Vain ahvenanmaalla Haavisto

ååhh vad skönt

on suositumpi kuin Niinistö.Siellä tajutaan että Niinistö ei ole mikään Hur-rien kannattaja.

18

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karin dönnr pbuleson

      Ettei vain saarelaisten homous olisi suurempi syy.

    • Hatunnosto

      Haavisto oli suosikki Ahvenanmaalla ja Kolarissa.
      Hatunnosto myös kolarilaisille

      • nooh nooh

        Kaksoiskansalaisuuden omaavat norjalaiset käyneet siellä ilmeisesti äänestämässä.


      • Hatunnosto
        nooh nooh kirjoitti:

        Kaksoiskansalaisuuden omaavat norjalaiset käyneet siellä ilmeisesti äänestämässä.

        Norjalaiset ovatkin tunnetusti suvaitseva ja fiksu porukka


      • on juuh
        Hatunnosto kirjoitti:

        Norjalaiset ovatkin tunnetusti suvaitseva ja fiksu porukka

        Quisling, Breivik ja Sven Arntzen ovatkin varsin hyviä esimerkkejä tästä suvaitsevaisuudesta.


      • Hatunnosto
        on juuh kirjoitti:

        Quisling, Breivik ja Sven Arntzen ovatkin varsin hyviä esimerkkejä tästä suvaitsevaisuudesta.

        Haaviston joka kolmannen äänestäjän tuki oli tervetullut suomalaisten suvaitsemattomuuden maineen parantamiseksi. Tätä huomioitiin varsinkin Ruotsin, mutta myös muualla Euroopan lehdistössä heti vaalituloksen julkaisun jälkeen.


      • nooh juuh
        Hatunnosto kirjoitti:

        Haaviston joka kolmannen äänestäjän tuki oli tervetullut suomalaisten suvaitsemattomuuden maineen parantamiseksi. Tätä huomioitiin varsinkin Ruotsin, mutta myös muualla Euroopan lehdistössä heti vaalituloksen julkaisun jälkeen.

        Sen kyllä uskon että homppelin menestys huomioidaan Ruotsissa. Onhan puolet ruotsalaisista homoja mikä selittää alhaisen syntyvyyde. Sodat kun ei Ruotsin väestönkasvua ole estäneet.


      • Hatunnosto
        nooh juuh kirjoitti:

        Sen kyllä uskon että homppelin menestys huomioidaan Ruotsissa. Onhan puolet ruotsalaisista homoja mikä selittää alhaisen syntyvyyde. Sodat kun ei Ruotsin väestönkasvua ole estäneet.

        Euroopassa suvaitsevaisuus on eri luokassa kuin Suomessa. Siitä syystä voi tuntua siltä että homoja siellä on enemmän kuin meillä. Tosiasia on kuitenkin, että homous Suomessa piilotetaan vielä yleisen suvaitsemattomuuden takia.

        Noin kymmenen vuotta sitten suvaitsemattomuus homoja kohtaan Euroopassa oli sama luokka kuin tämän päivän Suomessa. Suomessakin asia paranee jatkuvasti, mutta toistaiseksi olemme Suomessa vielä eräiden banaanivaltioiden tasolla.


      • kustaV
        Hatunnosto kirjoitti:

        Euroopassa suvaitsevaisuus on eri luokassa kuin Suomessa. Siitä syystä voi tuntua siltä että homoja siellä on enemmän kuin meillä. Tosiasia on kuitenkin, että homous Suomessa piilotetaan vielä yleisen suvaitsemattomuuden takia.

        Noin kymmenen vuotta sitten suvaitsemattomuus homoja kohtaan Euroopassa oli sama luokka kuin tämän päivän Suomessa. Suomessakin asia paranee jatkuvasti, mutta toistaiseksi olemme Suomessa vielä eräiden banaanivaltioiden tasolla.

        Sinähän sen ruotsinkielisenä tiedät missä homous piilotellaan ja missä ei. Tietääkseni Tove oli kyllä avoin homoseksuaali kuten Magnus Enckellkin. Molemmat sinun väkeäsi. Eikä se mitään tunnu. Tosiasia on että skandinaavisissa germaanisissa kansoissa on normaalia enemmän homoseksuaaleja. Tämähän tiesi jo saksalaiset pelkästään Norjan Vihtori Kosolaa Imerslundia katsoessaan. Uusin kaapista ulos tulijahan Ruotsissa tai oikeammin Rutossa on Kaisja Bergqvist.


