MIES!!!

MIESTÄ VAILLA....

onko Suomessa vielä miehiä jotka eivät petä vaimoaan ja puhu paskaa?? löytyykö miestä joka haluaa tosissaan parisuhteen? Haluan miehen joka on yhden naisen mies ja haluaa tasaarvoisen suhteen-EI LÄYDY AINAKAAN BAARISTA NÄITÄ MIEHIÄ.
Olen hyvänNäköinen vaalea nainen ja vartalo täyttä rautaa-siis treenattu..en tupakoi ja koulutettu.Jos ei suomalaista rehellistä miestä ala löytymään ,pitää harkita siirtymistä ulkomaille. siinä sitten taas suomi miehet valitette että SUOMI NAINEN HAKEE MIEHEN ULKOMAILTA!!!!!!!!!!

22

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo että...

täällä on ainakin yksin. en ole koskaan pettänyt enkä pas..kaa puhu kenellekkään. Mä en kyl käy baareissa kun ehkä 4 kertaa vuodes et mua ei sieltä löydy kovin helposti. Mä taas en ole hyvävartaloinen mut en tupakoi eikä viina ole mu paras kaverini. Mä haluan lisäksi tosissaan parisuhteen enkä ol koskaan harrastanut yhe illan juttuja. että sellasta..

• neitonentuut

Juu ei varmasti löydy baareista. Baareistahan kaikki pääasiallisesti hakee nimenomaan yhdenillanjuttuja.

• RavintolastaVoiLöyt

Tapasin mieheni ravintolasta (siihen aikaan niihin mentiin tanssimaan) ja 37 vuotta oltiin yhdessä.

• myös vapaa blondi

mä en ainakaan hae yhden illan juttuja baarista..miehet ehkä hakee.

• 16+9

"I LÄYDY AINAKAAN BAARISTA NÄITÄ MIEHIÄ."

Tähän kohti oli hyvä lopettaa lukeminen.

• 18+5

"Olen hyvänNäköinen vaalea nainen ja vartalo täyttä rautaa-siis treenattu..en tupakoi ja koulutettu."

Oletko miettinyt minkälaisilla kriteereilla haet miestä.Tuossa kun taitaa olla tärkeimmät asiat mitä haluat ilmoittaa itsestäsi ja se kuvastaa hyvin sinun sitä mitä arvostat miehessä.Eli miehen pitää olla vastaavanlainen.
        Olisiko mahdollista että ihastut miehiin jotka ovat luonnostaa hieman playereita.
        Tuolleen itsensä luokittelevat kun ovat usein.

Toisekseen,ikinä ei voi yleistää "että miehet sitä" tai "naiset sitä".Kaikki kun eivät ole samanlaisia joten yleistyksiin ei ole aihetta.

• 18

KOKEMUSTA ON SINULLE 18 JA 5 katsohan itseäsi peilistä ...taidat olla näitä ihmisiä kun tyytyy mihin tahansa...paljonkos sinulla ylipainoa????
      älähän yleistä tänne mitään mistä sinulla ei ole kokemusta.!!!!

• kunnollinen mies

Kunnon mies viettää koti-iltaa ja katsoo jalkapalloa tai snookeria telkkarista. Baareista sellasta ei löydy. Olis tosiaan mukavaa jos olis nainen kans viettämässä koti-iltaa mun kanssa

• happy single

Kunnollinen mies!! Että kunnon miehet katsoo jalkapalloa kotona.jep.eikö mitään muuta elämää ole??

• kunnollinen mies

No voin katsoo vaikka elokuvia tai dokumentteja. Kunhan olis vaan joku jonka kanssa katsoo niitä!

• Mies24v

Kyllähän meitä niissä baareissakin käy. Harvemmin vaan tullaan vastaan, kun ei olla uimassa jokaisen naisen liiveihin. Paremmin meidät sieltä löytää, kun tulee itse etsimään eikä pelkästään valitse niistä suurimmista itsensä tyrkyttäjistä.

• Ladyblondi

Hyvä kommentti mies 24v ...muistan sen kun menen ensi kerran baariin!!

