Aloittanut just kirjoittaa uutta blogia missä on parisuhteistani ja mitä niistä olen oppinut. mm. siitä miten katkeroiduin miehiin ja miten sitten lopulta olen päässyt siitä yli. humoristista tekstiä jos minulta kysytään, mut tosiaan vasta aloittanut.
kannattaa käydä katsoo jos on blogeihin kiinnostusta!
http://loveandlifearedrugs.blogspot.com/
Parisuhdekoukeroiden prinsessa
5
199
Vastaukset
- blaah_
teinitekstiä
- rfvt
Boring!!
- lolololololotrololol
Sama provo, eri palsta kuin yleensä. Ihmeen paljon jaksaa kys. provo nähdä vaivaa provoilun ilosta, sossupummi? Yleensä provot muuttavat kirjoitustyyliään, jottei heitä tunnistettaisi samaksi, mahtaako sinulla hyvä aloittaja olla kaikki vintillä kunnossa?
- NJ
Siis mulle jäi nyt epäselväksi, että onko aloittaja blogin kirjoittaja vai joku joka mainostaa blogia?! Tosta viestistä nimittäin saa ristiriitasen vaikutelman... Luin kirjoitukset ja ois kyllä kiva lukea enemmänki (: Ois vaan kiva jos blogin kirjoittaja laittais ihan iät näkyville nii ois mielenkiintosempaa. Esimerkiksi siinä laivaromanssista kertovassa tekstissä ois ollu kiva jos siinä olis lukenu, että minkä ikäsenä ne tytöt siellä laivassa oli ollu :D
- Love and Life=Drugs
Mitä mahtoi tuo kolmas kommentoija tarkoittaa, minäkö olen joku trolli vai? meni vähän ohi. Olen pahoillani jos siltä vaikutan. ihan aito oma itseni kuitenkin olen.
Mutta joo anteeksi, vähän epäselvästi selitetty, eli on minun oma blogini ja kertoo omasta elämästäni. Voinpa paljastaa täällä, että laivalla ollessa olin 15-vuotias. nyt olen juuri täyttmässä 20. :)
Voin yrittää laittaa blogiinikin vähän enemmän itsestäni ja ikä jutuista, en silti halua ihan liikaa paljastaa itsestäni sillä teksti on niin intiimiä enkä toivo tuttujeni sitä kovasti lukevan.
Kiitos vinkistäsi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561826- 1731343
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591