      • Hatunnosto
        kustaV kirjoitti:

        Sinähän sen ruotsinkielisenä tiedät missä homous piilotellaan ja missä ei. Tietääkseni Tove oli kyllä avoin homoseksuaali kuten Magnus Enckellkin. Molemmat sinun väkeäsi. Eikä se mitään tunnu. Tosiasia on että skandinaavisissa germaanisissa kansoissa on normaalia enemmän homoseksuaaleja. Tämähän tiesi jo saksalaiset pelkästään Norjan Vihtori Kosolaa Imerslundia katsoessaan. Uusin kaapista ulos tulijahan Ruotsissa tai oikeammin Rutossa on Kaisja Bergqvist.

        Minä voisin mainita joukko suomalaisia homoja jos haluaisin. Minulla ei ole vaan siihen tarvetta, toisin kuin sinä.

        Sen voin kuitenkin kertoa, että virallisia luotettavia tilastoja missä maassa on enemmän ja missä maassa vähemmän homoja ei ole olemassa. Joitakin yksinkertaisia ”kyselyjä” asian tiimoilta on kuitenkin tehty ja tulokset ovat aina olleet saman suuntaiset. Sellaisessa maassa jossa homoja vainotaan enemmän, homoiksi tunnustaa vähemmän.


      • Göring vs Röhm
        Hatunnosto kirjoitti:

        Minä voisin mainita joukko suomalaisia homoja jos haluaisin. Minulla ei ole vaan siihen tarvetta, toisin kuin sinä.

        Sen voin kuitenkin kertoa, että virallisia luotettavia tilastoja missä maassa on enemmän ja missä maassa vähemmän homoja ei ole olemassa. Joitakin yksinkertaisia ”kyselyjä” asian tiimoilta on kuitenkin tehty ja tulokset ovat aina olleet saman suuntaiset. Sellaisessa maassa jossa homoja vainotaan enemmän, homoiksi tunnustaa vähemmän.

        Sanopa milloin esim. armeijamme ylipäällikkönä on ollut edes biseksuaali. Mannerheimin homoseksuaalisuudesta ei ole mitään todisteita toisin kuin Kustaa V:n. Jos Haijby kerta valehteli tästä "suuresta sotapäälliköstä" niin miksi Ruotsin hovi meni sellaiseen panikkiin että piti ihan Gestapolle pirauttaa. Eikai sitä paniikissa tarvitse olla jos ukko puhuu omiaan eikä ole todisteita. Kustaa V ei muuten suinkaan ole ainut homoseksuaalinen johtaja joka Ruotsilla on ollut. Munck-skandaali todisti että takatuuppari leikkejä harrastettiin Ruotsissa jo muinoin.


      • Hatunnosto
        Göring vs Röhm kirjoitti:

        Sanopa milloin esim. armeijamme ylipäällikkönä on ollut edes biseksuaali. Mannerheimin homoseksuaalisuudesta ei ole mitään todisteita toisin kuin Kustaa V:n. Jos Haijby kerta valehteli tästä "suuresta sotapäälliköstä" niin miksi Ruotsin hovi meni sellaiseen panikkiin että piti ihan Gestapolle pirauttaa. Eikai sitä paniikissa tarvitse olla jos ukko puhuu omiaan eikä ole todisteita. Kustaa V ei muuten suinkaan ole ainut homoseksuaalinen johtaja joka Ruotsilla on ollut. Munck-skandaali todisti että takatuuppari leikkejä harrastettiin Ruotsissa jo muinoin.

        Minua ei kiinnosta kuka on homo ja kuka on hetero


    • db602

      Opettajatar P. Lipponen joutui pettymään jo toisen kerran.
      Miehen vaaliheppa ei lähtenyt kulkemaa, tunnusti olevansa rkp:n asialla.
      Kansa tiesi.
      Haavisto taas kaiken sallivana ei vaan ollut uskottava.
      Senkin kansa tiesi.
      Paavo Lipponen oli aikanaan iso puu.
      Kaikille tahtoo käydä aikanaan kuten puille käy ; joko kaatuu tai lahoaa- no lahoaa joka tapauksessa.
      Elämä on...

    • Åldarmanni

      Ne jotka äänestivät Niinistöä ovat rasisteja!

      • malotkc osbrn sims l

        Mutta ei kuitenkaan nuuskaa niiskuttavia hinttejä kuten eräät.


    • Tietää tämän

      Ahvenanmaalla on tunnetusti paljon suomenruotsalaisia ja ruotsalaisia homoja.

    • Tietoa on

      Totta on Ahvenanmaalaiset periytyvät homoista.

      • ölöiten

        Sisäpiiritietojen mukaan Haavisto jäisi vapun tienoilla äitiyslomalle? Onkohan jutussa mitään perää, koska ulkomuodossa ei vaikuta tapahtuneen mitään suurempia muutoksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe