Rasvan himo

vararengas kasvaa

Yksinäiset talvipäivät pimeässä asunnossani ovat saaneet minut himoamaan kaikkea rasvaista. Syön joka päivä kaikkea missä on lähes pelkästään rasvaa. Pekonia, pähkinöitä, kroissantteja, chiken wingsejä, perunalastuja, kermajugurttia, homejuustoa, kookosmaitoa, friteerattua juustoa, kermatoffeeta. Jos painoni nousee niin se on naisten syy koska ovat aiheuttaneet yksinäisyyteni.

9

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+14

Joo se on naisten vika et miehet lihoo. Onko sekin miesten vika, et naiset lihoo? Eiköhän tuo sun rasvakoukkus oo ihan vaan omaa itsekurin puutetta.

• vararengas kasvaa

Naiset eivät tarvitse miehiä kuten miehet naisia joten naiset lihovat omasta syystään. Miehet lihovat naisen puutteesta tai ilkeän naisen takia.

• Naisasialooseri.

Todennäköisesti korvaat seksin puutetta syömiselläsi eli vika on todellakin naisissa.

Itse katson tarkkaan syömisiäni, mutta en silti saa naista eli sinunkaan ei kannata lopettaa syömistäsi sen toivossa että saisit naisen.

• Yksi teoria

Tuohon kuulostaa ihan normaalin suomalaisnaisen ruokavaliolta. Välissä tietysti pakolliset korttelin ympäri kävelylenkit ja yksi tai kaksi hikijumppaa että voi kertoa olevansa "liikkuvainen ja reipas" joka etsii urheillulista six packin omaavaa lihaksiksta miestä itselleen joka ehdottomasti ei saa olla narukätinen mikki hiiri koska muuten nainen tuntee olonsa suureksi miehen rinnalla.
      Minkäköhän takia? :D

Olen vähän veikkaillut että osa näistä Suomen naisista todellisuudessa ei olekaan oikeasti naisia vaan miehiä jotka ovat syöneet niin paljon rasvaa että testo on muuttunut estrogeenin erityksesi, tissit kasvaneet ja penis vetäytynyt kliteroksi sekä pallit muljahtaneet imussa muodostaen läskin kanssa toisen reiän siihen kakka-aukon kaveriksi.

• Yksi teoria

Selittäisi myös miksi nuo naiset kynivät hiuksensa lyhyiksi ja puhuvat niin kovasti tasa-arvosta sekä mäkättävät kotitöistä jos joutuvat niitä tekemään.

• Mies1985

Itse olen tuollainen ympärivuotisesti, mitä nyt välillä jonkun parin viikon kiristelydieetin pidän jolloin vyötärö kyllä kapenee. Painan yli 100kg kuten 23-vuotiaana mutta näytän nyt paljon paremmalta kuin silloin koska treeniasiat ovat kunnossa ja lihasta enemmän.
      -
      Syöminen on ainut suora ja objektiivinen nautinto elämässäni. Jos saisin suhteen, alkaisin heti askeettiselle ruokavaliolle lopettamatta treenaamista jotta kasvoni näyttäisivät vähän kulmikkaammilta ja että näyttäisin paremmalta alasti mutta nyt sillä ei ole mitään väliä koska rasvaprosenttini ei ole sitä luokkaa että kasvoni näyttäisivät ratkaisevasti epäseksikkäämmiltä. Pieni mahakaan ei välttämättä haittaa. Teoreettisena ongelmana suurin lienee peniksen visuaalinen koko mutta koska ei voi ihan varmaksi tietää näyttääkö se ratkaisevasti isommalta (lienee aika yksilöllistä) niin laihduttaminenkaan ei välttämättä ole sen arvoista.
      -
      23-vuotiaana laihdutin lyhyessä ajassa yli 20kg teininaisen takia mutta turhaan koska teininainen jätti minut ennen tapaamista ja ihastui johonkin toiseen.

• ..........ATM26

Nyt on lihotusviikot menossa. Tykkään sekä laskiasipullista Runebergin tortuista ja kumpiakaan ei voi ostaa yksittäin eli tulee herkuteltua tuplasti enemmän kuin normaalisti. Jokatalvinen ongelma.

• nmmmnnmn

Taidanpa ostaa lounaalla pari suklaapatukkaa ja laskiaispullia.

• Roskapostikuski

Loistavaa sarkasmia! Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      801
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      530
    Aihe