Tärkeä vinkki sinkkumiehille!

TämäEiOleTrolli

Tässä yksi salaisuus millä saat paljon naispuolisia ystäviä varsinki sieltä kauniimmasta päästä ja miksei jopa kumppania. Tämä salaisuus liittyy luonteeseen ja muista ominaisuuksista en nyt kerro.

Luonne:

Ekaksi! Valitset kaverisi. Et kaveeraa rumille/oudoille hissukka naisille elleivät he kuuluu tiiviisti ja tarkoitan TIIVIISTI jonku kauniimman naisen kaveripiiriin. Vain tällaisissa tapauksissa osoitat suvaitsevaisuutta, mutta et silti enempiä kaveraa. Etkä myöskään kaveraa vastaavanlaisten miesten kanssa jos et jotain todellista hyötyä heistä saa kuten esim. rahaa tai oman egosi parantamista esim. alistamalla henkisesti tätä tyyppiä joka taas saa naisissa heräämään kiinnostuksen tähän alfaurokseen eli sinuun. Kaikki ATM-miehet on sun alamaisia eikä ne sulle vittuile. Monia ATM-miehiä ei tartte hakata koska sehän on laitonta, mut koska ne on tasoa paljon herttaisempia niin voit sanallisesti piilovittuilla sille ja tasokkaammassa seurassa olessasi jättää hänet sivuun niin kuin et tuntiskaan.

Toiseksi sinun täytyy olla luonteeltasi aikamoinen mulkku jonka tietää koko kylä ja oikeasti olla osaavinasi ja tietävinäsi kaikki (jos mokaat/et osaa jotain vedä vain huumorilla äläkä myönnä koskaan olevasi väärässä).
Sinun ei missään tapauksessa saa olla ilkeä naisille. Pientä huumoria voi vetää naisseurassa ilkeäänkin tyyliin mut ole aina itsevarma ja älä silti loukkaa ketään. Eli periaatteessa ole aina herrasmies naisseurassa vaikka kohtelisitki ku "paskaa pöntössä" muita ihmisiä.

Kolmanneksi olet AINA ääneessä! Joka vitun paikassa sun pitää olla äänessä! Sitten ku sie tapaat jonku kiinnostavat naisen niin ronskisti ja luolamies tyyliin alat juttelee sen kanssa ja pieniä vihjailuja aina kehiin.
Naisten kanssa ei kantsi ottaa iisisti koska SE EI TOIMI. Aina pitää olla tyrkyllä! Vaikka se sinusta/muista saattaa aluksi tuntua oudolta. (Rajansa silti kaikessa eli tasapaino pitää löytää)

Neljänneksi! Olit sitten lyhyt tai pitkä, lihava tai laiha yms nämä kaikki toimii kelle vaan! Älä ole koskaan tule tänne vinkuu et "mulla ei ole naista vaikka yritän olla kiltti,mukava,ymmärtäväinen" yms paskaa koska se ei vaan päde näihin kauniimpiin osapuoliin! Ne on vaan niin yksinkertaisia että mikään kiltti mies ei pärjää!

Tiivistys: "Ole herrasmies kaunillle naisille, vittupää kaikkille muille ellet saa heistä jotain hyötyä"

Jos jotaki tyyppiä oikeasti alkaa vituttaa tämä teksti niin antaa tulla vaan! Kerro minulle kuinka väärässä olen!
Vituttaako totuus? Mitä pahaa minä olen tehny jos tulen tänne auttaa teitä ihmisparkoja. Voin myös sanoa
että olet 100% ATM-mies tai joku ruma hissukka nainen jos totaalisesti kiellät idean. Jos olet ATM-mies niin
harjoitellessasi luonteesi uuteen uskoon voin sanoa että mahiksesi kasvaa x10. Naisia en voi auttaa, koska
en tunne sitä miestenlogiikkaa vaikka olen itse mies. Minun logiikkani on ainaki et hyvännäköinen ja hyvät
jutut niin syttyy.

22

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen YTM

Just noin mäkin aina toimin. Joku ATM voi olla kaverina baarissa ihan jees jos se osoittaa, että on alamainen. Eikä sitä tarvii millään kumartelulla osottaa, elekieli riittää ja naiset osaa onneks lukea sitä. Naiset tykkää lauman johtajasta, kun ne huomaa kuka on boss. Ainoa vaatimus ATM:lle on, että se ei puhu mitään ihan vitun typeriä juttuja, jotka olis naiselle turn off. Riittää kun ATM myötäilee mun juttuja ja ehkä väliin heittää jotain tylsää kommenttia, niin siihen verrattuna mun läppä kuulostaa naiselle entistä paremmilta.

Toikin on hyvä, että naisillehan ei ikinä saa olla ilkeä, jos on joku hyvännäkönen mimmi niin sillä on usein ruma kaveri tai kavereita. Täytyy olla niille kavereille mukava niin hyvännäkönen mimmi tykkää ja pitää mua herrasmiehenä. Misun mielestä on ihan ok ja hauskaa, jos mä vittuilen mun ATM kaverille mutta jos teen saman sen misun lihaville kavereille niin ei hyvä heilu.

• "Neljänneksi! Olit sitten lyhyt tai pitkä, lihava tai laiha yms nämä kaikki toimii kelle vaan!"

Täytyykin kokeilla kun kerta toimii kelle vaan.

Mutta tämä voi ehkä toimia kenelle vain mutta ei kehen vain. Tälläisiä hyypiöitä minä kutsun lismoiksi.

• lismojen yö

Vaikka tuo ap:n teksti oli aika sosiopaattista, valitettavasti siinä oli monta toimivaa juttua.

• Naisasialooseri.

Juuri noin minäkin toimin. Olet täysin oikeassa.

Paitsi että naisille en uskalla vihjailla ja olla seksuaalisesti aggressiivinen, joten se homma kusee siinä.

Kerran tosin sain teininaisen kainalooni koska olin sen poikaporukan vanhin ja sitä kautta myös boss.

• Mies1985

Nainen on eläin.

• Niin onkin. Miten biologiset faktat ja itsestäänselvyyden liittyvät keskusteluun?

• jolloti joo
        gloriana_demeter kirjoitti:

Niin onkin. Miten biologiset faktat ja itsestäänselvyyden liittyvät keskusteluun?

Nainen on myös henkisesti eläimen tasolla, eikä ole kehittynyt sivilisaation mukana.

• ei kehitystä
        jolloti joo kirjoitti:

Nainen on myös henkisesti eläimen tasolla, eikä ole kehittynyt sivilisaation mukana.

Sitten täytyy ihmetellä kuinka kauas kivikaudelle mies on jäänyt kun naisen saanti on yhtä tuskaa?

• Evoluution kruunu
        ei kehitystä kirjoitti:

Sitten täytyy ihmetellä kuinka kauas kivikaudelle mies on jäänyt kun naisen saanti on yhtä tuskaa?

Sivistyneen ihmisen (lue: mies) on vaikeaa hahmottaa alemmalle kehityksen tasolle jääneen olennon järjenjuoksua.

• kardemumman yö
        Evoluution kruunu kirjoitti:

Sivistyneen ihmisen (lue: mies) on vaikeaa hahmottaa alemmalle kehityksen tasolle jääneen olennon järjenjuoksua.

Nainen on manipulointitaidoiltaan selvästi miehen yläpuolella. Tästä kertoo jo suuri avioliittojen määrä, vaikka mies ei saa oikein mitään uutta menemällä naimisiin, päinvastoin.

• jolloti joo kirjoitti:

Niin on mieskin. Miten eläin voi olla "henkiseltä" tasoltaan mitään muuta kuin eläin?

• känni päälle irtoaa

Se on kyllä totta, että olemalla idiootti saa naisen reiän kuumaksi.

• Jaska'

Eipä ainakaan enää 30 sinkkumies jaksa enää miettiä kenelle saa puhua ja kenelle ei.. Kyllähän nuo kaikki pelimies läpät, niin ne on niin lapsia varten kaikki tuo paska.
      Kyllä tosimies saa ja voi kaveerata kenen kans huvittaa ja silti viedä naiset.

• Rottweil

Outo juttu. Jos luonnehtisin itseäni ym. kriteerein:
      1) Valitsen kaverikseni sellaiset ihmiset, joiden kanssa viihdyn ja joihin luotan, olivatpa he sitten xTM:iä tai xTN:iä. Minulla ei ole koskaan ollut yhtään kaveria hyötymismielessä.
      2) Pyrin olemaan aina herrasmies kaikille. Ajatten, että jokiasessa ihmisessä on jotain hyvää ja arvokasta. Kukaan ei saa huonoa kohtelua tai halveksuntaa minulta, ellei sitten ole sitä tietoisesti kerjännyt. Hymyilen paljon.
      3) En ole aina äänessä vaan olen hyvä kuuntelija. Kun puhun, minua yleensä kuunnellaan; ei siksi että olisin äänekkäin vaan siksi, että minulla on yleensä kiinnostavaa tai sitten hauskaa sanottavaa asiasta tai sen vierestä.
      4) Pohjimmiltani olen kiltti mies, mutta en missään nimessä nössö. Olen ehkä hiukan keskivertoa komeampi, mutta vain hiukan. Se on kuitenkin katsojan silmissä.

Aloittajan teoreeman perusteella, mulla ei pitäisi juurikaan olla kysyntää naisten taholta. Nuorena luulin niin itsekin, mutta maailma osoitti luuloni vääräksi. En väitä saavani kenet haluan, en todellakaan, mutta valinnan varaa on ollut liiaksikin. Vääriä valintoja on tullut tehtyä ulkoisen kauneuden ja satuksen sokaisemana. Maksan yhdestä lopun elämääni. Vauhtisokeus yllätti ja menin liukkaalla jäälla liian lujaa naimisiin ulkoisesti ja statukseltaan täydellisen naisen kanssa. Lopputuloksena on mielenterveyttä järkyttävä riitely, huoltajuuskiistat, naurettava väätö vanhemmuudesta, rahasta, arvoista ja ihan kaikesta. Kuitenkin halusin vaan rakastaa ja hyväksyä, olla rakastettu ja hyväksytty ....sitten tietysti sen tavisten tahtoman pienen perheen ... ja mökin rantaan :D

No mitä tästä opitte? Aloittajan teoria vai minun? Ei ehkä kumpikaan. Pahinta on, että aito rakkaus ei ehkä näytä siltä seksikkäimmältä ensi silmäyksellä. Luulen, että menetän kaiken aidon kurkotellessani kuuta tai tähtiä. Ne eivät oikeatsti minua lämmitä, vaikka näyttävät kauniilta ja puhuvat viisaita ... tai haluan kuulla puheen niin.

Mitä kauniimman naisen saat kiinnostummaan sinusta, sitä suuremmassa kusessa olet. Tai sitten helpon ja tyhjin vaihtoehto olisi olla ihan kylmä pelimies.

• Kasva aikuiseksi.

On kyllä niin teinitouhua..

• k8668k6868k

"Tiivistys: "Ole herrasmies kaunillle naisille, vittupää kaikkille muille ellet saa heistä jotain hyötyä""

Haista vittu idiootti! Olinko nyt vittupää kun susta ei ollut mitään hyötyä?

• varazombi

Jatkuvasti äänessä olevien puhe alkaa kuulostaa hyvin nopeasti häiritsevältä mölinältä. Eivätkö nämä mölisijät osaa olla hiljaa? Kehitysvammaiset ovat usein samanlaisia mölyapinoita.

Moneltako löytyy itseluottamusta pitää turpansa kiinni ja puhua selkeästi ja kuuluvalla äänellä vain silloin kun on asiaa tai oikeasti hyvä juttu.

• Sinkku 25v.

"Ole herrasmies kauniille naisille, vittupää kaikille muille ellet saa heistä jotain hyötyä".

Jokainen voi sitten vetää omat johtopäätökset että kannattaako...

Totuus ei vituta.

Sä sitä vastoin vitutat.

Anteeksi jos olin vittupää, heh heh heh.

• tämä EI ole trolli.

Aloittaja ei siis ole trolli.

Ei missään tapauksessa.

Sitä vastoin kyseessä on alempi elämänmuoto.

P.S. anteeksi jos olin vittupää, en vain kokenut saavani susta mitään hyötyä :)

• jakalaoiu000555

Tunnen pari tollasta tyyppiä ja niillä on lähes koko ajan muijakaveri, mutta jessus mitä narsistitolloja ne on. Jos muijan saaminen syrjäyttää kaikenlaisen inhimillisyyden ja normaalin touhun, on paree olla ilman. Eikä ne muijatkaan voi mitään ruudinkeksijöitä olla. Ihmiset on näinä aikoina aivan helevetin itsekkäitä ja ikävä kyllä sivistymättömiä ..... ja pikkusen tyhmiä.

• -

Tärkeä viesti aloittajalle!

Vedä tumppuus.

Sori tosta, et edelleenkään ollu mulle hyödyks.

• On tuolta minusta löydettävissä se niinku toimivakin osuus mutta minusta tuossa on kyllä aika paljon semmoista turhaa seassa minkä ainut järkevä käyttötarkoitus on oman itsetunnon pönkitys.

Mutta se on minusta aina positiivista jos yleensäkin käydään miettimään mikä toimii ja mikä ei. Miusta tuo voi olla ihan hyvä lähtökohta siihen, mutta ei missään nimessä tarvitse olla mulkku saadakseen naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe