraa? Noi naisethan on löytänyt parasta mitä ne voi saada.
- grilfriend
Haloo,onko kellään tuttuja fiiliksiä tälläisen miehen kaa.....tää ois tärkeetä tietää....tää voi olla mun loppuelämäni ensimmäinen päivä......on tehtävä tärkeitä päätöksiä....tätä on luettu ainakin 100 kertaa ja jos jollain on jotain sydämellään tai muuten vaan,kertokaa , ,Please...
- grilfriend
kyseinen henkilö poistunut maasta
- Karkotettiinko
vai pakeni ennen oikeudenkäyntiä?
- Marti
kannattaa muistaa että tunisialaiset tulevat tänne 99,9%:sti avioliiton kautta, joten ovat siis naimisissa olevia miehiä. heistä löytyy kunnollisia sekä vieraissa juoksijoita, niin kuin meistä suomalaisistakin. Harvoin eroavat ja jos niin tekevät menevät pian uudestaan naimisiin tai tekevät lapsen, ettei oleskelulupaa peruta. oleskelulupa kun annetaan yleensä avioliiton perusteella ja kun liitto kariutuu voi vaimo peruututtaa luvan näin halutessaan.
- kattuw3rte
Tämähän oli jännitystarina mutta loppu puuttuu, kerro miksi lähti, ja mitkä sun fiilikset?
- grilfriend
Meni odottamaan päätöstä kotimaahansa avioliittoasiassa,odottaa vastausta hämeenlinnan-hallinto-oikeudesta.Alunperin suomeen tullut ilman papereita,siksi käännytettiin.ei rikollinen.
- vai ei rikollinen
grilfriend kirjoitti:
Meni odottamaan päätöstä kotimaahansa avioliittoasiassa,odottaa vastausta hämeenlinnan-hallinto-oikeudesta.Alunperin suomeen tullut ilman papereita,siksi käännytettiin.ei rikollinen.
Eikös se ole rikollista tulla ilman papereita ?Toivotaan että saa odottaa lopun ikänsä.
- MP
grilfriend kirjoitti:
todellakin toivon, että luet ääneen (vaikka äidillesi) tuon tekstisi ja sen jälkeen mietit lukemaasi.
On varmaan jo hieman vanha aihe, mutta miksi haluat ko miehestä tietoa, miksi olet kiinnostunut?
- ex-grilfriend
Haloo,oisko kellään kokemuksia seurustelusta tunisialaisten kanssa,tätäkin luettu melkein 400 kertaa,rohkeesti vaan kertomaan,kahviseurana ym. onko luottamista....kokemusta....heistä..
- ??????
Haetko siis luotettavaa päiväkahviseuraa tunisialaisista?
- ex-grilfriend
?????? kirjoitti:
Haetko siis luotettavaa päiväkahviseuraa tunisialaisista?
Ehkä,täällä ei varmaan kovin montaa ole,onko kellään kokemusta päiväkahvi seurasta.....
- ex-grilfriend
Hei.eikö kellään ole kokemuksia tunisialaisista,millasia ovat,poikaystävinä,"kahviseurana"tai vaikka netissä,ois kiva kuulla.
- omg
Miten tyhmä voi joku olla?
- just ask...
minulla on kokemusta heistä monen vuoden takaa, n. 70%eteläsuomen tunisialaiseista ovat tuttuja.... jotkut vähemmän ja jotkut enemmän...
- Flower
just ask... kirjoitti:
minulla on kokemusta heistä monen vuoden takaa, n. 70%eteläsuomen tunisialaiseista ovat tuttuja.... jotkut vähemmän ja jotkut enemmän...
kerro lisää...just ask...millaisia olivat ja mitä he täällä suomessa tekivät ja oliko minkä ikäisiä...mitkä fiilikset heistä,ois kiva jakaa kokemuksia....
- just ask
Flower kirjoitti:
kerro lisää...just ask...millaisia olivat ja mitä he täällä suomessa tekivät ja oliko minkä ikäisiä...mitkä fiilikset heistä,ois kiva jakaa kokemuksia....
kuten joku jo mainitsinkin, niin 99%heistä ovat varattuja, muutaman tiedän ketä on tullut ns. pakolaisena tai työn perusteella maahan, mutta kaikki muut avioliiton perusteella ja sitä tulisi kaikkien kunnioittaa, vaikka oli kyseessä sitten vain kulissiliitto.
Tunisiassa kouluttamattoman ja koulutetun ero on suuri ja suurin osa suomessa olevista tunisialisista ovat juuri kouluttamattomia renttuja ja sen kyllä huomaa käytöksessäkin...
nyt muutaman vuoden sisällä on odotettavissa suomeen kunnollisiakin tunisialaisia, koska VAMK on myöntänyt opiskelustipedejä tunisialaisille, tosin tämän kaltaiset sivistyneet tunisialaiset, tuskin katsahtavat kahta kertaa sinun kaltaiseen ihmiseen. Turistirysistä raahatut loiset kyllä varmasti kelpuuttavat sinutkin, ainakin yhden panon ajaksi.
Minulla on onni ollut matkassa kun olen lötyänyt hyvän tunisialaisen ja yhdessä olemme olleet jo yli 10 vuotta. kaksi lastakin matkan varrella tullut.
Kunnollisen ja koulutetun tunisialaisen kun löytää, ei parempaa voi toivoa mutta tämän kaltaiset tunsialaiset joiden perään kyselet aiheuttavat vain ja ainostaan pahaa mieltä.
