Aloitetaanpas tämän negatiivisen viestitulvan keskelle yksi positiviinenkin välillä.
Mikä teidän suhteessa on se voimavara, ylpeyden aihe ja muutenkin , mitkä asiat koette suhteessanne olevan hyvin tai jopa paremmin kuin muilla.
Meillä menee näin:
-Molemminpuoleinen suuri arvostus
-Ollaan innostuneita toistemme tekemisistä ja kannustamme toisiamme tekemään niitä asioita, mitkä on tärkeitä ja mistä nauttii.
-Keskusteluyhteys, joskus viikollakin huomaamme kellon olevan 1 yöllä, kun olemme keskustelleet monta tuntia, meillä ei televisio pauha kaiket illat
-Läheisyys, koskettelemme, halailemme, pussaillaan monen monta kertaa päivässä, aamu alkaa pusulla ja päivä päärttyy siihen.
-Kummatkin nauttii yhdessä tekemisestä, harrastamme yhdessä, mutta vietämme myös aikaamme omillamme
-Seksi on loistavaa, tajunnanräjäyttävää, kumpikin laukeaa ja usein samanaikaisesti. Seksiä on 5-10 kertaa viikossa.
-Teemme toistemme eteen pieniä palveluksia päivittäin, jos toista väsyttää aamulla, menen tekemään hänelle aamupalan ja annan levätä vielä hetken, tämä toimii kumminkin päin.
-Kummatkin tekee kotitöitä, minä miehenä jopa enemmän kuin naiseni, koska hän on yrittäjä ja itse teen päivätöitä.
-Saamme toisisitamme valtavasti energiaa ja virtaa, kun ajattelen puolisoani hymy leviää huulilleni.
-Osaamme yllättää toisemme jatkuvasti, ei isoja rahallisia ylläreitä, mutta joskus jopa niitäkin.
-Olemme ylpeitä muille ihmisille toisistamme, mutta emme sitä liikaa toitota toisille.
-Suunnittelemme yhdessä tulevaisuutta ja järkevää rahankäyttöä
-Uskallamme sanoa toiselle, jos joku painaa mieltä, myös kysyä, jos on sellainen tunne.
Melkoisen imelää, mutta minkäs teet, kun on sellainen helmi kainalossa.
Kirjoittaja mies, pariskunnan iät 25 kummallakin puolen.
Parisuhteen hyvät puolet
5
188
Vastaukset
- 20 + 18
Hieno juttu! Noin sen kuuluukin mennä. Voitte sitten muistella tuota kaikkea, kun lapset ovat syntyneet.
- sfrt dfgdg
Olen seurustellut nyt 5 vuotta, sitä ennen ehdin olla vuoden sinkkuna.
Kyllä ne sinkkuajat on vielä sen verran tuoreessa muistissa että perseestä oli. - 2
Jäk, liian imelää.
Vaikuttaa että tuon systeemin eteen tehdään lujasti töitä, se ei solju luonnollisen itsestään -> voiko olla edes aitoa.
Kun luin aloittajan viestiä tuli tunne että nainenhan se on joka kirjoittaa, mutta ei.
Täytyy myöntää että itse en tuollaiseen pystyisi, edes puoleen tuosta, liian hapokasta. - Positiivarit
Todellakin töitä tehdään, koska kummallakin on sellainen tunne, että oikeasti haluaa pysyvän ja vakaan suhteen. ehkäpä lapsiakin jossain vaiheessa, kun sen aika on. Aitoa on todella, tunteet todella vahvoja päivittäin nauretaan toisillemme linkkuveitsiasennossa, myös itketään, sekä hyvistä, että ikävemmistä asioista.
Olemmekin kääntäneet negatiivisen ajattelumallin positiivisemmaksi, kaikki muutos ja halu lähtee itsestä. Kun jotain oikein kovasti haluaa ja toivoo ja jos sen eteen on valmis myös tekemään töitä, sen myös saa.
Kyllä, mies olen ja miehinen mies, en mikään marjanpoimija tai ovimatto. Tosin marjojakin meillä pakkaseen kerätään ja iso osa elämää muutenkin on terveelliset elämäntavat.
Kyllä pystyt, elä mieti,että aloitat huomenna, tee asioiden eteen jo jotain tänään. Askel kerrallaan eteenpäin, pysyy mieli virkeänä ja parisuhde kunnossa :)
Tsemppiä! - miekkonen77
Samanlaista on meilläkin ja olen mies 35 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462