Varmasti monella sama juttu, mutta kuitenkin olisi mukava saaha apua. Mä olen kuitenkin nuorisoa edustava perus stadilainen. Että kyseessä ei ole ihan avioero, mutta samaa vastaava tilanne. Eli olin pitemmässä parisuhteessa. Nainen/tyttö petti. Yritettiin uudelleen ja petti taas. Siitä seurasi sitten ero ja mä pistin poikki. Tämä nainen yritti vielä mua takaisin. Mä totesin jyrkästi että nyt se on loppu. Tästä alkaa nyt olla jo aikaa, aika reippaasti. Minulla kuitenkin vaivaa tämä asia vieläkin. Tuntuu, että vain minä olen hävinnyt tässä. Koska tällä naisella on ilmeisesti jo uus. Minusta tuntuu taas siltä, että minulla ei ole mitään. ja, että minä olen se häviäjä. Enkä mä enään jaksaisi ajatella tätä!
Mitä mä keksisin, että pääsisin oikeasti eteenpäin?
Vaivaa vieläkin!
7
229
Vastaukset
- 20
Hyväksyt että sinua kusetettiin, niin yksinkertaista se on.
Elämä nyt vain on sellaista että jos joka paikassa on kuin kukkopoika egoineen tunkiolla niiin alkaa ahistaan ennepitkään. - arddu
Hankala ymmärtää, että miksi joku voi tehdä tuommosta? Mikä saa ihmisen tekemään tuommosta? Minusta täysin moraalitonta. Mutta ei mun mielipiteet ainakaan auta... Minua kusetettiin, olisko vihanen vai surullinen?
- leenuliina
Tyttö ei vain jostain syystä halunnut olla kanssasi. Tai halusi olla jonkun muunkin kanssa. Ehkä ei tiedä itsekään mitä haluaa (tämä viimeisin on todennäköisin vaihtoehto). Ei siitä pidä olla sen enempää vihainen tai surullinenkaan, koska et voinut asialle mitään. Nyt olet yhtä kokemusta rikkaampi - ota asia siten.
- oppeliini
Ole iloinen että heräsit ajoissa. Ennen lapsia. Sitten teillä vasta sotku olisi ollut. Muut näkisi sinut lottovoittajana kun olet päässyt tuon tason naisesta eroon.
Kuulostaa kuin tuo nainen elää samaa kaavaa, oli partnerina kuka tahaansa. Sinä se tässä kaupassa olet voittaja. Jatka vain elämääsi rauhassa eteenpäin, älä tingi moraalistasi.
Usko vain , ei-pettäjä tyttojäkin ON olemassa. Häntä kannattaa etsiä, kyllä teidän tienne kohtaavat kun se aika on. - leenuliina
Ryhdistäydy nuori mies! Ihmissuhteissa ei ole voittajia ja häviäjiä, jokaisen onni on omassa taskussa.
Roikut henkisesti vielä ex-suhteessasi. Voit komentaa itseäsi ajattelemaan toisin. Kuten esimerkiksi, että sinulle oli onni päästä eroon pettävästä tytöstä (koska sellainen ei sinulle sovi). Erittäin hyvä, että osasit sanoa jyrkästi suhteenne loppuneen. Monet eivät osaa ja siitä koituu vain harmia - ja sitten eroon päädytään vasta monen, monen riidan, ahdistuksen, vi**ksen yms kautta. Sitä et ainakaan olisi halunnut, ethän? - arddu
unohtaako tällaisia asioita koskaan? Mutta mulla tuli näistä vastauksista heti parempi fiilis
- niin on
Aivan kuin olisin lukenut omaa tarinaa mutta pettäjä oli mies,kun sain mieheni ulos elämästäni ,masensi ,ahdisti ,itketti .oli helvetillinen olo.olen antanut itselle anteeksi joka ilta.Sanonut itselle, asioille en voi mitään ,täytyy vaan mennä eteen päin päiväkerrallaan.ajattele ,on sinun parhaaksi ,ette pääsit hänestä eroon.tulee parempia aikoja ja löydät/saat paremman naisen/tytön.olet kokemusta rikkaampi vaikkakin tuollaiset kokemukset ei ole kivoja.Hyvää jatkoa sinulle ja iloisempia päiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462