Todella kyllästynyt oleen sinkkuna.

,

Taas iski sellanen epätoivo että oksat pois. En tajua miksen saa ketään jäämään elämääni. Minulla ei ole oikeastaan yhtään kaveria, vaikka yritän olla niin kiva ja kohtelias ja sovitteleva kuin pystyn yms, mielestäni olen ihan ok hengailu seuraa. Mutta sitten on toinen kun en millään saa kumppania, itseluottamus ihan nollassa, välillä kyllä saan baarista yhdenillan juttuja ja taas on hetken itseluottamus ihan pilvissä, riippuen kuinka hyvännäköisen naisen olen milloinkin saanut yhdeksi yöksi kainaloon. Sunnuntaista perjantaihin menee sitten taas ypöyksin ja harmittaa koko aika kun tuntuu että elämä lipuu ohi kun ei saa jakaa sitä toisten ihmisten kanssa. Olis edes yksi hyvä kaveri. Että näin täälläpäin synkistellään, en varmaan ole ainut tälläkään palstalla joka painii koko ajan tälläisten ongelmien parissa.. :(

10

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28 ja risat

Ikävää. Olisi kenestäkään niistä yhden yön jutuista jatkumaan? Ai mutta, niissäkinkö onni korreloi yövieraan ulkonäköön?

• ,

Joo kaikki yhden yön jutut joita minulla on ollut, niin olisin ollut valmis jatkaan parisuhteeks, mut ei se silleen mee. Ei ne kato mua riesoikseen pysyvästi halua. Kerran tosin "onnistuin" olemaan jonkun 2-4 viikkoa yhden ihan unelmanaisen kanssa, mutta sitten se kyllästys ja jätti mut, tosin kyl me viel tekstaillaan, en tiiä saan siit aina lohtua, kun hän kertoilee kuulumisiaan, vaikkei nähdäkkään.

• DF2

Käytkö yksin siellä baarissa?

• ,

Välillä. Ja sitten silloin tällöin soittelen/facebookittelen kaikki n. tyyliin 3 tuttua jos he lähtis kans, joskus joku saattaa lähteä mukaan. Joskus menen yksin mutta törmään baaris sit johonki vähän tuttuun ihmiseen johon voi sitten vähän tukeutua kun on tarpeeksi humalassa. Mutta usein yksin, vaikka sitten oon aika epävarmana siellä :D

• Mites sitten , kun sä saat naisen sinne kotiin asti , meinaan , et puhutko sä sille heti ,et sun tekee mieli seurustella ? Ja että sä oot paljon yksin ? Ja tosta epävarmuudesta ? Ehkä selvemmin , karkoitatko sä ne puheillas pois ?

Nyt pitäis oppia elämään päivä kerrallaan ,eikä väkisin etsiä vain sitä yhtä ja sopivaa. Ja yleensä se on niin ,että mitä enemmän etsit , niin sen vaikeampi sitä on löytää.

Ja ehkä kaikkein ensimmäiseks , sun pitäis oppia rakastaa itseäs, että saisit ton maahan löydyn itsetuntos takas . Tuskin se kokoo ikää on siellä maassa ollu , heti kun tiedostat , syyt & seuraukset mistä se on noin menny , niin oot jo ottanut sen ensimmäisen askeleen.

Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :)

• ,

"Mites sitten , kun sä saat naisen sinne kotiin asti , meinaan , et puhutko sä sille heti ,et sun tekee mieli seurustella ? Ja että sä oot paljon yksin ? Ja tosta epävarmuudesta ? Ehkä selvemmin , karkoitatko sä ne puheillas pois ?"
        En tietenkään, sillä tiedän että, yksinäisyys on huono ja täytyy esittää itsevarmaa. Enkä ole heti että ruvetaan seurustelemaan. Heitän vaan yleensä sellaista pientä läppää, mitä nyt tulee mieleen.

No joo kyl tää tästä, ehkä mä selviin vaikkei sitä vakituista löydykkään. Tällä palstalla on kuitenkin varmaan toivottovampia tapauksia, itse pitäis olla tyytyväinen kun edes silloin tällöin saa tuntea olevansa haluttu ja välillä jopa todella kauniiden naisten silmissä. Mutta kun ei se muuta sitä mikä mieltä painaa. Ja toiseksi, tykkään vakaudesta.

• fml-
        , kirjoitti:

"Mites sitten , kun sä saat naisen sinne kotiin asti , meinaan , et puhutko sä sille heti ,et sun tekee mieli seurustella ? Ja että sä oot paljon yksin ? Ja tosta epävarmuudesta ? Ehkä selvemmin , karkoitatko sä ne puheillas pois ?"
        En tietenkään, sillä tiedän että, yksinäisyys on huono ja täytyy esittää itsevarmaa. Enkä ole heti että ruvetaan seurustelemaan. Heitän vaan yleensä sellaista pientä läppää, mitä nyt tulee mieleen.

