Kun ei vaan haluta, mikä neuvoksi??

mitäs nyt

Onko järkevää jatkaa pitkää (6v) suhdetta, kun itseltäni käytännössä kaikki halut seksiin ovat kadonneet ja mies ei vaan kiinnosta vai mitä tässä pitäisi tehdä? Mies ei siis yksinkertaisesti herätä haluja enää ja useina kertoina, kun ollaan edes jotain sängyssä nyhjätty joudun taistelemaan itseni kanssa että keskittyisin olennaiseen, mutta monta kertaa olen lopulta tyydyttänyt vain miehen halut kun itse en pääse "fiiliksiin" enkä edes kostu kunnolla. Nuoria, alle 3-kymppisiä ollaan ja urheilullisia, joten tässä ei ainakaan kunnosta tai jaksamisesta ole kyse.

Lisättäköön tähän vielä (ja kyllä, tunnen itseni törkeäksi ämmäksi ja piston rinnassa), että olen useina kertoina ajatellut sängyssä (entistä?) ihastustani ja hänen ajattelemisensa saa kyllä haluni nousemaan mutta hetkessä taas huomaan olevani törkimys ajatellessani toista miestä. Sängyssähän en siis ole ihastukseni kanssa koskaan ollut.

2

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 + 12

"Lisättäköön tähän vielä (ja kyllä, tunnen itseni törkeäksi ämmäksi ja piston rinnassa), että olen useina kertoina ajatellut sängyssä (entistä?) ihastustani ja hänen ajattelemisensa saa kyllä haluni nousemaan mutta hetkessä taas huomaan olevani törkimys ajatellessani toista miestä."

Ei kun annat ajatusten lentää! Mieskin on tyytyväinen. Ei niitä tarvitse yhdessä puida. Muutaman viikon päästä haaveilet jo jostakusta toisesta. Pääasia on, että halut kuohahtavat.

Ongelmana ovat estosi. Toisaalta, jos mies alkaa puistattamaan tosissaan, on rehdeintä kaikille erota.

• ap

No tässä on nyt suoraan sanottuna monen vuoden ihastuminen kyseessä, minä kun en ole sellaista sorttia joka iskee silmänsä keneen tahansa vastaantulijaan. Pohjalla on siis ihan aitoja tunteita toista miestä kohtaan. Koen ihastukseni enemmän haluttavaksi kuin omani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe