Sanotaan että mikään ei ole niin tylsä kuin keski-ikäinen mies.
Kääpä-väite
13
135
Vastaukset
- 17
Pitää kutinsa.
Henkisesti melkein kuollut, ainoastaan pullon henki pistää hieman lepattamaan. - |†|
Työtön, ylipainoinen, kaljuuntuva, keski-ikäinen atm = huippukääpä, yhteiskunnan lahottaja nro 1. Kuohinnankin joutuu maksamaan yhteiskunta.
- asd5452312
No vaihdevuosien takia mieheksi muuttunut keski-ikäinen nainen on vielä tylsempi.
- rollarikääpä
Sukupuolenvaihdoksen tehny entinen mies, nykynen keski-ikänen nainen vetää voiton! Naama kuin meikatulla Jaggerilla. Pelottaa deekutkin puiden latvoihin...
- Kääpienkääpä
No tuommoinen on kyllä aika karmea kuvitella. Onneksi ei taida esiintyä Suomessa. Tai jos on niin ainakin tajuaa pysytellä piilossa.
- h.i.h.
En tylsyydestä tiedä...
Mutta aika moni keski-ikäinen mies on ennalta-arvattava.
Tässä joukossa on paljon miehiä, jotka ovat (omasta mielestään) kaikkien alojen asiantuntijoita. Tuohon piirteeseen yhdistyy usein vielä eräänlainen äkäisyys, ja taipumus saarnata.
Tahattoman koomista, etten sanoisi tragikoomista. - Nuorempaa putkeen!
Ehdottomasti pitää kutinsa. Itsetehostuksesta, haisevasta ihosta ja eturauhasvaivoista kärsivällä keski-ikäisellä käävällä nainen ei tee yhtään mitään.
- wioerie
Eipä tee. Ellei sitten itse ole tyypillinen viiden metrin päähän hieltä haiseva, itseään puumaksi tituleeraava säälittävä justiina. Eli perus keski-ikäinen nainen.
Tällöin on paras vaan antaa sen hiivaviivan muhia siellä mummiksissa, ettei tule kuolemantuottamuksesta syytettä kun sen pahaa-aavistamattoman miehen eteen reväyttää.
- teen-lover-MAN
Ei pidä paikkaansa. Näin sanovat vain naiset jotka eivät saa enää huomiota vanhemiltakaan miehiltä ja nuoret miehet jotka haluvat omia nuoria pinppareikiä itselleen.
- Näin sen koen
Allekirjoitan ton keskiikäisenä miehenä 100%
- -PuumaN-
Näin keski-ikäisenä naisena pitää sanoa ettei pidä paikkaansa. Olen itse tylsempi, eikä minulla tee yhtään mitään. Yritin olla verkon painona mutten vajonnut pohjaan saakka.
- .....!?!
No ei todellakaan pidä kuviaan! Ei kaikkia keski-ikäisiä miehiä voi latistaa yhteen kategoriaan niin kuin ei mitään muutakaan ikäryhmää. Naurettava ajatuksenakin.
Tunnen montakin keski-ikäistä miestä jotka ovat huomattavasti mielenkiintoisempia ihmisiä kuin vaikkapa 10-20 vuotta nuoremmat!
Mutta joo, täällähän on tapana kysyä ja vastata yhdellä lauseella viivaruoraan. - kipinää yössä
kalju kiiltää ja kello näkyy. Mitä väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502