Tujunen ei vastaa kommenttipyyntöön

Katsokaa lähetys

Pelkääkö kokkarit, ettei kalleimmallakaan kampanjalla, joka Niinistöllä on, pääse pressaksi?

http://www.hs.fi/politiikka/Ylen Strada Niinistön kampanjaväki yritti painostaa/a1305554898867

24

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Käypä kok kuumana

        Hermosavujen paikka.

        hih


      • Salelle jämät

      • Heikko luonne?
        Salelle jämät kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010040311412820_uu.shtml

        Ja eräässä pressavaalitentissä 2012 Niinistö nosti kätensä ylös, kun kysyttiin, ketkä tupakoivat.

        Ei kehdannut olla nostamatta, kun lemusi lämpiössä vedetylle nortille niin selvästi.


      • Mitä Saukko polttaa?
        Heikko luonne? kirjoitti:

        Ei kehdannut olla nostamatta, kun lemusi lämpiössä vedetylle nortille niin selvästi.

        Eikös Niinistö 2006 polttanut menttoolimarlboroa?


      • Belmont-mies
        Mitä Saukko polttaa? kirjoitti:

        Eikös Niinistö 2006 polttanut menttoolimarlboroa?

        Sinisestä Belmontista muistaakseni puhuttiin.


      • Niin olikin
        Belmont-mies kirjoitti:

        Sinisestä Belmontista muistaakseni puhuttiin.


      • --------------------
        Niin olikin kirjoitti:

        Niinistö seurueineen muistaakseni heitettiin kerran ulos Manalasta Niinistön yltyessä kehumaan itseään liian kovaäänisesti?
        Niinistö oli jo alaikäisenä perso miestä väkevämmälle. Oma kertomuksensa on, että samalla luokalla olleet, useasti luokalle jääneet toverit hakivat täysi-ikäisinä alaikäiselle ja muutenkin pienikasvuiselle Saulille alkoholia. Siksiköhän Saulin koulutodistukset ovat luokattoman huonoja luokasta riippumatta?


      • Luokkataistelu
        -------------------- kirjoitti:

        Niinistö seurueineen muistaakseni heitettiin kerran ulos Manalasta Niinistön yltyessä kehumaan itseään liian kovaäänisesti?
        Niinistö oli jo alaikäisenä perso miestä väkevämmälle. Oma kertomuksensa on, että samalla luokalla olleet, useasti luokalle jääneet toverit hakivat täysi-ikäisinä alaikäiselle ja muutenkin pienikasvuiselle Saulille alkoholia. Siksiköhän Saulin koulutodistukset ovat luokattoman huonoja luokasta riippumatta?

        Luokasta riippumatta. Hahhaa, sen voi ymmärtää ainakin kahdella tavalla. Taitaa Sauli Niinistö olla sitä lajia kettu mieheksi, että tekee köyhille ja vähäväkisille ensin itsensä tykö ja syö sitten niiden viimeisetkin appeet. Lähtiessään vie tuhkatkin pesästä. Ei kokoomuslaista kannata äänestää edes kokoomuslaisen pitkässä juoksussa.


      • Al Coholic
        -------------------- kirjoitti:

        Niinistö seurueineen muistaakseni heitettiin kerran ulos Manalasta Niinistön yltyessä kehumaan itseään liian kovaäänisesti?
        Niinistö oli jo alaikäisenä perso miestä väkevämmälle. Oma kertomuksensa on, että samalla luokalla olleet, useasti luokalle jääneet toverit hakivat täysi-ikäisinä alaikäiselle ja muutenkin pienikasvuiselle Saulille alkoholia. Siksiköhän Saulin koulutodistukset ovat luokattoman huonoja luokasta riippumatta?

        Kauheeta kun Saulille on haettu alkoholia! :D Eiköhän melko moni ole kokeillut samaa eli haetuttanut brenkkua, kun ei oma ikä riitä. Kaljat, viinit ja väkevät kuuluu lähes jokaisen nuoruuteen. Joku jättää kokeilut siihen, kun taas toiset jatkaa paremmalla tai huonommalla lopputuloksella.

        Jos on Sauli ollut perso miestä väkevämmälle, niin ei ole Paavokaan paitsi jäänyt. Se on ottomiehen maineessa, ainakin mitä juttuihin ja kirjoituksiin on luottamista. Hauska juttu se tuolilta putoaminen ja sekavia örveltäminen, kuten myös se kun jurripäissään vonkasi naisilta pimppiä sanoen olevansa ministeri :D


      • Ei niin kauheeta?
        Al Coholic kirjoitti:

        Kauheeta kun Saulille on haettu alkoholia! :D Eiköhän melko moni ole kokeillut samaa eli haetuttanut brenkkua, kun ei oma ikä riitä. Kaljat, viinit ja väkevät kuuluu lähes jokaisen nuoruuteen. Joku jättää kokeilut siihen, kun taas toiset jatkaa paremmalla tai huonommalla lopputuloksella.

        Jos on Sauli ollut perso miestä väkevämmälle, niin ei ole Paavokaan paitsi jäänyt. Se on ottomiehen maineessa, ainakin mitä juttuihin ja kirjoituksiin on luottamista. Hauska juttu se tuolilta putoaminen ja sekavia örveltäminen, kuten myös se kun jurripäissään vonkasi naisilta pimppiä sanoen olevansa ministeri :D

        Alkoholin hankkiminen lain vastaisesti osoittaa piittaamattomuutta laista.

        Nyt ei kannata sekoittaa ketään muuta tähän asiaan, joka koskee juristi Niinistöä.


      • Hakupalkka?
        Al Coholic kirjoitti:

        Kauheeta kun Saulille on haettu alkoholia! :D Eiköhän melko moni ole kokeillut samaa eli haetuttanut brenkkua, kun ei oma ikä riitä. Kaljat, viinit ja väkevät kuuluu lähes jokaisen nuoruuteen. Joku jättää kokeilut siihen, kun taas toiset jatkaa paremmalla tai huonommalla lopputuloksella.

        Jos on Sauli ollut perso miestä väkevämmälle, niin ei ole Paavokaan paitsi jäänyt. Se on ottomiehen maineessa, ainakin mitä juttuihin ja kirjoituksiin on luottamista. Hauska juttu se tuolilta putoaminen ja sekavia örveltäminen, kuten myös se kun jurripäissään vonkasi naisilta pimppiä sanoen olevansa ministeri :D

        Mistä pikkupikku-Salella oli varaa maksaa brenkut ja muut liuottimet? Herraspoika?


      • Sale parempi
        Ei niin kauheeta? kirjoitti:

        Alkoholin hankkiminen lain vastaisesti osoittaa piittaamattomuutta laista.

        Nyt ei kannata sekoittaa ketään muuta tähän asiaan, joka koskee juristi Niinistöä.

        Kyllä kannattaa, kun kerran alkoholistakin on kyse. Sauli ei ole ottomies, eikä hänellä ole esittää vastaavia "meriittejä" joita Väyrynen hankki örveltämällä jurrissa. Olisi ollut arveluttavaa tehdä Väyrysestä presidentti.


      • Valitse 2 tai 6
        Sale parempi kirjoitti:

        Kyllä kannattaa, kun kerran alkoholistakin on kyse. Sauli ei ole ottomies, eikä hänellä ole esittää vastaavia "meriittejä" joita Väyrynen hankki örveltämällä jurrissa. Olisi ollut arveluttavaa tehdä Väyrysestä presidentti.

        Väyrynen nyt onkin meriitteineen pelkkä reliikki ajasta, jota jopa kepujohto häpeää.


    • p
    • Kykypuolueen kyky?

      Miten puoluesihteeri voi toimia noin typerästi?

    • Nova 40000€

      Toiminta on tyhmää varsikin, kun Niinistöstä tulee Presidentti KMS.

    • VVVVVVVVVVVVV-------

      Älkää kehdatko noin likaisin keinoin mainostaa Homoanne.

      Epäilettekö että Homonne >Homous ei ole riittävän vetävä meriitti presidentiksi:D

      Sama oli ensimmäiselläkin kirroksella.

      likaisten temppujen osasto käynnistettiin juuri enne vaalipäivää. Homolle yritetään kerätä säälipisteitä ja ääniä:D

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt Tujunen ole hiljaa jo. Tajpeeksi jo olet tunajoinut.


      • Ei Sauli anna
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Nyt Tujunen ole hiljaa jo. Tajpeeksi jo olet tunajoinut.

        kakkosta kakkos Pekan porukalle ;)


      • Hällä väliä

    • !

      Nyt on kerran hävinneellä Niinistöllä kallein kampanja. Yritys on siis kova ja kaikki tehdään Niinistön voiton eteen. Tuo on kuitenkin ikävää, että puututaan toisen ehdokkaan kampanjaan NOIN RAUKKAMAISELLA tavalla kuten Niinistön kampanjapäällikkö tekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe