että hän aikoo pyrkiä keskustan johtoon kesän puoluekokouksessa.
Minä olen samaa mieltä kuin hän. :)
http://static.iltalehti.fi/uutiset/paavo_etu0702TL_uu.jpg
Kunnianarvoisa kunniapuheenjohtajamme Paavo Väyrynen sanoi,
10
<50
Vastaukset
- yybee.
Ihailtavaa kuuliaisuutta herra Väyryselle:) Olen aivan kade:(
Ei, mut nyt täytyy ruokkia kanat ennen kuin niiden sisäinen kello alkaa kaakattamaan:) Hei vaan:) Tuo on melkein yhtä hyvä uutinen kuin Niinistön valinta pressaksi. Väyrysen avulla Keskusta surkastuu maalaisten ja änkyröiden puolueeksi, joka se perinteisesti on ollutkin. Loppuu turha kaupunkilaisäänien kalastelu. Jesh!
marjamaat7 kirjoitti:
Et ymmärrä Väyrysen potentiaalia!
Ei, en ymmärrä 65-vuotiaan potentiaalia tulevaisuuden rakentajana.
Eikös se ole avoin kaikille halukkaille? Väyrynen on millä mittarilla hyvänsä Suomen kokeneimpia poliitikkoja. Siinä mielessä en yhtään ihmettele, jos lähtee kisaamaan paikasta.
Ratikkakuskin trollausta/hehkutusta en ymmärtänyt.- seppo seinäjoki
Ratikkakuskin ajattelukyky loppuu kehäykkösen sisäpuolisiin asioihin ja hyvä jos riittää edes niitäskään kuin alle kymmeneen prosenttiin.
Keskustaväki voi tykönään miettiä, mistä ja millaisella linjalla voisi lisää kannatusta löytyä. Suvaitsen epäillä, ettei se Väyrysen johdolla onnistu, vaikka olisi miten kokenut.
seppo seinäjoki kirjoitti:
Ratikkakuskin ajattelukyky loppuu kehäykkösen sisäpuolisiin asioihin ja hyvä jos riittää edes niitäskään kuin alle kymmeneen prosenttiin.
Kehäykkönen? Onko se joku viisumiraja?
Ratikkakuski kirjoitti:
Keskustaväki voi tykönään miettiä, mistä ja millaisella linjalla voisi lisää kannatusta löytyä. Suvaitsen epäillä, ettei se Väyrysen johdolla onnistu, vaikka olisi miten kokenut.
Väyrysen avulla se juuri onnistuu, järkimies paikallaan ja pitkän linjan pelisilmä.
marjamaat7 kirjoitti:
Väyrysen avulla se juuri onnistuu, järkimies paikallaan ja pitkän linjan pelisilmä.
Noh, mitäs tässä kinastelemaan. Mehän molemmat toivomme, että Väyrynen valitaan Keskustan uudeksi puheenjohtajaksi. Vähän eri syistä tosin, mutta eipä anneta sen Pro-Väyrynen-liikettämme pilata. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591