En ymmärrä, että Suomi24 Treffeissä on nirppanokkia naisia. Eivät anna edes vatata viestiin. Heti ollaan torjumassa. Jos et laita kuvaasi ihasteltavaksi, niin leimataan roistoksi. Kyllästyttää koko touhu.
Tämä on perin ikävää luettavaa:Sinut on torjuttu . Tulee olo, että Treffipalstalle on pesiytynyt nirppanokkalauma, jolle ei kelpaa yksikään mies.
En ymmärrä treffi palstaa.
9
220
Vastaukset
- poissieltäjapysyväst
Siellä on niin helppoa leikkiä ja valkata, niin miesten kuin naistenkin.
- Noppeli
anselmi.koivunen kirjoitti:
Siellä on pelkkää leikkimistä ihmisten tunteilla.
Tunteilla?
Syntyykö tietokoneen välityksellä tunteita? EI Herrajestas!!!
Mua lakkaa aina vaan kiinnostamasta kun huomaa nopeasti ettei vaan synkkaa, kun puhellaan jatkuvasti samaa soopaa ja smalltalkia... lopetin siellä ja siirrytin oikeaan elämään etsimään. On mukavampaa!!! Noppeli kirjoitti:
Tunteilla?
Mua lakkaa aina vaan kiinnostamasta kun huomaa nopeasti ettei vaan synkkaa, kun puhellaan jatkuvasti samaa soopaa ja smalltalkia... lopetin siellä ja siirrytin oikeaan elämään etsimään. On mukavampaa!!!Vappuna piti olla treffit Turkulaisen naisen kanssa yritin kaikin keinoin saada yhteyttä, mutta ei tullut mitään. Tuntui kuin hän olisi unohtanut hetkessä kaiken sovitun. Myöhemmin hän syytti minua kiirehtimisestä.
Noppeli kirjoitti:
Tunteilla?
Mua lakkaa aina vaan kiinnostamasta kun huomaa nopeasti ettei vaan synkkaa, kun puhellaan jatkuvasti samaa soopaa ja smalltalkia... lopetin siellä ja siirrytin oikeaan elämään etsimään. On mukavampaa!!!Vappuna piti olla treffit Turkulaisen naisen kanssa yritin kaikin keinoin saada yhteyttä, mutta ei tullut mitään. Tuntui kuin hän olisi unohtanut hetkessä kaiken sovitun. Myöhemmin hän syytti minua kiirehtimisestä.
Noppeli kirjoitti:
Tunteilla?
Noppeli kirjoitti:
Tunteilla?
- asgdsdfgas
anselmi.koivunen kirjoitti:
Vappuna piti olla treffit Turkulaisen naisen kanssa yritin kaikin keinoin saada yhteyttä, mutta ei tullut mitään. Tuntui kuin hän olisi unohtanut hetkessä kaiken sovitun. Myöhemmin hän syytti minua kiirehtimisestä.
ehkä jankkasit liikaa
- ;DDD
asgdsdfgas kirjoitti:
ehkä jankkasit liikaa
Turkulainen tapa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514