- ex-grilfiend
Haloo,onkohan jonkun tunisiallainen poikaystävä poistunut kuvioista ja maasta tässä talvella,onko joku jänyt kaipaamaan,meitähän voi olla useampia,ois kiva jutella....
- babe
Moikka!Tapailin yhtä tunisialaista tässä viime talvena,mut sit se loppui yhtäkkiä,tai en nähnyt enää kyseistä henkilöä,ei puhelin yhteyttä enää....minnehän lie kadonnut...
- ddfsdfdfg fdd
missähän päin ko. mies vaikutti? ja oliko minkä ikäinen??
- babe
ddfsdfdfg fdd kirjoitti:
Jyväskylä city,27v.....
- babe
ddfsdfdfg fdd kirjoitti:
oliko oikeat tiedot??
- babe
Halooo,eikö kukaan kaipaa ihanaa nappisilmää,mä kaipaan ainaski......
- Tounsia1985
No haloo haloo. Nappisilmä on nyt täällä kotona, pääkaupunkiseudulla :) Hänelle kuuluu pelkästään hyvää, duunipaikkakin löytynyt ja asiat etenee parempaan suuntaan kaikin puolin, Päätimme jatkaa avioliittoamme, pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Hän on vaihtanut puhelinnronsa tarkoituksella, sen vuoksi et saa yhteyttä häneen... Menneet pyrimme antamaan toisilemme anteeksi ja unohtamaan. Lapsemme tarvitsee molempia vanhempiaan ja nimenomaan vanhempia jotka rakastavat toisiaan. Kaikkea hyvää sinulle, etsi itsellesi ensi kerralla vapaa mies. :)
- babe
Tounsia1985 kirjoitti:
No haloo haloo. Nappisilmä on nyt täällä kotona, pääkaupunkiseudulla :) Hänelle kuuluu pelkästään hyvää, duunipaikkakin löytynyt ja asiat etenee parempaan suuntaan kaikin puolin, Päätimme jatkaa avioliittoamme, pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Hän on vaihtanut puhelinnronsa tarkoituksella, sen vuoksi et saa yhteyttä häneen... Menneet pyrimme antamaan toisilemme anteeksi ja unohtamaan. Lapsemme tarvitsee molempia vanhempiaan ja nimenomaan vanhempia jotka rakastavat toisiaan. Kaikkea hyvää sinulle, etsi itsellesi ensi kerralla vapaa mies. :)
Hei!Ei ole sama nappisilmä.....kuulin,että mun nappisilmä onkin palautettu kotimaahan odottamaan päätöstä perhesideasiassa.Joten eri henkilö...
- 1+1=2
babe kirjoitti:
Hei!Ei ole sama nappisilmä.....kuulin,että mun nappisilmä onkin palautettu kotimaahan odottamaan päätöstä perhesideasiassa.Joten eri henkilö...
Jos on palautettu odottamaan perhesideasiassa vastausta, niin se tarkoittaa että hän on naimisissa ja odottaa että pääse takaisin kun viisumi valmis. Eli hänellä on avioliiton kautta perheside tänne.
- babe
1+1=2 kirjoitti:
Jos on palautettu odottamaan perhesideasiassa vastausta, niin se tarkoittaa että hän on naimisissa ja odottaa että pääse takaisin kun viisumi valmis. Eli hänellä on avioliiton kautta perheside tänne.
Kyllä näin on.Siellä odottelee,kohta vuoden jo ollut.Vaimo on sillä täällä ja en tiedä montako tyttöystävää odottele myös.
- Tunish Love
Hei mitä mieltä tunisialaisista miehistä,millasia ne on,onks ne niin hotteja kun väitetään.....alistaako ne naisia ja voiko luottaa.Vai onks ne vaan oleskeluluvan perässä.Miten kohtelevat naista.
- ei ja on?
Yhtälailla Tunisiassakin on miehet erinlaisia riipuu tietenkin jokaisen mieltymyksestä...? Minä ainakin tiedän miehiä sielläkin joihin en koskisi pitkällä tikullakaan :) Jos suomessa luottaa sokeasti miehiin niin Tunisialaiseen kannataa alussa pitää anteenit koholla...ja jos luotettava on niin luottamus kyllä syntyy.
Eivät kyllä tykkää että kyseenalaistetaan asioita...
Mustasukkaisia eivätkä pidä että edes juttelet vieraiden miesten kanssa silloin kun eivät itse ole paikalla ainakaan omassa maassa olllessa.
Ollut vähän haasteellista...:)
itse ei ole pitänyt mitään ja toisen mielestä oisi pitänyt ymmärtää...pientä vääntöä mutta ei mitään pahempaa.
Eikä sielä kukaan lähestykkään jos tietää että sinulla on tunisialainen mies.
Oleskeluluvan perässä olijoitakin on mutta se on niitä asioita joita kannaattaa itse punnita/vaistota?
Mutta parhaimmillaan oikea kohdalle sattuessa hot...kyllä..ottavat huomioon naisen huolehtivat ja huomioivat.
Pitää vaan muistaa että kaksi eri kultuuria ja jos haluaa hyvän liiton niin ei voi odottaa että toinen vaan tulee vastaan vaan itsekkin on tultava.
Huonoja riitelemään enemmäkin mököttäjä tyyppejä ja vaatii oman aiakansa ennenkun asioista pääsee puhumaan "jos on näkemyseroja"
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462