Miehe oikeus nuoreen naiseen.

TeenLoverMan

Aku Louhimies on näyttänyt mallia muille suomalaisille miehille ottamalla nuoren naisen . 17 vuoden ikäero ei ole mikään paha ja nuoren, kiinteäkroppaisen ja muutenkin näyttävän naisen kanssa jaksaa puuhailla ja toteuttaa omia juttujaan ihan eri tavalla kuin jonkun vanhan rupsahtaneen kurpan kanssa. Jos Aku on 43 ja nainen 26, saman ikäeron pohjalta voisi kolmekymppisellä miehellä olla oikeus hyvinkin sellaiseen 16-19 vuotiaseen teinityttöön. Kaupungilla liikkuu paljon näitä upeita ilmestyksiä, joten eikun vaan kokeilemaan onnea, josko löytyisi itselle oma.

22

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teens are best

kiitos kannustavista sanoistasi.

eikun tuumasta toimeen :) ja hyvää kevään odotusta.

• ............

niin. kokemattomalle kauniille teini neitsyt naiselle luonnollinen valinta mieheksi on kokematon vanhempi mies.esim atm.

• Muistelot

Muistelen vaan omaa nuoruuttani, eli kun olin juuri 16-19v. Ei olisi todellakaan kehdannut liikkua kenenkään yli 25 vuotiaan kanssa. Jotkut melkein kolmekymppiset miehet silloinkin yritti jotain, mutta ei kyllä kenenkään kanssa onnistunut. Eihän tollanen vanha mies herätä kuin oksetusta nuoressa. Ja olis ollut kyllä erittäin noloa kavereiden edessä jos sellasen kanssa ois nähty edes juttelevan, huh. Enpä usko että nuoret tytöt ovat tuosta mihinkään muuttuneet.

• Näin se on

Minä kirjoitin seitsemäntoista vanhana serkulleni, että uusilla kotikulmillani pyöri lähinnä tosi vanhaa porukkaa, kaikki vähän yli kaksikymppisiä. 3-4 vuotta on tuossa iässä aivan ylittämätön ikäero.

Muistan kyllä yhden poikkeuksen. Eräs luokkakaverini seurusteli jonkin aikaa monta vuotta vanhemman nuorukaisen kanssa, mutta muisti kyllä säännöllisesti kompensoida noloa tilannetta sillä, että vaikka poikaystävä olikin aika vanha, tällä oli tosi hieno auto.

• Muistelot
        Näin se on kirjoitti:

Minä kirjoitin seitsemäntoista vanhana serkulleni, että uusilla kotikulmillani pyöri lähinnä tosi vanhaa porukkaa, kaikki vähän yli kaksikymppisiä. 3-4 vuotta on tuossa iässä aivan ylittämätön ikäero.

Muistan kyllä yhden poikkeuksen. Eräs luokkakaverini seurusteli jonkin aikaa monta vuotta vanhemman nuorukaisen kanssa, mutta muisti kyllä säännöllisesti kompensoida noloa tilannetta sillä, että vaikka poikaystävä olikin aika vanha, tällä oli tosi hieno auto.

Jep, muistelen että kerran kävin 18-vuotiaana treffeillä ihan kivan näköisen 25v miehen kanssa....ja siitä sainkin kuulla nälviviä kommentteja lukion loppuun asti:( Vaikka vain suudeltiin, niin itseinho oli valtaisa kun olin tällaiseen kurppaan mennyt hatkahtamaan. Jotenkin myös jälkeenpäin otti hirveästi päähän koko mies, jolle teinin jahtaaminen näytti olevan jotenkin normaalia. Ihan kuin ei olisi itse tajunnut ikäänsä...Vieläkin, vuosia myöhemmin inhottaa...:(

• öLkdsalkfjdsalkj
        Muistelot kirjoitti:

Jep, muistelen että kerran kävin 18-vuotiaana treffeillä ihan kivan näköisen 25v miehen kanssa....ja siitä sainkin kuulla nälviviä kommentteja lukion loppuun asti:( Vaikka vain suudeltiin, niin itseinho oli valtaisa kun olin tällaiseen kurppaan mennyt hatkahtamaan. Jotenkin myös jälkeenpäin otti hirveästi päähän koko mies, jolle teinin jahtaaminen näytti olevan jotenkin normaalia. Ihan kuin ei olisi itse tajunnut ikäänsä...Vieläkin, vuosia myöhemmin inhottaa...:(

Mitä pahaa siinä muka on että juttelee tuhmia nuorille lutkille?

• ..........
        öLkdsalkfjdsalkj kirjoitti:

Mitä pahaa siinä muka on että juttelee tuhmia nuorille lutkille?

vanhoilla harpuilla alkaa jo muistikin pätkimään.

• ..........

Teinipillua on saatava, hinnalla millä hyvänsä.

• Onnea vaan!

Niin, siis jokainen menestynyt ohjaaja kokeilemaan onneaan. Muilla ei ole edes teoreettisia mahdollisuuksia, koska he itse ovat epämenestyneitä lahjattomia kurppia, joilla on kaljamaha, tylsä elämä ja tylsät harrastukset, jos niitäkään. Siitä vaan kokeilemaan onnea, niin saatte pakit. Ja todennäköisesti maan pinnalle palauttavat sellaiset.

• kokemusta joo

Teinejä jahtaava mies= ahdistelija.

Joskus harvoin kahdellä samansuuntaisesti lahjakkaalla ihmisellä voi suhde toki onnistua yli ikäkuilun.

Rahalla ei ole merkitystä, taiteilijasielut on kiinnostavia tyhjätaskuinakin, samoin kitaraa soittavat lauleskelijat.

• Voi kun kaikki miehet itseäni lukuunottamatta ajattelisi tavallanne. 99,99% pysyisi ikisinkkuna, kun vain Aku Loouhimies ja pari muuta saisi iskettyä nuoren naisen. Minulle sitten jäisi ne kaikki muut hurmaavat leidit! ;-)

• Suvaitsevaisuutta

Joo vonkaa sinä kurpannussija ihan rauhassa niitä "hurmaavia leidejä". Onhan sitä muitakin perversioita kuten vaikka homous ja eläimiin sekaantuminen.

• Suvaitsevaisuutta kirjoitti:

Joo vonkaa sinä kurpannussija ihan rauhassa niitä "hurmaavia leidejä". Onhan sitä muitakin perversioita kuten vaikka homous ja eläimiin sekaantuminen.

Puutteessa eläminen aiheuttaa selvästikin aggressioita. Vaan ei säälipisteitä tällä kertaa. ;-)

• kaalsojfhn4gc..

Olette pahinta, mitä sille teinille voi tapahtua. Vedätte sen väistämättä omalle tasollenne ja pilaatte elämän. Toivottavasti se sweet 14v. abortoi lapsenne.

• ei kukaan muu

tämä on vain sinun sairaan pääsi tuotoksia.

• jake75

Itse olen reilu kolmekymppinen ja kyllä niitä teinäjä aina silloin tällöin pyörii ympärillä ja ihan on kyllä meikäläisen seura kummasti kelvannut

• kateus haamu

Olet onnellinen mies.

• Hei herää ny!

V*ttu sä olet lähemmäs nelikymppinen, ja ainoat teinit jotka pyörii sun ympärillä on sun omia lapsia jotka teit joskus neljäsosa vuosisataa sitten!!

• vieläreilumpi30kympp

jake75=reilu kolmekymppinen..Melko "reilu" tosiaan.

• Menkää ja toimikaa
        vieläreilumpi30kympp kirjoitti:

jake75=reilu kolmekymppinen..Melko "reilu" tosiaan.

Mitäs te jätkät täällä marisette siitä, että teillä on oikeus nuoreen ja nättiin. Menkää ja iskekää itsellenne se nuori ja nätti ja sillä selvä. Menkää vaikka lukion bileisiin etsimään niitä halukkaita tyttöjä. Niin yksinkertaista se on.

• ei jumalauta
      • siis tää

http://www.google.fi/imgres?q=panee miestä perseeseen&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&biw=1680&bih=911&tbm=isch&tbnid=XHO6rbZo2imLnM:&imgrefurl=http://hajoovitutukseen.vuodatus.net/blog/3140110&docid=tfxIv7rmPSd7gM&imgurl=http://pro.naurunappula.com/screen/be/e8/bee8ef546a5c326d/0/483443.jpg&w=640&h=504&ei=JBkwT5KTKrPO4QScso2qDg&zoom=1

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe