He sentään ymmärtävät syömisnautinnon päälle. Mitä se on muilta pois, jos toinen saa tyydytyksen tunteen syömisestä! Syökööt, jos syövät!
Ei mahalaukku soutamalla kulu!
Miksei ylipainoisia ihmisiä kunnioiteta ja arvosteta?
19
95
Vastaukset
- monte 24
Laihat ovat kateellisia meille.
- dazu-Z
Riippuu syömisestä, mutta en ainakaan itse halua maksaa yhdenkään narsistisyöpön ruokia. Syöpöistä puolet on narsisteja. Ruokaa on paljon, koska ruuan määrällä pönkitetään egoa.
- ratikkakuksi
No jopas. Ihan kuin olisin itse tämän kirjoittanut!
Miten niin ei? Siis mainoskin sanoo osta Suomesta - ja osta paljon. Ruokaa harvemmin tilataan nettikaupasta ulkomailta joten ei ongelmaa. Lisäksi syömällä työllistää lääkäreitä ja lääketeollisuutta. Jos kansan keskimääräinen painoindeksi saadaan riittävän ylös pitää teiden kaistoja leventää, jolloin taas luodaan uusia työpaikkoja. Jos paino kasvaa tasaisesti pitää vaatekaapin sisältö vaihtaa riittävän usein - ja taas luodaan työpaikkoja. Ja lyhyempi elinikä säästää eläkekustannuksissa. Menetetty työaika - no jälkiteollinen yhteiskunta elää etätyöllä ja luovuudesta. Liikuntakyvynpuute suosii teknologiaa ja kannustaa uusiin innovaatiohin.
Ja lopuksi - ylipainoa ei voi edes olla - vapaan markkinatalousteorian mukaan olemme aina tasapainotilanteessa (tai hyvin lähellä) eli koko käsite on absurdi.
Arvostusta on mut se on epäsuoraa - pitää vaan oppia lukemaan signaaleja oikein (siis itselle edullisesti).En tiedä miksi kanssaihmisten olomuoto on monille ongelma.
Mutta ei se ole ennenkään helppoa ollut: http://aijaa.com/002819525641Minusta on upeaa, että vihdoinkin turpeat kukkahattutädit saavat osakseen samaa syrjintää, mitä ovat iät ja ajat itse kohdistaneet tupakoitsijoihin ja juoppoihin! ;-)
Kukkahattutädit?
Etkö tiiä että teinityttöjen(ja osin jo poikienkin) keskuudessa kaikenlaiset identiteetti- ja kehonkuvahäiriöt leviää kuin rutto.
Jos et tiedä niin kerron nyt sulle: teinityttöjen(ja osin jo poikienkin) keskuudessa kaikenlaiset identiteetti- ja kehonkuvahäiriöt leviää kuin rutto. Se johtuu hyvin pitkälti yhteisön normittavasta käyttäytymisestä: yhteisöllä tarkoitan tässä kanssaihmisiä ja mediaa, jotka ylläpitävät puhetta ulkonäöllisistä seikoista.Manipulaatiota on ollut aina, mutta ei koskaan niin voimakasta kuin nykyään.
Ulkonäköpaineet lienee nuorilla yksi kovimmista paineista. Kukkahattutädit ovat jo varmaan panssarinsa kasvattaneet - omassa julmassa nuoruudessaan.kaarne kirjoitti:
Kukkahattutädit?
Etkö tiiä että teinityttöjen(ja osin jo poikienkin) keskuudessa kaikenlaiset identiteetti- ja kehonkuvahäiriöt leviää kuin rutto.
Jos et tiedä niin kerron nyt sulle: teinityttöjen(ja osin jo poikienkin) keskuudessa kaikenlaiset identiteetti- ja kehonkuvahäiriöt leviää kuin rutto. Se johtuu hyvin pitkälti yhteisön normittavasta käyttäytymisestä: yhteisöllä tarkoitan tässä kanssaihmisiä ja mediaa, jotka ylläpitävät puhetta ulkonäöllisistä seikoista.Manipulaatiota on ollut aina, mutta ei koskaan niin voimakasta kuin nykyään.
Ulkonäköpaineet lienee nuorilla yksi kovimmista paineista. Kukkahattutädit ovat jo varmaan panssarinsa kasvattaneet - omassa julmassa nuoruudessaan.Miten nuo nuorten ulkonäköpaineet liittyivät kukkahattutätien suvaitsemattomuuteen?
Ratikkakuski kirjoitti:
Miten nuo nuorten ulkonäköpaineet liittyivät kukkahattutätien suvaitsemattomuuteen?
Miten kukkahattutädit liittyivät ylipainoisten ihmisten kunnioittamiseen?
Yritin sanoa, että aloituksen teema ei mielestäni koske kukkahattutätejä, vaan ensisijaisesti nuoria.
Mutta sinä kommentoit ylipainoaloitukseen kukkahattutädeillä, joten niillä mielestäsi lienee jokin yhteys?kaarne kirjoitti:
Miten kukkahattutädit liittyivät ylipainoisten ihmisten kunnioittamiseen?
Yritin sanoa, että aloituksen teema ei mielestäni koske kukkahattutätejä, vaan ensisijaisesti nuoria.
Mutta sinä kommentoit ylipainoaloitukseen kukkahattutädeillä, joten niillä mielestäsi lienee jokin yhteys?Minusta aloitus liittyi ylipäätään ylipainoisiin. Kukkahattutädit taasen liittyvät asiaan siten, että he ovat aina olleet innokkaita terveysterroristeja muita paheita kohtaan. Nyt on vihdoin koittanut ajat, että terveysterrorismi kohdistuu heihin itseensä ja siitähän minä luonnollisestikin iloitsen.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minusta aloitus liittyi ylipäätään ylipainoisiin. Kukkahattutädit taasen liittyvät asiaan siten, että he ovat aina olleet innokkaita terveysterroristeja muita paheita kohtaan. Nyt on vihdoin koittanut ajat, että terveysterrorismi kohdistuu heihin itseensä ja siitähän minä luonnollisestikin iloitsen.
"Toivon, että maahanmuuttoa puolustava joutuu itse mamuporukan joukkoraiskaamaksi". Nyt tuli jytky - sä oletki persu.
ttuplai kirjoitti:
"Toivon, että maahanmuuttoa puolustava joutuu itse mamuporukan joukkoraiskaamaksi". Nyt tuli jytky - sä oletki persu.
Mielenkiintoinen tulkinta.
- puskalisko
sama asia josta väänsin ziselin kanssa. Huonoa, tuhoisaa väittämää ei kannata toistaa edes silloin, kun yrittää kritisoida sitä.
...ylipainoisia ei kunnioiteta, ei kunnioiteta, ei kunnioiteta, ei kunnioiteta, ei kunnioiteta...
miksi on liikkeellä ajatus, että ei kunnioiteta, ei kunnioiteta, ei kunnioiteta, ei kunnioiteta, ei kunnioiteta...?
ylipaino = ei kunnioitetaNo ei jos se on tuhoisaa väittäjälle (paitsi jos on itsetuhoisa) - toisten manipulointi taasen voi olla hyvinkin kannattavaa.
Tää sieni ei oo myrkyllinen, siis ei todellakaan oo.
- ex fat man
Mä olin ennen läski ja nyt olen laiha kun laihdutin 25kg. No eipä sitä kunnioitusta tule laihanakaan!
- 4D tähti
"He sentään ymmärtävät syömisnautinnon päälle. "
Ja käänteisesti ei-ylipainoinen ei sitten ymmärrä. Ruoka maistuu, tuoksuu ja näyttää samalta riippumatta miten paljon sitä syö. Pahoitin mieleni, koska tuntuu että minua ei arvosteta. - 6+19
Koska ihmiset eivät ole valaita. Eivät ainakaan normaalit ihmiset.
- 67kury7li
Ei tarvi olla ylipainoinen mätisäkki nauttiakseen syömisestä.
Itse liikun paljon ja syön mitä huvittaa, pysyn solakkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472