Kuinka nopeasti huomaatte kiinnostaako jokin ihminen seurustelumielessä? Olen tapaillut muutaman kerran erästä miestä. Välissä tuntu, että olin ihastunut ja aika kiinnostunutkin, mutta nyt taas ei tunnu ollenkaan siltä. Jotkut asiat tässä miehessä on alkanut jo vähän ärsyttämäänkin. Ajattelin kuitenkin katsoa vielä vähän pidemmälle, tuleeko tästä mitään. Mies vaikuttaa aika kiinnostuneelta ja sitten jossain määrin ei taas vaikuta. En ota siitäkään ihan selvää. Tosi omituinen tunne on koko ajan tämän jutun suhteen. En tiedä, voi olla että tää jossain vaiheessa karahtaa kiville, vaikka haluaisinkin tämän toimivan.
Yleensä kun ihastun niin ihastun ihan täysillä. Mietin ihastukseni kohdetta suurinpiirtein taukoamatta ja saatan mennä ihan lukkoon. Tuollaista ei tämän miehen kohdalla ole tapahtunut missään vaiheessa. Mutta me ei tunneta vielä kovin hyvin. Voiko olla mahdollista, että ne ihastuksen tunteet syvenee tai tulee sitten kun ollaan opittu tuntemaan paremmin vai meneeköhän se just päinvastoin?
Ihastunut vai ei?
11
178
Vastaukset
- 7+16
Mulla on melko samanlainen tilanne. Ajattelen miestä melko paljon, ja ikävöin, mutta hänen seurassaan jotkut asiat ärsyttävät minua. Mies on todella kiinnostunut minusta. Olen miettinyt, että olenko oikeasti ihastunut vai ihastunut johonki ajatukseeni tästä miehestä. Ajattelin kuitenkin katsoa, mihin tilanne kehittyy. Olen tavannut tämän miehen kuitenkin vasta 4 kertaa.
- pohdiskelevaneiti
Kiva kuulla etten ole ainoa, joka tällaisen asian kanssa pähkäilee :) Mekin ollaan tavattu vasta neljä kertaa. Mutta pitää kai vielä rauhassa kattoa mihin tuo johtaa.
- ei kysyvä tieltä
pohdiskelevaneiti kirjoitti:
Kiva kuulla etten ole ainoa, joka tällaisen asian kanssa pähkäilee :) Mekin ollaan tavattu vasta neljä kertaa. Mutta pitää kai vielä rauhassa kattoa mihin tuo johtaa.
kiva kiva , voisitko vastata myös tuossa alempana esitettäviin kysymyksiin ?
- ...........
oletko jo päästänyt miehen ähkimään reikäsi kimpussa? kerro muuten samalla monenko käyttämä olet ?
- pohdiskelevaneiti
En vastaa tuollaisille moukille mitään.
- Vastaa nyt vaan
En vastaa tuollaisille moukille mitään.
Tämä kiinnostaa monia muitakin. Tuollainen kainostelu on vähän tekopyhää jos olet jo moneen kertaan käytetty. Kerro samalla missä asennossa tapahtui, edestä, takaa, sivulta, kaniini- vai laiskiaistahtia? Kuinka kauan kesti? Läjähtelivätkö pallit vasten välilihaasi? Näppäilikö heppu nännejäsi ennenkuin alkoi hommiin?
- pohdiskelevaneiti
Vastaa nyt vaan kirjoitti:
Tämä kiinnostaa monia muitakin. Tuollainen kainostelu on vähän tekopyhää jos olet jo moneen kertaan käytetty. Kerro samalla missä asennossa tapahtui, edestä, takaa, sivulta, kaniini- vai laiskiaistahtia? Kuinka kauan kesti? Läjähtelivätkö pallit vasten välilihaasi? Näppäilikö heppu nännejäsi ennenkuin alkoi hommiin?
No enpä usko, että kovinkaan montaa täällä ihan tuntemattoman ihmisen asiat kiinnostaa. Eikä se edes kuulu teille pätkääkään. Yrittäkäähän tekin hankkia elämä!
- Pahvi Sauli
Kerrankin jotain järkeviä aloituksia palstalla ja sit pitää heti tulla tätä typerää paskaa suoltamaan.
- Antaa tulla
No enpä usko, että kovinkaan montaa täällä ihan tuntemattoman ihmisen asiat kiinnostaa. Eikä se edes kuulu teille pätkääkään. Yrittäkäähän tekin hankkia elämä!
Kyllä se vaan kiinnostaa. Kerro nyt. Kerro, kerro! Mikään "elämä" ei ole oikeasti vaivan arvoinen.
Harvemmin niihin ärsyttäviin piirteisiin turtuu. Ennemminkin päinvastoin. Valitettavasti. Jopa ne alunperin ihastuttavat piirteet joskus alkavat ärsyttämään vuosien saatossa.
- pohdiskelevaneiti
No vuosien saatossa on vissiin sitte niin että toisesta ei enää löydykään ollenkaan mitään ihastuttavia puolia vaan kaikki vaan ärsyttää. Eiku.. no joo. Ei me kuitenkaan tunneta vielä kovinkaan hyvin, tuo mies on vähän mysteeri mulle vielä. Ei olla vielä kovin syvällisiä ehditty juttelemaan enkä tiedä vielä miehestä kaikkea mitä haluaisin tietää. Voihan se olla, että sieltä paljastuu lisää niitä ihastuttavia piirteitä tai sitten niitä rasittavia. Aika näyttää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462