Miksi työtöntä alkoholistia montea siedetään

kysyn vaan!

tällä palstalla, mutta puskat rehellisyydessään haukutaan heti?

16

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänäiltana

vitun vajakki saatana kuolet tänään!!!!!!!!!!!!

• no no monte,

älä nyt vedä puskana, sillä puskat hyi hyi

• rehelliset puskat :) BUAHAHHAAAAAAAA KIÄH KIÄH KÖH
      rapsuttaa juurtasi hellästi

• No, pientä

liioittelua tai palstalaiste elämästä keksittyä juttua, so what.

Mutta loppujen lopuksi me ollaan rehellisiä.

• Mä en siedä sua. Nyt mä odotan jotakin maagista tapahtuvan - esim. tosi paljon lisää palstamainetta.

• ttuplai kirjoitti:

Mä en siedä sua. Nyt mä odotan jotakin maagista tapahtuvan - esim. tosi paljon lisää palstamainetta.

oota miun täytyy nyt mennä pesulaan, vaik ei viitti 31 asteen helteeseen mennä vapaaehtoisesti.

• niin,
        monte24 kirjoitti:

oota miun täytyy nyt mennä pesulaan, vaik ei viitti 31 asteen helteeseen mennä vapaaehtoisesti.

apinathan ei mielellään peseydy :=)

• niin, kirjoitti:

apinathan ei mielellään peseydy :=)

niin eikä höylää naamansa

• monte24 kirjoitti:

Sika - vyön alle lyöminen on törkeetä. Nyt mä en ainakaan siedä sua. Etkä laita oluen hintaa tähän perään.

• ... .

Jaa, ei mitään ongelmaa. Toi sun aloitus näyttää kateudelta tai sitten sä tykkäät montesta.
      Puskat joskus sekoilee ja vittuilee pahasti ja Ratikka ottaa hermoon.
      Mut ...te kaikki olette ruudun takana. Joten, no problemos

Mit ap on vaille? Haluatko huomiota? :( *silittää päätä*

• ap.

Olet varmasti joku rekattu.

Mutta niin... kyllä minä tykkään montesta, olen sen joskus sanonutkin. Olen samanlainen kuin monte. Juon kahvia ja kaljaa, poltan tupakkaa, enkä syö näitä "hienostoruokia" mitä täällä muut vetää, kun tulee kysymys ruuasta.

En vaan tykkää puskien haukkumisesta. Olen rehellinen puska, en mikään vili tukinikkeineen.

• ap. kirjoitti:

Olet varmasti joku rekattu.

Mutta niin... kyllä minä tykkään montesta, olen sen joskus sanonutkin. Olen samanlainen kuin monte. Juon kahvia ja kaljaa, poltan tupakkaa, enkä syö näitä "hienostoruokia" mitä täällä muut vetää, kun tulee kysymys ruuasta.

En vaan tykkää puskien haukkumisesta. Olen rehellinen puska, en mikään vili tukinikkeineen.

eilenkin söin tomaattia ja salaattia

• .......

Miksi sä sitten haukut monten aloituksessa ja sanot puskia rehellisiksi ja mukaviksi, vaikka puskistahan täällä sekopäisesti ulvotaan ties mitä?

Laita nimes tai nikkis jos tahdot erottua. Jos toi sun aloitus on sun mielestä mukava, niin voisit miettiä tyyliäsi uudelleen. Ja mietis uudelleen kuin montaa täällä vaivaa toisen juomiset tai finassit?

Mulle on aivan sama vaikka olisitte miljonäärejä.

• ap.

• .....
        ap. kirjoitti:

Aivan niin fiona...

Ei mulla ole nikkiä, enkä tahdo erottua. Kunhan heitän läppää, ja jos se menee jonkun kustannuksella, aivan sama, tämä ei ole oikea maailma.

http://www.youtube.com/watch?v=Oypff8ihF_0&feature=related

fiona? en tunne palstan historiaa

Erehdyt, täälläkin vittuilu on vittuilua ja siltä se tuntuu. Siitä samastahan sä itse valitit. Täälläkin pitää kohdella ihmisiä oikeina ihmisinä. Tää on sosiaalinen media mutta oikeaa keskustelua.

• sanon sitten et

Montessa on jotain mistä on vaan helppoo tykätä, en osaa sanoa mitä se on. :-)

Se on kun elämä, se vaan on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe