Vain 69% äänesti. Tuolla mandaatilla ei Niinistö voi sanoa olevansa koko kansan presidentti.
Niinistölle ei kansan tukea
50
155
Vastaukset
- Persistentti
Mitä sillä on väliä? Säännöt on selvät - uus pressa mikä uus pressa
- bensistentti
Taitaa olla
- hhää on
Vanhahan
- Tullut tälläkään ker
EI
- Ei mitään väliä,
rikkaat saivat mieleisensä resitentin...
- Murkula
Niin. Ensimäisiä olalletaputtelijoita oli Harry Harkimo. Ei ihan nappaa. Se täytyy sanoa että Niinistö kyllä esiintyi varsin suvaitsevaisena ja ympäristöystävällisenä että melkein unohtui ketkä taustajoukot ovat.
- jäkäjäkäjäääääääääää
Murkula kirjoitti:
Niin. Ensimäisiä olalletaputtelijoita oli Harry Harkimo. Ei ihan nappaa. Se täytyy sanoa että Niinistö kyllä esiintyi varsin suvaitsevaisena ja ympäristöystävällisenä että melkein unohtui ketkä taustajoukot ovat.
Mitä pahaa Harkimo on sinulle tehnyt? Työllistää kymmeniä ihmisiä ja maksaa satoja tuhansia veroja vuodessa, jotta vasureille riittää päivärahaa ja makaamislisää.
- Puolet kuitenkin
Alle puolet suomalaisista äänesti Niinistöä
- Viheriö
Ja niin kovasti kun media lobbasi Haavistoa.
- pakko rako
Pakkohan sen median olikin lobata Haavistoa kun itse järjestivät Niinistölle leikkivastustajan toiselle kierrokselle.
- plokijuyhtrewertyuio
Uskomaton vasurimylläkkä mediassa ja siitä huolimatta torkeä mahalastu. Eivät suomalaiset ole tyhmiä. Kun Haaviston kannattajista vähennetään hyysäyksestä elantonsa saavat ja toisten varoilla elävät siipiveikot, niin hiljasta on kylänraitilla.
- 1+11
plokijuyhtrewertyuio kirjoitti:
Uskomaton vasurimylläkkä mediassa ja siitä huolimatta torkeä mahalastu. Eivät suomalaiset ole tyhmiä. Kun Haaviston kannattajista vähennetään hyysäyksestä elantonsa saavat ja toisten varoilla elävät siipiveikot, niin hiljasta on kylänraitilla.
Taitaa siellä hyysäriporukoissa olla yllättävän paljon kokoomuksen äänestäjiä, moni "yrittäjä" tienaa elantonsa lypsämällä bisneksiinsä julkista rahaa.
Jos hyvää puolta ajattelee niin kohta on pakko alkaa koviin toimenpiteisiin valtionvelan kuriin saamiseksi.
- hetero10+
ime sinä homon kannattja munaa ja vedä kuivana kakkoseen
- Siivoa sanasi
Hetero 10
Kirjoituksesi on aivan sivistymätön,
kukaan ehdokkaista ei haluaisi kannattajansa kirjoittavan tuolla tavalla.
Siivoa tapasi ja puheesi!
- Älä valita
Aina voi moittia ja nälviä, mutta ei se asiaa enää muuta. Olisitko muuten laittanut Haavistosta saman tekstin, jos Haavisto olisi tullut valituksi samoilla äänestysluvuilla? Tai jos 1. kierroksella äänestit jotain muuta ja hän olisi tullut valituksi samoin luvuin kuin Niinistö nyt?
1. kierroksella en äänestänyt Niinistöä enkä edes sen puolueen ehdokasta, jonka linjoja pidän hyvänä. Äänestin henkilöä.
2. kierroksella oli kovin saman linjaiset ehdokkaat. Mutta niistä oli sitten valittava se, kumpi oli mielestä parempi.
ENEMMISTÖN ÄÄNILLÄ NIINISTÖ VALITTIIN.
ON JOKAISEN OMA ASIA ÄÄNESTÄÄ TAI JÄTTÄÄ ÄÄNESTÄMÄTTÄ!- aina on valittajia
Jos ehdokkaista kumpikaan ei ollut omasta mielestä hyvä, olisi voinut näyttää sen myös jättämällä tyhjän lapun.
- Koko kansan pressa
aina on valittajia kirjoitti:
Jos ehdokkaista kumpikaan ei ollut omasta mielestä hyvä, olisi voinut näyttää sen myös jättämällä tyhjän lapun.
Minusta on hienoa, jos Niinistö sanoo olevansa koko kansan presidentti.
Se on merkki siitä, että hän haluaa olla koko kansan presidentti ja haluaa huomioida kaikille tärkeitä asioita, joita varmasti kampanjamatkoillaan ympäri Suomea on saanut kuulla ja nähdä.
Miksi moititaan jo ennen kuin on edes saanut aloittaa työtään.
Annetaan Niinistölle mahdollisuus toimia mahdolisimman hyvin meidän kaikkien hyväksi!!!!!!! - .,mnbgfd
Koko kansan pressa kirjoitti:
Minusta on hienoa, jos Niinistö sanoo olevansa koko kansan presidentti.
Se on merkki siitä, että hän haluaa olla koko kansan presidentti ja haluaa huomioida kaikille tärkeitä asioita, joita varmasti kampanjamatkoillaan ympäri Suomea on saanut kuulla ja nähdä.
Miksi moititaan jo ennen kuin on edes saanut aloittaa työtään.
Annetaan Niinistölle mahdollisuus toimia mahdolisimman hyvin meidän kaikkien hyväksi!!!!!!!Ei Niinistö voi olla hyysäysteollisuudesta hyötyvien Presidentti. Hän vahvana talousosaajana ymmärtää, ettei Suomella ole varaa elättää koko maailmaa, vaikka vihervasurit siitä elantonsa saavat. Verorahat eivät tule taikaseinästä, vaan ne on tuottavalla työllä tienattafa. Entiset stalinistit ovat yrittäneet tuhota tämän maan, mutta vihdon näkyy valoa tunnelin päässä.
- servoforpresident
aina on valittajia kirjoitti:
Jos ehdokkaista kumpikaan ei ollut omasta mielestä hyvä, olisi voinut näyttää sen myös jättämällä tyhjän lapun.
Hah hah! Miksi lähtisin ajamaan autolla kymmeniä kilometrejä jättääkseni tyhjän lapun? Ihan hyvällä omallatunnolla jätin äänestämättä kun Väyrynen ei pääsyt toiselle kierrokselle mediapelin vuoksi.
Olisi ollut tiukka kisa jos toisella kierroksella olisi olleet Väyrynen ja Niinistö. Nyt oli kaksi niin samanlaista ehdokasta, mitä nyt pieniä eroja heissä on ;) - kansalainen
Koko kansan pressa kirjoitti:
Minusta on hienoa, jos Niinistö sanoo olevansa koko kansan presidentti.
Se on merkki siitä, että hän haluaa olla koko kansan presidentti ja haluaa huomioida kaikille tärkeitä asioita, joita varmasti kampanjamatkoillaan ympäri Suomea on saanut kuulla ja nähdä.
Miksi moititaan jo ennen kuin on edes saanut aloittaa työtään.
Annetaan Niinistölle mahdollisuus toimia mahdolisimman hyvin meidän kaikkien hyväksi!!!!!!!niinistölle on otettu media väkisellä tämä mahdollisuus näyttää presidenttitaidot.
Vaalit olivat Demokratian irvikuva kyllä meitä Suomalaisiakin höynäytellään aivan törkeästi tavat vain on toiset kuin Venäjällä mutta ei meillä tilanne ole mitenkään oleellisesti parempi. - Jaguar & Punto
.,mnbgfd kirjoitti:
Ei Niinistö voi olla hyysäysteollisuudesta hyötyvien Presidentti. Hän vahvana talousosaajana ymmärtää, ettei Suomella ole varaa elättää koko maailmaa, vaikka vihervasurit siitä elantonsa saavat. Verorahat eivät tule taikaseinästä, vaan ne on tuottavalla työllä tienattafa. Entiset stalinistit ovat yrittäneet tuhota tämän maan, mutta vihdon näkyy valoa tunnelin päässä.
AI MISSÄ Niinistö on vastustanut rahan syytämistä maasta ulos?
MISSÄ?
Ja Niinistön talousosaaminen on tullut mistä?
- Niinistö sai 1/3
Niinistöä äänesti n. kolmannes kansalaisista. Suomalaisista 2/3 ei Niinistöä äänestänyt.
KMS ja muut rahoittajat olivat äänestäneet jo ennakkoon...- Äänienemmistö
NIINISTÖ SAI ÄÄNIÄ ENEMMÄN KUIN KUKAAN MUU EHDOKKAISTA!
Onnittelut Niinistölle,
vaikka itse alkujaan toivoin aivan toisen henkilön presidentiksi.
Saimme kuitenkin oikein hyvän presidentin ja presidenttiparin.
ONNEA!
- parhaimmat onnittelu
Olemme saaneet parhaan mahdollisen presidentin, olkaamme tyytyväisiä.
Hänen nuori puolisonsakin on hyvin koulutettu ja vahva ihminen. - kansalainen
Lopputulos on se että kaikista äänioikeutetuista
Niinistö sai n43% äänistä
nukkuvien ehdokas n31%
haavisto n26%
hyljättyjen ehdokkaiden äänien määrä ei ole viellä selvillä
Reilusti yli puolet Suomalaisista ei halunut Saulista Presidenttiä.
Kokoomuksen Vastustajat voittivat 57% 43%
Hyvä Suomi Hurraa
Ja Valittelut ettei Sopivaa Presidenttiä löytynyt enemmistölle. - vaalixxtutkija
Olemme saanet mahdollisen parhaan presidentin ja suurin osa kansasta on puhunut, nukkuvat nukkukoon rauhassa.
Onnentoivotuksia presidentille ja hyvää jatkoa työhön.
Onnentoivotukset myös hänen vaimolleen. - ei kehumista
Reilu kolomannes kannatti
- ;)
Haavistoa kannatti joka kymmenes. Tukiääniä tuli homoilta jotka eivät ymmärrä politiikasta mitään joten niitä ei voi laskea oikeiksi ääniksi.
- kansalainen
kokoomuksen äänestäjistä enemmistö erehtynyt pahasti kun luulivat että palkansaajana kannattaa äänestää kokoomusta.
Pääomatuloilla elävät ihmiset kuuluvat kokoomuksen hyötyjiin ja vain heidän etuaan kokoomus ajaa. mutta kiitos vain äänestäsi juuri sen Pääomaeläjä haluaa. 6 vuoteen et voi korjata erehdystäsi.
niin ja jos Suomi menee natoon niin varaudu Lähtemään Iranin sotaan tai itärintamalle Suomea puolustamaan.
Pääomalla eläviä ei mitkään velvollisuudet koske koska kaikki on kierrettävissä.
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Mieti itse Mehiläinen teki 35 miljoonan voitot ja maksoi veroa vain 1% hyvä kokoomus ja kiitoksia kaikielle äänistä. - ;)
Neuvostoliitossa oli mahdollista saada yli 100% kannatus.
- kygvbhytrbghnjytre
Vasurien on vähän vaikea ymmärtää, että on olemassa muitakin mielipiteitä kuin ne, joita stalinisti-isi ja kommari-äiti kotona opetti.
- jhkkjkäökö
kygvbhytrbghnjytre kirjoitti:
Vasurien on vähän vaikea ymmärtää, että on olemassa muitakin mielipiteitä kuin ne, joita stalinisti-isi ja kommari-äiti kotona opetti.
Ai niin kuin kokoomuksen rosvoideologia?
- kansalainen
on Suomessakin mutta ei yhtä selvästi
- mitä tahansa
Voi sanoa
- onkin kusi sukass
Siksipä
- kansalainen
Katsotaan kumpi on vahvempi nato ja eukiimainen Stubb ideoimassa Suomen loppua ja Halventamassa kansanäänestystä vai niinistö joka selväsanaisesti sanoi että ei Suomea natoon ja lupasi kansanäänestyksenkin jos Subbi on vahvempi.
- 9654120,
Siinähän sitä pidetään ylisuudet eläkkeet voimassa yksityistetään kansan omaisuuta ja otetaan tuottoja ja puolletaan niitä pienellä prosenteilla, pienet niin sanotut kokoomukselaiset saavat niitä ropoja mita 20-kanta suvun pöydittäjältä tippuu jootta siinä mennään on hienoa olla mukamas päättämässä isoista asioista ei kuitenkaan päättämässä, kun nämä 20-päättäjää sukua päättää kelle menee taasen tää potti.
- Näin se on
Jos osa kansasta oli niin mielettömän tyhmää, etteivät osanneet käyttää äänioikeuttaan, vaan jäivät apaattisina kotoilemaan, niin turhapa sitä on jälkikäteen itkeä ja olla katkera niille, jotka toimivat.
Jos ei ole parasta vaihtoa tarjolla, niin sitten valitaan toiseksi paras tai jos ei sitäkään, niin sitten vähemmän paha.
Oikeistolaisilla on sentään älliä tajuta, mitkä ovat pelinappulat ja miten peliä pelataan. Vasemmistolaiset jäävät nurkkiin jurnuttamaan tai pelaavat vääryyttä, jos peli ei kulje juuri heidän haluamallaan tavalla. - Oma valinta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10436979
Ei se niin ole, se on vain niin, että yli 2,6 miljoonaa oli eri mieltä. Joko äänesti toista ehdokasta, jätti hylätyn lapun tai jätti kokonaan äänestämättä, joka sekin on kannanotto aina vaaleihinkin.
Mutta näemme nyt seuravina kuutena vuotena, onko Niinistö mainostamansa koko kansan presidentti vai kokoomuksen... - ollut hääviä
Eipä
- muistutus taas
Ikävä
- Enemmänkin olisi voi
Se on paljon.
- on kannatus hei
Heikko
- 69?
69?
- tukea ei tullut
Ei
- vähän sai
Näin
- sikstynine
Vain
- öhkivä örvel
Ei tukkee leikkauksille
- ruskaakin pakkasessa
Nyt opn
- on taaso
Matalaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473