Kannattaisi varmaan profiilissaan korostaa olevansa hetero, kun naamasta jo näkee että.. aivan niin.. hinehän sieltä kurkistaa :)
crocutan vaikeus löytää naista
3
60
Vastaukset
- Hyvä aloitus!
Olen itse hyvännäköinen ja hoikka nuori nainen, ja voisin kiinnostua hahmotelman kaltaisesta miehestä, ellei hän niin suoraan kertoisi olevansa bi-seksuaali.
Se olisi pitemmän päälle kauheaa että joutuisi varomaan toisia naisia, että myös miehiä, joidenka perään mr. d-holbach joka välissä kuolaisi.
Mitä seuraavaksi? Apinan perään?
Muuten kyllä pitäisin kyseisestä lapsiin sekaan.... lapsista pitävästä miehestä :=)
Olen kaunis nuori nainen, minua sanotaan hyvännäköiseksi. Ai joo. Olen muuten tunnetusti se, johon homo haukku tehoaa kaikkein parhaiten. Auts auuu au au autss... !
Olen seksuaalisuuten kanssa niin epävarma kaveri, että en millään kestä aiheen puimista... Enkä edes vitsailisi homoudesta, kun en semmoinen hemmetti soikoon ole vaan 165% hetero... Auuts...
Et sä ole kovin hyvä tossa hommassas.Ei hänellä tunnu olevan sen suhteen mitään vaikeutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462