Oonko sokea vai miks mun mielestä tuo tuleva maamme äiti ei ole yhtään minkään näköinen? Jatkuvasti lehdissä ja keskustelupalstoilla ylistetään sen kauneutta ja tyylikkyyttä.
Siis muijahan on kohta nelikymppinen ja meikattu 65-vuotiaan näköiseksi. Kampaus ruma. Naamaan levitetty kauttaaltaan huulirasvaa. Sit yks asia mikä hyppää silmiin, niin tuolla naisella ei ole huulia ollenkaan. Vaatteetkin oikeasti täysin hänen ikäiselleen vääränlaiset.
Kertokaa kiltit, missä on se kauneus. Eihän tuo nyt pahimmasta päästä ole, mutta tuon kutsuminen kauniiksi on liioittelua. Kyllä ne oikeasti kauniit naiset löytyvät sieltä 16-20-vuotiaiden ikäryhmästä
Tulevan maamme äidin kauneus
18
101
Vastaukset
- arvauskarvaus
Ehkä ne kehut johtuvat siitä, että Haukiota verrataan asemansa ja tyylinsä takia lähinnä viis-kuuskymppisiin naisiin? Niihin verrattuna Haukio on tosiaan kaunotar.
- luulen,
Luulen kans, että häntä tavalla tai toisella verrataan Tarjaan, kun on tuossa asemassa. Hyvin normaalin näköinen nainen omasta mielestäni.
- Tarkkailijaaa
Minä taas olen tässä pitkään pohtinut Sauli Niinistön ulkonäköä. Kun en oikein mitenkään näe häntä komeana...jotenkin ihah tavallisen kuusikymppisen miehen näköinen. Kyllä siellä ulkomailla nyt tullaan ihmettelemään miksi presidenttimme ei ole oikein komea. Kehtaakohan sitä nyt edes oikein laittaa mihinkään edustamaankaan. Vaatteetkin ovat jotenkin niin tavalliset, joku puku taitaa olla päällä. Olen miettinyt voisiko hän värjätä hiuksiaan, ovat vähän harmaat. Värivoide tekisi hyvää kun ihokin on jotenkin kalpea. Ja kasvohoito talviaikaa kuorisi kuolleet ihosolut. Vähän on tainnut liikuntakin jäädä väliin, puvun alta pilkottaa veltto kroppa. Nyt Sauli äkkiä kuntoon ette voidaan ihailla presidenttimme komeutta. Ulkonäköhän on presidentin tärkein omaisuus kuten Tarja Halosen kaudella olemme jatkuvasti saaneet kuulla.
- Miehen ulkonäöllä ei
ole merkitystä. Ei se kiinnosta ketään.
- Naisasialooseri.
Miehen ulkonäöllä ei kirjoitti:
ole merkitystä. Ei se kiinnosta ketään.
Totta. Nainen miehen rinnalla sen sijaan on se koriste esine.
Mutta kyllä Niinistö on komea ja urheilullinen mies. Myös Antonio Flores totesi hänen olevan komea.
- Ihan tavallinen
Mummokampaus ja tätivaatteet johtuvat tietysti siitä ettei luultaisi papparaisen tyttäreksi. Sauli taas on vanhan väsyneen miehen näköinen, kaukana iltiksien hehkuttamasta seksikkyydestä, tuon ikäisellähän pussitkin roikkuu jo polvissa.
- Mikä oikeus
jollain rumilla ääliömiehillä on arvostella naisten ulkonäköä?
- Mies on Mies
Miehellä on aina oikeus arvostella naisten ulkonäköä. Niin se on tarkoitettu.
- Totta,
Mies on Mies kirjoitti:
Miehellä on aina oikeus arvostella naisten ulkonäköä. Niin se on tarkoitettu.
vain naisen ulkonäöllä on merkitystä.
- Uteluiädsä
Totta, kirjoitti:
vain naisen ulkonäöllä on merkitystä.
Jos kerran miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, niin miksi ihmeessä te olette sitten ilman naista?! Oletteko siis liian köyhiä ja huonosti koulutettuja, vai vaan tyhmiä?
- .....
Uteluiädsä kirjoitti:
Jos kerran miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, niin miksi ihmeessä te olette sitten ilman naista?! Oletteko siis liian köyhiä ja huonosti koulutettuja, vai vaan tyhmiä?
Olemme!
- Booby traps
Kyllähän kaikenlaiset Keravan perukoiden kassialmatkin arvostelevat miesten ulkonäköä? Mistäs he sen oikeuden saivat?
- Niinpä.
..... kirjoitti:
Olemme!
Ja se on ihan oikein, että te vajukit ette pääse lisääntymään.
- YTM vaikka väkisin
Monenkohan miehen käyttämä tämä harakanpesä on.
Selittää varmaan, ettei ole kelvannut nuoremmille YTM:lle. - Nainen 48
Makuja on monenlaisia. Minusta Jenni Haukio on viehättävä: vartalo on sopusuhtainen ja piirteet ovat sievät. Hän ei ylimeikkaa; pehmeä ja kiharainen kampaus sopii hänelle ja on minusta enemmänkin tyttömäinen kuin mummomainen, ja vaatteet sopivat tilanteisiin ja hänen kropalleen. Haukio on akateeminen nainen ja vielä oikeistolainen: tietty konservatiivisuus kuuluu kuvaan, mutta Jenni on kuintenkin raikas ilmestys. Naistenlehtiglamouriako kaipaatte? Seksikkyyttä? Minusta on hyvä, että julkkisnaiset eivät ole kaikki samasta muotista. Jos kolmi-nelikymppiset miehet eivät pidä häntä viehättävänä, niin ei ihme, että otti itseään huomattavasti vanhemman puolison. Ja ei ihme, että maisterisnaiset jäävät usein sinkuiksi. Ja on tämä nykykulttuuri pinnallista: pitäisi riittää, että tuossa asemassa oleva nainen pukeutuu asiallisesti, niin kuin Jenni Haukio tekee.
- realismus
Haukiossa ei muuten mitään vikaa, mutta hänen meikkaustyylinsä kieltämättä ihmetyttää, tuo "huulirasvaa koko naamalla" on hyvä kuvaus.
- 6
En tiedä missä se kauneus on, mutta minun mielestän Jenni on herkän kaunis nainen.
Se on hyvännäkönen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462