Tuliko komuille henkinen kankkunen kun Kokoomuksen Niinistö valittiin kaksivaiheisen vaalin suurimmalla äänimäärällä Suomen presidentiksi seuraavaksi kuudeksi vuodeksi?
Miksi Kokoomuksen kannatus sen kun nousee ja kommunistien vastaavasti laskee? Taisihan joskus aikoinaan olla komuehdokas presidentiksikin, ainakin Aitio, vaan minne ovat kadonneet?
Suomi on aika hyvä demokratia joten helppoa se on kestää tappiokin kun muut suomalaiset ovat jotain viisaudessaan päättäneet. Vai miten on?
Henkinen kankkunenko?
10
62
Vastaukset
- Tarkennusta
Ei kommunistien kannatus oikeastaan voi mennä nykyisestä alemmas. Kommareiden kannatus taitaa mahtua galluppien virhemarginaaliin. Ei niiden kannatusta pysty mittaamaan. Tosin kommarit eivät millään tunnu asiaa tajuavan. Muistaakseni Tiedonantajakin kirjoitti presidentinvaaleihin liittyen, että "SKP vaatii ...". Vaatimus on yhtä kovaa sarjaa kuin että hyttynen vaatii, että elefantin on otettava jalkansa pois hänenn päältään.
Olin näköjään väärässä tuon henkisen kankkusen kanssa, todellisuudessa koko komutroikka on henkisellä teholla hengityskoneessa löytämättä uutta ideaa elämäänsä.
Ottakaa opiksi ja siirtykää päivän politiikkaan, liittykää suurimpaan työläisten puolueeseen Kokoomukseen. Siellähän ovat jo sekä pääministeri että uusi presidentti, miksi siis ette tekin? Vetäkää Marxinne alas vessasta ja alkakaa itse miettiä miten maailmassa pärjää, emme elä enää 1800 luvun puolta väliä jolloin Marx ideansa kehitteli.- Kokoomuksessahan
Vasta se tyhmyys oikein tiivistyykin.
Kokoomuksesta on todella vaikea löytää yhtään viisasta ja harkitsevaa henkilöä.
Pinnallisuutta, narsismia ja tyhmyyttä kyllä kokoomuksesta löytyy hyvinkin laajassa mitassa.
Myös mihinkään perustumaton hybris näkyy monissa puheenvuoroissa, ei vähiten Virkkusen "kaalijumina".
Media kumminkin ruokkii koko ajan yhä voimakkaammin Kokoomuksen narsismia ja pinnallisuutta, jolloin harkinta jää jalkoihin. Politiikkaa tehdään siis mediaa varten.
Se on Suomelle tuhoisaa. Kokoomuksessahan kirjoitti:
Vasta se tyhmyys oikein tiivistyykin.
Kokoomuksesta on todella vaikea löytää yhtään viisasta ja harkitsevaa henkilöä.
Pinnallisuutta, narsismia ja tyhmyyttä kyllä kokoomuksesta löytyy hyvinkin laajassa mitassa.
Myös mihinkään perustumaton hybris näkyy monissa puheenvuoroissa, ei vähiten Virkkusen "kaalijumina".
Media kumminkin ruokkii koko ajan yhä voimakkaammin Kokoomuksen narsismia ja pinnallisuutta, jolloin harkinta jää jalkoihin. Politiikkaa tehdään siis mediaa varten.
Se on Suomelle tuhoisaa.Sieltä Kokoomuksesta kuitenkin löytyy fiksuin porukka tässä maassa noin keskimäärin. Sen huomaa jo siitä, että sen kannatus jopa gallupeissa on monta prosenttiyksikköä korkeampi kuin seuraavan puolueen SKP:tä unohtamatta jolla ei ole käytännön kannatusta.
Narsismi näyttää enemmän komuhommilta kun isotellaan alle 0,5% kannatuksella.- vai fiksuja
Työeläkeläinen kirjoitti:
Sieltä Kokoomuksesta kuitenkin löytyy fiksuin porukka tässä maassa noin keskimäärin. Sen huomaa jo siitä, että sen kannatus jopa gallupeissa on monta prosenttiyksikköä korkeampi kuin seuraavan puolueen SKP:tä unohtamatta jolla ei ole käytännön kannatusta.
Narsismi näyttää enemmän komuhommilta kun isotellaan alle 0,5% kannatuksella.Kokoomushan oli alkujaan ekhä Suomen värinen puolue. Oli vanhoja tehdaspatruunoja, jotka pitivät työntekijöistään hyvän huolen. Kävivät jopa itse matalassa majassa kyselemässä, onko kaikki hyvin!
Nyt sitten kumminkin kokoomus on kääntänyt selkänsä työntekijöille ja yleensä ihmisille, jotka tienaavat alle 100 000€ vuodessa. Yritykset on viety Suomesta, vähien firmojen työntekijät ovat orjatyössä vuokrafirmojen kautta, köyhyysrajalla.
Olematonta rahaa ollaan jakamassa EUn pankeille, jotka ovat itse tehneet tappionsa. Muutamat silmäätekevät pyörittävät tätä Kokoomuksen trendiä. Rikkaat ruotsalaissuvut, Herlinit, Liliukset, Wahlroossit, ym, ym. ovat päättävissä elimissä ja vetelevät naruista miten haluavat. Sitten on nämä äkkirikastuneet DI:t, jotka hoitavat TJ:n hommia muutamissa yrityksissä.
Pienyrittäjätkin on saatu ajattelemaan, että juuri HE ovat Kokoomuksen tärkeitä tekijöitä. Tosiasiassa pienyrittäjät tienaavat vähemmän kuin normi työntekijä? Siitä huolimatta he äänestävät tätä hienoa puoluetta, joka hoitaa heidän asiaansa? Kyse on vain kuvittelusta, ajatus paremmasta osasta maailmassa, kun he luulevat olevansa tämän hienon systeemin toimeenpaneva voima.Nyky-kokoomuksen voima perustuu siis vain pelkkään valheeseen, aivan kuin Putinin valta Venäjällä.
Kuten Nalle Wahlrooskin kiteytti tämän sanoiksi: Tavalliset tallaajat eivät tuo muuta kuin hiekkaa kengissään pankkisaliin...Ajatelkaa nyt herranjestas Suomalaiset vähän asioita! Kokoomus ei ole tuonut Suomelle kuin kärsimystä 30 vuoteen. Eikö olisi aika alkaa elämään omaa elämää ilman kokoomuksen valhetta? (Kun pienikin narsisti luulee olevansa silmäätekevä ja tärkeä kokoomuslainen). vai fiksuja kirjoitti:
Kokoomushan oli alkujaan ekhä Suomen värinen puolue. Oli vanhoja tehdaspatruunoja, jotka pitivät työntekijöistään hyvän huolen. Kävivät jopa itse matalassa majassa kyselemässä, onko kaikki hyvin!
Nyt sitten kumminkin kokoomus on kääntänyt selkänsä työntekijöille ja yleensä ihmisille, jotka tienaavat alle 100 000€ vuodessa. Yritykset on viety Suomesta, vähien firmojen työntekijät ovat orjatyössä vuokrafirmojen kautta, köyhyysrajalla.
Olematonta rahaa ollaan jakamassa EUn pankeille, jotka ovat itse tehneet tappionsa. Muutamat silmäätekevät pyörittävät tätä Kokoomuksen trendiä. Rikkaat ruotsalaissuvut, Herlinit, Liliukset, Wahlroossit, ym, ym. ovat päättävissä elimissä ja vetelevät naruista miten haluavat. Sitten on nämä äkkirikastuneet DI:t, jotka hoitavat TJ:n hommia muutamissa yrityksissä.
Pienyrittäjätkin on saatu ajattelemaan, että juuri HE ovat Kokoomuksen tärkeitä tekijöitä. Tosiasiassa pienyrittäjät tienaavat vähemmän kuin normi työntekijä? Siitä huolimatta he äänestävät tätä hienoa puoluetta, joka hoitaa heidän asiaansa? Kyse on vain kuvittelusta, ajatus paremmasta osasta maailmassa, kun he luulevat olevansa tämän hienon systeemin toimeenpaneva voima.Nyky-kokoomuksen voima perustuu siis vain pelkkään valheeseen, aivan kuin Putinin valta Venäjällä.
Kuten Nalle Wahlrooskin kiteytti tämän sanoiksi: Tavalliset tallaajat eivät tuo muuta kuin hiekkaa kengissään pankkisaliin...Ajatelkaa nyt herranjestas Suomalaiset vähän asioita! Kokoomus ei ole tuonut Suomelle kuin kärsimystä 30 vuoteen. Eikö olisi aika alkaa elämään omaa elämää ilman kokoomuksen valhetta? (Kun pienikin narsisti luulee olevansa silmäätekevä ja tärkeä kokoomuslainen).Kokoomuksen kannatukseksi mitataan lähes ¼ kansasta eli noin miljoona. Luuletko yli 100'000 vuodessa ansaitsevia löytyvän tuollaisen määrän?
Kun katsotaan Saulin kannattajia jotka ovat julkistaneet kannatuksensa niin siellä on kaikenlaista kansaa työttömistä ja eläkeläisistä alkaen, lähes 2 miljoonaa äänesti häntä, suurimmalla äänimäärällä koko 2 vaiheisen vaalin aikana. Harmittaako komukkaa?
Olematonta rahaa ei jaeta kenellekään, ei edes pankeille. On kuitenkin suurempien tappioiden estämiseksi toimittava markkinoilla takaamassa ja auttamassa. Siitä jos järjestelmä romahtaa tulee vielä suuremmat tappiot. Jo pelkkä euron kaatuminen on kymmenien miljardien asia ja me sen maksamme, ei kukaan muu. On siten edullista sijoittaa muutama miljardikin nykyisen puolustamiseen.
Liliukset ja Wahlroosit lienevät RKP:n porukkaa eivätkä Kokoomuksen. On kuitenkin hyvä omata maassa niitäkin joilla on mistä ottaa. Jos kaikki ovat tyhjätaskuja niin huonosti siinä käy.
Nalle on entinen stalinisti ammoisilta ajoilta joka on kääntänyt takkinsa aika perusteellisesti joten mitä se tuo mieleen kommunismista?
Pienyrittäjät ovat vapaita kannattamaan jokaista suuntausta maassamme jos se tuntuu heistä hyvältä, osa varmaan kannattaa Kokoomusta mutta yhtä hyvin Keskustaa tai SDP:tä eikä PerSujakaan saa tässä kohden unohtaa. Vaan SKP:n vetovoima heihin saattaa olla aika heikko. Harmittaako?
Ilman Kokoomusta kärsimystä olisi ollut enemmän, en äkkiä keksi mitään missä sitä kärsimystä olisi saatu aikaan jos ei lasketa laittomia lakkoja.
Kommunistina eläminen on sitä oikeaa valhetta jos joku yleensä on. Ja sen ovat suomalaiset yleisesti huomanneet.- näin todellista
Työeläkeläinen kirjoitti:
Kokoomuksen kannatukseksi mitataan lähes ¼ kansasta eli noin miljoona. Luuletko yli 100'000 vuodessa ansaitsevia löytyvän tuollaisen määrän?
Kun katsotaan Saulin kannattajia jotka ovat julkistaneet kannatuksensa niin siellä on kaikenlaista kansaa työttömistä ja eläkeläisistä alkaen, lähes 2 miljoonaa äänesti häntä, suurimmalla äänimäärällä koko 2 vaiheisen vaalin aikana. Harmittaako komukkaa?
Olematonta rahaa ei jaeta kenellekään, ei edes pankeille. On kuitenkin suurempien tappioiden estämiseksi toimittava markkinoilla takaamassa ja auttamassa. Siitä jos järjestelmä romahtaa tulee vielä suuremmat tappiot. Jo pelkkä euron kaatuminen on kymmenien miljardien asia ja me sen maksamme, ei kukaan muu. On siten edullista sijoittaa muutama miljardikin nykyisen puolustamiseen.
Liliukset ja Wahlroosit lienevät RKP:n porukkaa eivätkä Kokoomuksen. On kuitenkin hyvä omata maassa niitäkin joilla on mistä ottaa. Jos kaikki ovat tyhjätaskuja niin huonosti siinä käy.
Nalle on entinen stalinisti ammoisilta ajoilta joka on kääntänyt takkinsa aika perusteellisesti joten mitä se tuo mieleen kommunismista?
Pienyrittäjät ovat vapaita kannattamaan jokaista suuntausta maassamme jos se tuntuu heistä hyvältä, osa varmaan kannattaa Kokoomusta mutta yhtä hyvin Keskustaa tai SDP:tä eikä PerSujakaan saa tässä kohden unohtaa. Vaan SKP:n vetovoima heihin saattaa olla aika heikko. Harmittaako?
Ilman Kokoomusta kärsimystä olisi ollut enemmän, en äkkiä keksi mitään missä sitä kärsimystä olisi saatu aikaan jos ei lasketa laittomia lakkoja.
Kommunistina eläminen on sitä oikeaa valhetta jos joku yleensä on. Ja sen ovat suomalaiset yleisesti huomanneet.Elämää kapitalistisessa Suomessa vuonna 2012
Vanhuksia kuolee nälkään kapitalistisissa hoitolaitoksissa Suomessa
Suomessa on tänä päivänä todella ala-arvoisia hoitolaitoksia, joissa vanhuksia kuolee nälkään ja veden puutteeseen. Ylilääkäri Sirkka-Liisa Kivelä arvioi, että lähes kolmannes huonokuntoisista vanhuksista viruu laitoksissa.
Yleislääketieteen emeritaprofessori, ylilääkäri Sirkka-Liisa Kivelä Turun yliopistosta myöntää, että Suomesta löytyy todella ala-arvoisia vanhustenhoitolaitoksia.
Niissä samassa huoneessa makaa pahimmillaan seitsemän vanhusta, joiden toimintakyky on tuhottu psyykenlääkkeillä ja kuntoutuksen puutteella. Tarpeet tehdään vaippoihin, eikä virikkeitä ole tarjolla. Jos kukaan ei huolehdi syöttämisestä ja juottamisesta, vanhus kuihtuu kuoliaaksi.
Toinen, toivottava ääripää vanhustenhoidossa on palvelutalo, jossa pukeudutaan aamuisin, ulkoillaan sekä syödään ja juodaan hyvin. Kaikki eivät kuitenkaan saa paikkaa laadukkaasta palvelutalosta. Arviolta kolmannes vanhuksista viruu passivoivassa laitoshoidossa.
Kivelän mielestä vanhustenhoidon suurin ongelma on eriarvoisuus. Hoitopaikkojen laatu vaihtelee suuresti jopa kuntien sisällä. Tilanne on lainvastainen, koska tasa-arvo kuuluu perusoikeuksiin.
Tätä epäkohtaa pyritään korjaamaan vanhuspalvelulailla, jonka pitäisi tulla voimaan 2014. - Ihana asia eikö tott
näin todellista kirjoitti:
Elämää kapitalistisessa Suomessa vuonna 2012
Vanhuksia kuolee nälkään kapitalistisissa hoitolaitoksissa Suomessa
Suomessa on tänä päivänä todella ala-arvoisia hoitolaitoksia, joissa vanhuksia kuolee nälkään ja veden puutteeseen. Ylilääkäri Sirkka-Liisa Kivelä arvioi, että lähes kolmannes huonokuntoisista vanhuksista viruu laitoksissa.
Yleislääketieteen emeritaprofessori, ylilääkäri Sirkka-Liisa Kivelä Turun yliopistosta myöntää, että Suomesta löytyy todella ala-arvoisia vanhustenhoitolaitoksia.
Niissä samassa huoneessa makaa pahimmillaan seitsemän vanhusta, joiden toimintakyky on tuhottu psyykenlääkkeillä ja kuntoutuksen puutteella. Tarpeet tehdään vaippoihin, eikä virikkeitä ole tarjolla. Jos kukaan ei huolehdi syöttämisestä ja juottamisesta, vanhus kuihtuu kuoliaaksi.
Toinen, toivottava ääripää vanhustenhoidossa on palvelutalo, jossa pukeudutaan aamuisin, ulkoillaan sekä syödään ja juodaan hyvin. Kaikki eivät kuitenkaan saa paikkaa laadukkaasta palvelutalosta. Arviolta kolmannes vanhuksista viruu passivoivassa laitoshoidossa.
Kivelän mielestä vanhustenhoidon suurin ongelma on eriarvoisuus. Hoitopaikkojen laatu vaihtelee suuresti jopa kuntien sisällä. Tilanne on lainvastainen, koska tasa-arvo kuuluu perusoikeuksiin.
Tätä epäkohtaa pyritään korjaamaan vanhuspalvelulailla, jonka pitäisi tulla voimaan 2014.Eikö olekkin ihanaa että sosialistisessa PKoreassa ihmiset syövät heiniä ja myös toisiaan ?
- tämmöstä olis
Työeläkeläinen kirjoitti:
Kokoomuksen kannatukseksi mitataan lähes ¼ kansasta eli noin miljoona. Luuletko yli 100'000 vuodessa ansaitsevia löytyvän tuollaisen määrän?
Kun katsotaan Saulin kannattajia jotka ovat julkistaneet kannatuksensa niin siellä on kaikenlaista kansaa työttömistä ja eläkeläisistä alkaen, lähes 2 miljoonaa äänesti häntä, suurimmalla äänimäärällä koko 2 vaiheisen vaalin aikana. Harmittaako komukkaa?
Olematonta rahaa ei jaeta kenellekään, ei edes pankeille. On kuitenkin suurempien tappioiden estämiseksi toimittava markkinoilla takaamassa ja auttamassa. Siitä jos järjestelmä romahtaa tulee vielä suuremmat tappiot. Jo pelkkä euron kaatuminen on kymmenien miljardien asia ja me sen maksamme, ei kukaan muu. On siten edullista sijoittaa muutama miljardikin nykyisen puolustamiseen.
Liliukset ja Wahlroosit lienevät RKP:n porukkaa eivätkä Kokoomuksen. On kuitenkin hyvä omata maassa niitäkin joilla on mistä ottaa. Jos kaikki ovat tyhjätaskuja niin huonosti siinä käy.
Nalle on entinen stalinisti ammoisilta ajoilta joka on kääntänyt takkinsa aika perusteellisesti joten mitä se tuo mieleen kommunismista?
Pienyrittäjät ovat vapaita kannattamaan jokaista suuntausta maassamme jos se tuntuu heistä hyvältä, osa varmaan kannattaa Kokoomusta mutta yhtä hyvin Keskustaa tai SDP:tä eikä PerSujakaan saa tässä kohden unohtaa. Vaan SKP:n vetovoima heihin saattaa olla aika heikko. Harmittaako?
Ilman Kokoomusta kärsimystä olisi ollut enemmän, en äkkiä keksi mitään missä sitä kärsimystä olisi saatu aikaan jos ei lasketa laittomia lakkoja.
Kommunistina eläminen on sitä oikeaa valhetta jos joku yleensä on. Ja sen ovat suomalaiset yleisesti huomanneet.Vanhukset näkevät nälkää Turun sairaaloissa.
Turun sairaalat on nykyään saneerattu mahdollisimman ”tehokkaiksi laitoksiksi”, niinpä esim. Turun kaupunginsairaalassa ei ole lainkaan olemassa henkilökuntaa, joka ehtisi tai jaksaisi huolehtia huonokuntoisista vanhuksista ja heidän ruokailuistaan.
Esimerkkinä nyt kerron, miten 88-vuotias vanhus (vielä marraskuussa 2010 oli omatoiminen itsekseen asuva) kaatui, mursi kätensä ja joutui sairaalaan. Siellä hän sai aivoinfarktin ja menetti puhekykynsä. Hänestä tuli paketti, jota siirreltiin sairaalasta ja osastosta toiseen (Tyks, Kaupunginsairaalan eri osastot, Kaskenlinnan sairaala), noin kymmenen kertaa tähän mennessä.
Kun potilastiedot epäonnistuneiden tietojärjestelmien vuoksi eivät siirry sairaalasta tai osastolta toiseen, aina kaikki on aloitettava alusta. Omaiset juoksevat potilaskertomuskansio kainalossa paikasta toiseen ja yrittävät pysyä kelkassa. Mutta sekään ei auta kun aina hoitajat vaihtuvat. Potilas itse ei pysty puhumaan. Hoitovirheitä syntyy.
Potilas lisäksi sairastaa gastriittia ja oksentaa ruokansa, jos lääkitys ei ole kohdallaan ja yleensä se ei ole.
Kukaan ei osaa, ehdi tai jaksa valvoa potilaan ruokailua, saati sitten avustaa siinä (jos omaiset ei ole paikalla). Niinpä potilas on laihtunut keskitysleirikuntoon. Hän siis kuolee nälkään – hyvinvointi-Suomessa, sairaalassa.
Näinkö kohtelemme vanhuksiamme, jotka 1950–1960 -luvuilla loivat ”hyvinvointi” Suomen? näin todellista kirjoitti:
Elämää kapitalistisessa Suomessa vuonna 2012
Vanhuksia kuolee nälkään kapitalistisissa hoitolaitoksissa Suomessa
Suomessa on tänä päivänä todella ala-arvoisia hoitolaitoksia, joissa vanhuksia kuolee nälkään ja veden puutteeseen. Ylilääkäri Sirkka-Liisa Kivelä arvioi, että lähes kolmannes huonokuntoisista vanhuksista viruu laitoksissa.
Yleislääketieteen emeritaprofessori, ylilääkäri Sirkka-Liisa Kivelä Turun yliopistosta myöntää, että Suomesta löytyy todella ala-arvoisia vanhustenhoitolaitoksia.
Niissä samassa huoneessa makaa pahimmillaan seitsemän vanhusta, joiden toimintakyky on tuhottu psyykenlääkkeillä ja kuntoutuksen puutteella. Tarpeet tehdään vaippoihin, eikä virikkeitä ole tarjolla. Jos kukaan ei huolehdi syöttämisestä ja juottamisesta, vanhus kuihtuu kuoliaaksi.
Toinen, toivottava ääripää vanhustenhoidossa on palvelutalo, jossa pukeudutaan aamuisin, ulkoillaan sekä syödään ja juodaan hyvin. Kaikki eivät kuitenkaan saa paikkaa laadukkaasta palvelutalosta. Arviolta kolmannes vanhuksista viruu passivoivassa laitoshoidossa.
Kivelän mielestä vanhustenhoidon suurin ongelma on eriarvoisuus. Hoitopaikkojen laatu vaihtelee suuresti jopa kuntien sisällä. Tilanne on lainvastainen, koska tasa-arvo kuuluu perusoikeuksiin.
Tätä epäkohtaa pyritään korjaamaan vanhuspalvelulailla, jonka pitäisi tulla voimaan 2014.Nythän oli kyse kommunistien henkisestä kankkusesta kun Kokoomus rynnii niin valtiollisissa kuin presidentinkin vaaleissa ja syksyn mittaan on odotettavissa sama kunta tasolla.
En tiedä Turun hoitolaitoksista hoidon kannalta mutta niinä kertoina kun olen ollut niissä yötä ei hoidossa ole ollut valitettavaa. Tosin näitä testejä on ollut harvoin.
Sen sijaan vanhusten hoidosta eräässä lähikunnassa en voi huonoa sanaa sanoa kun sitä kuutisen vuotta seurasin vähintään kerran viikossa. Siellä vanhuksen hoito oli niin hyvin tehty jotta sinne itsekin haluaisin kun käyttöpäivieni loppu koittaa.
Taitaa olla niin, että kun asia menee liian vaikeaksi niin pitää vaihtaa aihetta ja keksiä joku tosi huono esimerkki. Kun aikanaan oli lehdissä ja televisiossa juttuja itäisen maanosamme sairaan ja lasten hoidosta niin enpä lähtisi sosialistimaidenkaan sairaaloita ainakaan niiden tietojen perusteella kehuskelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592