No joo kyl tää tästä, ehkä mä selviin vaikkei sitä vakituista löydykkään. Tällä palstalla on kuitenkin varmaan toivottovampia tapauksia, itse pitäis olla tyytyväinen kun edes silloin tällöin saa tuntea olevansa haluttu ja välillä jopa todella kauniiden naisten silmissä. Mutta kun ei se muuta sitä mikä mieltä painaa. Ja toiseksi, tykkään vakaudesta.

"Tällä palstalla on kuitenkin varmaan toivottovampia tapauksia"

Jo pelkkä naiselle puhuminen on saavutus itsessään joillekin, jotkut ei ole koskaan käyneet edes treffeillä eivätkä saaneet ensisuudelmaa, puhumattakaan edes päivän seurustelusta tai naisen kotiin saamisesta.
        Itsehän en puhu kokemuksen kautta tietenkään, rolleyes.jpg

• Kokeilesss..

Hmm, entäs jos et veisi naisia heti sänkyyn? Pyytäisit vain numeron ja ottaisit yhteyttä seuraavana päivänä tai pari päivää myöhemmin? Itse en ainakaan ikinä olisi uskaltanut lähteä yhden illan suhteisiin tuntemattoman kanssa, kun olin sinkku. En kyllä muista naisista tiedä kauheasti, mutta esim. siskoni on samanlainen. Hän vaan joskus lähtee, tai on lähtenyt, miesten matkaan, mutta sen jälkeen hänelle iskee kamala katumus ja hän tuntee itsensä likaiseksi. Olisi vaan parempi vaihtaa numeroita ja jutella sitten myöhemmin...

• ,

Joo. Oon saanu numeroitakin ja koittanut soitella/tekstailla perään, ne ei kyl oo ikin johtanut mihinkään. Eli puhelinnumerot on ollut ihan yhtä tyhjän kanssa, tietysti olen siitäkin iloinen ja yritän lähestyä, mutta vain yhdenillan jutuista saan edes jotain läheisyyttä. No kai se on tarkoitettu et jotkut on ikisinkkuja tahtomattaan ja toiset menee naimisiin ekan kanssa ja kaikkea siltä väliltä. En oikeen tiedä mitä voisin edes muuttaa, että ihmiset pitäisivät minusta enemmän. Tämä nainen jota sain tapailla muutaman viikon, tuntui tykkäävän minusta kyllä aluksi kovasti, mutta nykyään väittää ettei halua sitoutua kehenkään eikä siksi ole kanssani. Ne oli kyllä parhaat kaksi viikkoa, kun sai nukkua kaunis nainen kainalos, kattoo leffoi, käydä ajelees. No koitan nytten olla vähän rennoimmin mielin ja ottaa leikil tää homma. Pahemminkin vois tietty olla.

• Vielälisää
        , kirjoitti:

Joo. Oon saanu numeroitakin ja koittanut soitella/tekstailla perään, ne ei kyl oo ikin johtanut mihinkään. Eli puhelinnumerot on ollut ihan yhtä tyhjän kanssa, tietysti olen siitäkin iloinen ja yritän lähestyä, mutta vain yhdenillan jutuista saan edes jotain läheisyyttä. No kai se on tarkoitettu et jotkut on ikisinkkuja tahtomattaan ja toiset menee naimisiin ekan kanssa ja kaikkea siltä väliltä. En oikeen tiedä mitä voisin edes muuttaa, että ihmiset pitäisivät minusta enemmän. Tämä nainen jota sain tapailla muutaman viikon, tuntui tykkäävän minusta kyllä aluksi kovasti, mutta nykyään väittää ettei halua sitoutua kehenkään eikä siksi ole kanssani. Ne oli kyllä parhaat kaksi viikkoa, kun sai nukkua kaunis nainen kainalos, kattoo leffoi, käydä ajelees. No koitan nytten olla vähän rennoimmin mielin ja ottaa leikil tää homma. Pahemminkin vois tietty olla.

Toivottavasti joskus tärppäisi. Et kuitenkaan selvästi ole siitä kaikkein häiriintyneimmästä päästä. ;) Ehkä naiset jotenkin vaistoavat sen, että tavallaan sinulle kelpaisi kuka tahansa (joka täyttää tietyt vaatimukset)... Nainen haluaa olla erityinen, ei vaan "nainen", toivottavasti ymmärrät. Varmaan tiedätkin tämän jo, mutta mainitsin silti. Kaikkea hyvää sinulle. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe