Eli tämä alkaa jo vaikuttamaan parisuhteessani,mieheni on alkanut hermostumaan,kun vieraat miehet soittelevat minulle pari kertaa viikossa ja sanovat että saivat hetki sitten numeroni jostain chatista,monesti he tietävät nimeni,paikkakuntani,ikäni,työpaikkani ym tietoja minusta.
Kun puhelu tulee sillain että olen ollut mieheni seurassa jo pari tuntia niin silloin miehenikin ymmärtää että en ole voinut olla hetki sitten missään chatissä,mutta jos tulen esim juuri kotiin tai mieheni tulee juuri kotiin kun puhelu tulee niin siitä tulee mieletön riita kun mieheni epäilee että olen oikeesti jossain chatissa etsinyt muita.
Kyllähän tämä rassaa minuakin.en todellakaan haluaisi että joku kertoo minusta asioita ja esiintyy minuna.
Olen vaihtanut kerran numeronikin ja annoin uuden numeroni vain lähipiirilleni,mutta soitot silti jatkuivat,eli joku lähipiiristäni tekee tätä,mutta en yhtään keksi että kuka,mieheni sisko on aina ollut jotenki vihamielinen minua kohtaan,vaikka en ole ikinä tehnyt hänelle mitään pahaa ja olen yrittänyt olla ystävällinen,mutta mieheni väittää että ei hänen siskonsa voisi tehdä sellaista,enkä ikinä kehtaisi tälle siskolle mennä sanomaan mitään tälläistä.
Olen miettinyt poliisillekin ilmoittamista,mutta eipä kai poliisikaan voisi mitään tehdä.
joku esiintyy minuna chateissa
5
165
Vastaukset
- ...
Sinuna ilmoittaisin poliisille. Ehkäpä he voivat vaivihkaa selvittää, kuka siellä sinun nimissäsi chattailee. Olisi myös miehellesi viesti siitä, että et todellakaan ole tekemässä mitään luvatonta.
- ...
Ehkäpä poliisin avuksi voisit ensi kerralla kysyä soittajalta ainakin, miltä palstalta hän sai numerosi ja muut tietosi.
- 6+9
Ihan ensiksi. Kun seuraavan kerran puhelin soi, pyydä soittajalta kaikki mahdollinen tieto mikä on laitettu. Esimerkiksi sivuston nimi.
Sitten marssit poliisin tykö tekemään ilmoituksen, ei ole kovin hyvä sinulle että tietosi leviävät ympäriinsä. Muista, että poliisi tarvitsee sivuston nimen (Tässä tapauksessa chatin), koska he ottavat yhteyttä kyseisen palveluntarjoajalle.
Sitten vain toivot, että jää kiinni. - 17
Niinpä, kannattaa todellakin katsoa mitä itsestään netissä löpisee.
Sitä saa mitä tilaa. - rajaa
Vaihda numero oikeasti salaiseen, ja jaa yksi tellen kavereillesi. Aika pian saat kyllä selville pienen mahdollisten syyllisten joukon. Huomaa, että numeroa ei tarvitse antaa edes työnantajalle tms mahdolliselle lähteelle, josta tieto voi levitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462