Ei ole mitään voimakkaampaa rakkauden kuvausta kuin autoilijan ylpeys uudesta Avensiksesta. Enemmän kuin missään taiteessa taiteilija,tämä järkevä autoilija tulee ihmisenä järkevyytensä vuoksi niin ihanaksi ihmiseksi, että kuka on se ihminen joka huoltoasemalla kykenee kätkemään kokemansa vaikutelman ja puhuu innostuneesti moottorin todella hienosta äänestä, juuri tänään ja kehuu vielä vanteetkin tai maalipinnan. Ei sellaista heteroa miestä ole ja se olisi suuri loukkaus autoilijaa kohtaan jos hetero ei olisi mykkänä näkemästään ja sarviaan myöten rakastunut, samalla kun tiuskii vaimolleen . Nainen kyllä tietää että jälki on jäänyt miehen mieleen ja sitä ei olutpullollisella pois pyyhitä.
Paras on paras, se on Toyota
4
106
Vastaukset
- hei oikeestiko?
Eipä ole aloittajan kaltaisia sekopäitä romuraudan rakastajia minkään muun automerkin palstalla. Miksiköhän?
- Toyota on paras
Olipa kauniisti kirjoitettua. Olen myös todella innoissani uusista Toyota malleista ja odotan, että Toyota tekee murskaavan lyönnin automarkkinoille suoltaen tehtaastaan tuhansittain uusia mahtavia hybridejä ja muita luotettavia Toyota autoja, joista kilpailijat voivat vain unelmoida. Toyota on number one ja olen , jos tässä nyt kuitenkin anonyymisti kehtaan tunnustaa niin vaimoani pyytänyt lukemaan minulle tuutusaduksi Toyota Plus lehtiä. Niissä on puolueetonta asiaa uusimmista Toyotista ja niiden lyömättömästä laadusta, joita muut voivat vain ihailla. Uskon, että Toyota on taas kohta numero yksi maailmassa ja myös Suomessa koko konsernin tasolla. Toyota Corolla on minun valintani ja toivottavasti myös sinun tai jokin muu Toyotan hieno malli,
- 5-
Kyllä parempia provoja vaadimme ! Kun tällaiselle lyyriselle linjalle lähdetään, niin olisi toki oltava enemmän, huomattavasti enemmän kirjallisia taitoja, eikä olisi pahitteeksi edes kohtuullinen kieliopin taitokaan !
- Toyota on nro 1.
Mitä höpäjät ! Toyota kuljettajan keskimääräinen kielioppi on yleisesti ottaen melko rajallinen :-D Joten älä pilkkaa Toyotamiehiä, jotka ilmaisevat näin rakkaudentunteensa ihailemalleen automerkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483