Olisi tällainen tapaus. Tyttö, josta olen diggaillut noin jo 2v.. Huomasin vasta tänä vuonna kiinnostukseni häneen tosissaan, ja elämäni on mennyt aivan sekaisin. Persoonani on muuttunut, olen hiljaisempi bileissä hänen seurassaan ja sen sellaista. Tyttö alkoi säätämään yhden poitsun kanssa tämän kouluvuoden aikana, ja tottakai meikäläisellä alkoi välitön inhoaminen tätä kaveria kohtaan. En toivottanut edes "hyvää synttäriä" facebookissa tänään. Hänen synttäribileissään tämä rakastamani tyttö (voin jo oikeastaan puhua rakastamisesta, koska ihastus tämä ei todellakaan ole) alkoi lähennellä poikaa niin, että sydämeni alkoi hakkaamaan 2 kertaa nopeammin kuin normaalisti. Teki mieli tehdä pahoja. Lähdin kuitenkin rauhallisesti asunnosta pois, koska tyttö oli varmasti antavalla tuulella pojalle. Pojan tarina kuitenkin kuuluu näin, että hän ei edes pidä tytöstä, vaan on yhä edellisessä ihastuksessa kiinni. Tyyppi nuoleskelee minua näin vanhempana koko aika, enkä juuri välitä. Mitä vittua minä parka teen, että pääsen tästä? Suurinpiirtein itken itseni joka yö uneen, ajatellessani tätä, enkä tahdo päästä yli?? Toivon todella, etteivät mahdolliset vastaukset sisällä vastauksia " pääset kyllä yli" tai "löydät jonkun paremman" koska olen oikeasti syvästi rakastunut. Kiitos.
Mitä vittua
Pärssinen
2
58
Vastaukset
- thatguy89
Voisit miehistyä... ja ottaa tilanteen haltuun. Mies kenellä ei ole ohjauspyörä kädessä jää aina varjoon.
- voe tokkiisa
Sun täytyy nostaa profiilia sen tytön silmissä. Ja kyllä jotain ehdotuksia lähemmästä tuttavuudestakin kannattaa tehdä, ettei jää passiivisuus harmittamaan. Enkä tarkoita mitään tyylittömiä panoehdotuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472