• Erik58

Uskon että löytyy. Baarista ei varmaankaan.
      Kysyn vaan että miksi pitää olla hyvännäköinen. Itse olen mies ja arvostan naisissa kaikkea muuta kuin ulkonäköä.

• Totuudentaikoja

Looginen ongelma: jos tällainen mies löytyy, niin eikö hän silloin jo petä vaimoaan kun sinun kanssasi eksyy kimppaan?

"Ei löydy baarista"...kukin tavallaan. Minä löysin. Oikeastaan noin voi puhua vain, jos paikkakunnalla on YKSI baari.

• Ja ihan varmaan löytyy baarista ja ihan varmaan niitä on kun itsekkin sellainen olen vaikka olenkin vasta 20v ja todellakin valmis sitoutumaan.. Tykkään käydä baareissa ja kaikkea muuta. Mutta parin yhden illan jutun tai kaverin jälkeen olen aina päätynyt samaan. "Haluan seurustella" Ja miksen haluaisi.. Olen mielestäni siinä todella hyvä ja pettäminenkään ei ole ongelma, koska on käynyt pari asiaa kun olin vielä suhteessa ja sanoin aina ei vaikka olikin alkoholilla asian kanssa tekemistä. Jatka vaan etsimistä!

• Wandering...

Tääl olis, mut mielikuva tuosta viestistä muistuttaa enemmän 50-vuotiasta rekkakuskia, kuin hyviin koulutettua blondia.

• rekkakuski67

jaa jaa kiitos tylsistä viesteistä..rekkakuski löysi omansa kiitos osallistujille!!

• hephephep......

No jaa, mie kylläki löysin nykyseni baarista. Olen luotettava ja ennen kaikkea yhden naisen mies. Eikä ole juoppo tms. Vaan pitää minua kuin kukkaa kämmenellä ja täytyy sanoa etten koskaan ennen ole vastaavaa kokenut.

En tajua miksei hänellä ole pahemmin vientiä sillä minusta hän maailman komein ja seksikkäin. Itse hän pitänee syynä vartaloaan, hän kun ei ole treenattu vaan normaalivartaloinen pienen massun ja lievän ylipainon kera. Hän on oikea nallekarhu. Hänestä tosin on hassua miten hänenlaisensa on sitten saanut liikuntaa harrastavan, hyväkroppaisen naisen.
      Mieltymyksensä kullakin on vastaukseni :)

• jar-ed

"siinä sitten taas suomi miehet valitette että SUOMI NAINEN HAKEE MIEHEN ULKOMAILTA!!!!!!!!!! "

Suominainen kun hakee miehen ulkomailta, se on ihan jees ja ok ja laatuavioliito on taattu, kun suomalaiset äijät ei vain osaa olla niin kuin pitää.
      Suomimies kun hakee vaimon ulkomailta, niin äijä on automaattisesti reppana ja luuseri ja hyväksikäyttäjä kusipää, joka muualta ei naista saa.
      Suominaisessahan ei koskaan ole vikaa.
      Eihän?

• "löytyykö miestä joka haluaa tosissaan parisuhteen? Haluan miehen joka on yhden naisen mies ja haluaa tasaarvoisen suhteen-"

Löytyy tällaisia miehiä. =) ..ainakin itse kuulun tähän kategoriaan.

Sulla on vaan ollut ilmeisesti huono tuuri...

• Sunder

Onhan noita, täälläkin yksi, mutta tosiaan, mikäli ainoat sinussa viehättävät seikat ovat treenattu vartalo, kauneus ja koulutus, niin eipä noilla vielä pitkälle pötkitä.
      Kuten joku jo mainitsikin, olet profiloitunut etsimään baarista seuraksesti oman näköistäsi seuraa, eli pelimiehiä, joita ei edes lähtökohtaisesti kiinnosta muu, kuin irtosuhteet.

• yksin kotona

On niitä vaikka kuinka paljon mut naiset rakastuu vaan niihin pettäjiin ja valehtelijoihin. Siks mäkin olen sinkkuna tääl himas lueskelemassa just niitä juttuja kun naiset valittaa kun tapaa miehen ja vähän ajan päästä nainen saa tietää et mies pettää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe