Niin julmaa niin julmaa Markon eristäminen ja kohtalo
21
139
Vastaukset
En tunne koko hemmoa taikka hänen isäänsä joten ei hetkauta suuntaan taikka toiseen. Täällä on muuten jo yksi alotus aiheesta.
- 33
Tulit kuitenkin tänne avautumaan.
- "Kovat on
laulujen lunnaat!" Kyllä annan arvoa sille, että tuo Jorma Hynninen kertoi eilen Voimalassa tuon poikansa tarinan ja se julmuuden, milla N.S. "uskovaiset" seurakuntanuoret häntä kohtelivat!
Paholaisen asialla ovat olleet nuo n.s. ''uskovaiset''. - miksi.
Minua ihmetytti miksi vierailuajat olivat lyhyitä sairaalassa, jutun mukaan? Jos joku on kuolemassa eikö hän muka tarvitse tukea ja läheisiä välillä.
- Onko niin
jossain pitkät vierailuajat ?
En tiedä vaikka olen ollut ainakin 3 kk sairaaloissa sisällä.
Noissa sairaaloissa on ainakin ilmoitettu vierailuajan pituudet.
Ne ovat olleet keskussairaaloita missä itse olen ollut.
Kaveri kuoli täällä reilu vuosi sitten keskussairaalan syöpäosastolla ja kyllä sielläkin oli normaalit vierailuajat. Kai vaimo ja lapset saivat olla vierailemassa pidempää, kun me muut? Niin ymmärsin asian tuon kaverin vanhimman pojan puheista. Onko niin kirjoitti:
jossain pitkät vierailuajat ?
En tiedä vaikka olen ollut ainakin 3 kk sairaaloissa sisällä.
Noissa sairaaloissa on ainakin ilmoitettu vierailuajan pituudet.
Ne ovat olleet keskussairaaloita missä itse olen ollut.
Kaveri kuoli täällä reilu vuosi sitten keskussairaalan syöpäosastolla ja kyllä sielläkin oli normaalit vierailuajat. Kai vaimo ja lapset saivat olla vierailemassa pidempää, kun me muut? Niin ymmärsin asian tuon kaverin vanhimman pojan puheista.Husista ilmoitetaan näin.
"Osastollamme on vapaat vierailuajat. Hoitotoimenpiteiden, lääkärinkierron ja hoitohenkilökunnan vuororaporttien (noin klo 7.30–8.00,14.00–15.30 ja 21.30–22.00) aikana joudumme rajoittamaan vierailuja ja puheluita. Useimmiten osastomme toiminnan kannalta sopivinta vierailuaikaa ovat iltapäivä ja ilta. Toivomme, että kriittisesti sairaan potilaan luona vierailevat lyhyesti vain lähiomaiset. Teho-osastolla hoidettavilla potilailla on usein elintoimintojen valvontaan ja hoitoon liittyviä valvontalaitteita ja letkuja, jotka eivät estä lähellä olemistanne. Hoitohenkilökunta opastaa teitä tarvittaessa.
Dokumentti julkaistu: 30.12.2005 "- Onko niin
Nittaminax kirjoitti:
Husista ilmoitetaan näin.
"Osastollamme on vapaat vierailuajat. Hoitotoimenpiteiden, lääkärinkierron ja hoitohenkilökunnan vuororaporttien (noin klo 7.30–8.00,14.00–15.30 ja 21.30–22.00) aikana joudumme rajoittamaan vierailuja ja puheluita. Useimmiten osastomme toiminnan kannalta sopivinta vierailuaikaa ovat iltapäivä ja ilta. Toivomme, että kriittisesti sairaan potilaan luona vierailevat lyhyesti vain lähiomaiset. Teho-osastolla hoidettavilla potilailla on usein elintoimintojen valvontaan ja hoitoon liittyviä valvontalaitteita ja letkuja, jotka eivät estä lähellä olemistanne. Hoitohenkilökunta opastaa teitä tarvittaessa.
Dokumentti julkaistu: 30.12.2005 "Siis, niin mitä ?
Olenhan itse ollut eri sairaaloissa Suomessa ja Ruotsissa ainakin kolme kuukautta potilaana, ja tiedän mitkä niissä on olleet vierailuajat. Onko niin kirjoitti:
Siis, niin mitä ?
Olenhan itse ollut eri sairaaloissa Suomessa ja Ruotsissa ainakin kolme kuukautta potilaana, ja tiedän mitkä niissä on olleet vierailuajat.En tiedä siis mikä käytäntö on muissa sairaaloissa mutta Hus ilmoittaa noin.
Taas on päästy asiaan.
Uskovaiset he kaiken pahan alku ja juuri.
Hiv vain sattui ikäänkuin takavasemmalta iskemään Hynniseen poikaan ja siihen olivat nuo sydämettömät uskovaiset syyllisiä.
Realismia kehiin syntipukki pitää aina löytyä vaikkapa homouden mukanaan tuomiin riskeihin.
Hivinhän voi saada heterokin esim. verensiirrossa. Jehovalaiset eivät hyväksy verensiirtoja.- Lorena*
SPR testaa jokaisen luovuttajan veren että veri on täydellisen puhdasta joten verensiirrosta ei ole mahdollista saada tartuntaa.
Jokainen voi asiaa kysyä SPR:stä jos epäilee veren puhtautta. Samalla voi tiedustella mitä kaikkea luovutetusta verestä tarkistetaan luovutuksen jälkeen. Lorena* kirjoitti:
SPR testaa jokaisen luovuttajan veren että veri on täydellisen puhdasta joten verensiirrosta ei ole mahdollista saada tartuntaa.
Jokainen voi asiaa kysyä SPR:stä jos epäilee veren puhtautta. Samalla voi tiedustella mitä kaikkea luovutetusta verestä tarkistetaan luovutuksen jälkeen.Olen toki tietoinen verenluovuttajien ja veren puhtauden tiukoista säännöistä Suomessa. Mutta onko muu mailma?
Suomen ulkopuolelta olemme saaneet lukea verensiirroilla saaduista Hiv-tartunnoista. Nuorille maailma on aikasti pieni ja lennot halpoja.
- fgfgcvcvdfdferer
Minusta Pekka Haavisto sanoi aivan ihanasti, jotenkin näin, että ei meidän ihmisen asia ole tuomita vääristä teoista, jne....
Ja näinhän se onkin, kaikkihan me teemme koko ajan syntiä joka tapauksessa. Uskovaiset ihan yhtä lailla kuin muutkin.Ei ole isoja tai pieniä syntejä, on vain syntejä. - Niin tuttua, niin ..
Taitaa nyt taas perhe ja vanhemmat yrittää keventää omaa syyllisyyttään sysäämällä syytä muiden niskoille.
- ödfjzn
Millä tavalla vanhemmat ja sisarukset olivat syyllisiä siihen, miten ne hihhulinuoret Hynnisen poikaa kohtelivat?
- .
ödfjzn kirjoitti:
Millä tavalla vanhemmat ja sisarukset olivat syyllisiä siihen, miten ne hihhulinuoret Hynnisen poikaa kohtelivat?
Vaillinaisella ymmärryksellä kasvattaa laisiaan lapsia.
Voihan Rutto!
Intiassa saattaisi löytää senlaisia halattavia.
Aikanaan heitä halattiin paljon, kun Black Magic maailmassa vallitsi.
Se surmasi paljon halaajiakin.
Eihän pojan kohtalo tietysti naurata, mutta enemmän meillä nuoriso tekee itsemurhia muulla tavalla, luulisin että halia eivät saaneet tarpeeksi.
Joten, jospa opettaisimme nuorisoamme halaamaan enemmän, edes niin paljon kun me halailimme aikoinaan, niiden "terveellisten" huumeiden pöllyttäminä.
Olisi myös kivaa jos taviksetkin saisivat lehtiin jokapäiväisen palstan jossa saisivat kertoa kuinka heidänkin "kunnollinen ja kultaisen luonteen omaava nuori"- veti ranteet auki kun eivät saaneet tarpeeksi halia, edes Facebookissa.
H.- :/
Ketjussa esiintuotu vierailuaika sairaalassa.
Kamalaa, ettei vieraIuaikaa ole rajattu, ei ainakaan sairaalassa, jossa omaiseni joutui olemaan kuukausia.
Yritä tointua ja tervehtyä, jos viereisellä potilaalla on meluavia, haisevia vieraita aamusta iltaan.
Kamala paikka.- aika outoa
Miten ne nyt niin haisevia olivat? Minä olen viimevuosina saatellut monta omaista ja viettänyt paljon aikaa sairaalassa. En ole törmännyt melu- enkä liioin hajuhaittoihin. Taitaa tuo sinun kokemuksesi olla melko yksittäinen tapaus.
- :(
aika outoa kirjoitti:
Miten ne nyt niin haisevia olivat? Minä olen viimevuosina saatellut monta omaista ja viettänyt paljon aikaa sairaalassa. En ole törmännyt melu- enkä liioin hajuhaittoihin. Taitaa tuo sinun kokemuksesi olla melko yksittäinen tapaus.
Omaiseni vieressä, ennen hänen kuolemaansa, oli viikkoja potilas, jolle tuli aamulla vieras, illalla lähti. Ehti tietämättään suulaana haukkua jopa äitini lähisukulaisen.
Teki koko ajan käsitöitä, josta aiheutuva pöly oli allergiselle omaiselleni ärsytys.
Hänen puhuessaan hoitajien kanssa asiasta, kehoitettiin häntä pyytämään siirtoa kansliaan????
Eikö ihminen sairaalassa ole yksilö, jonka hyvinvointiin keskitytään, ei vierailijoiden ilotteluun?
Eikö jokaisen henki ole samanpainoinen? - 444
:( kirjoitti:
Omaiseni vieressä, ennen hänen kuolemaansa, oli viikkoja potilas, jolle tuli aamulla vieras, illalla lähti. Ehti tietämättään suulaana haukkua jopa äitini lähisukulaisen.
Teki koko ajan käsitöitä, josta aiheutuva pöly oli allergiselle omaiselleni ärsytys.
Hänen puhuessaan hoitajien kanssa asiasta, kehoitettiin häntä pyytämään siirtoa kansliaan????
Eikö ihminen sairaalassa ole yksilö, jonka hyvinvointiin keskitytään, ei vierailijoiden ilotteluun?
Eikö jokaisen henki ole samanpainoinen?Voimakkaita hajusteita, hiuslakkoja ym olen haistanut sairaaloissa ja vanhainkodeissa ja potilaat kärsivät. Itsekästä on
- |
444 kirjoitti:
Voimakkaita hajusteita, hiuslakkoja ym olen haistanut sairaaloissa ja vanhainkodeissa ja potilaat kärsivät. Itsekästä on
Sama havainto.
Osaston ulko-ovessa kyltti : Ei tuoksuvia kukkia, ei hajusteita.
Vähintäänkin joka toinen hoitaja haisi kuin Saaronin lilja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342335Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi812266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761427
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi38837