Venäläinen Skorppari Mies

Isokin_vielä

Ihana luotettava ja todella hyvä sängyssä.
Mitä muuta voin sanoa? Tyytyväinen!

21

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spiderman20

Mulla taas onkin ihan oma suomalainen hämähäkki mies!

Hämähäkki vaisto on ollu tähän mennessä 100% tarkka ja luotettava, en valita.

Tosin hänellä on aina kädet tahmeat vietettyään koko päivän verkon parissa, jos tiiät mitä meinaan ;)!

• Repskukkuu

Ei v*ttu kun repesin :D!

• Oikeinfoorumilla

Päivän ekat naurut :)!

• pieni kysymys

Elättääkö venäläismies naisensa tai siis tarvitseeko suominaisenkaan luovuttaa talouteen omasta tilistään ? Suomimiehen kanssa kaikki kun menee puoliksi, vaikka äijillä on parempi liksa.

• 9+18

Mies saa nettona 2500 euroa kuukaudessa ja nainen 1800 euroa. Kaikki pannaan puoliksi eli naiselta menee 1800 euroa ja mieheltä 1800 euroa. Mieheltä jää siis säästöön 700 euroa kuukaudessa. Kymmenen vuoden jälkeen miehellä on jossain tilillä jemmassa 84 000 euroa plus kertyneet korot. Noinko se todella menee, vai olisiko kuitenkin niin, että mies myös maksaa enemmän talouteen oli kyse sitten ruokalaskuista, lomamatkoista tai asuntovelasta?

• Jepjep

No venäläismiehenä pistän mahdollisimman paljon rahaa meidän yhteiseen talouteen tietenkin. Se nyt on selvä asia että meidän ammatit eroavat jollain lailla palkassa, joten en voi maksaa enempää kuin avovaimoni. Mutta hän silti arvostaa sitä, että pienemmälläkin palkalla maksan mahdollisinmman paljon.

Ja tuo puoliksi meneminen, minun mielestä tuo on ihan väärä taktiikka muuttaa yhteen ja maksaa laskuja. Jos minulla olisi isompi palkka, miksi en maksaisi enemmän? Loppupeleissähän tässä on kyse yhteisestä rahasta, yhteisestä tulevaisuudesta eikä mistään kukkaron kiristelystä ja vinkumisesta puhelinlaskun maksamisesta.

• 4+12

Suomalaismiehenä olen samaa mieltä venäläismiehen kanssa.

• terveisiä tatjanalta
        4+12 kirjoitti:

Suomalaismiehenä olen samaa mieltä venäläismiehen kanssa.

Suomimies on "samaa mieltä" tasan tarkkaan niin kauan kun sen palkka < vaimon palkka. Kun alkaa olla toisinpäin, niin silloin alkaa myös hirveä vikinä että "maksan aina enemmän, sä et maksa mitään, minulla on oikeus lähteä kesälomalle yksin koska kahden matkaan ei ole varaa, tää on mun raha" jne. jne. Olipa kuinka iso palkka suomimiehellä, se tuntee olevansa hyväksikäytetty ja uhri jos joutuu maksamaan yhteisistä laskuista joitakin euroja enemmän aivan kuin rahalla olisi muulloin merkitystä kuin elossa ollessa tai muuta käyttöä kuin poiskuluttaminen. Suomimies kuvittelee myös että koska hän maksaa jostain enemmän, niin puoliso on vastaavasti hänelle siitä jotain velkaa, jos ei rahallista, niin sitten henkistä, ja että hänellä itsellään on oikeus vaatia puolisolta korvauksena "uhrautumisestaan" vähintään erityisen nöyrää palveluasennetta tyyliin "kyllä, herra, mitä tahdotte, herra".
        Siinä on se ero suomimiehen ja venäläismiehen välillä: pikkumainen suomimies aina laskee rahansa ja sille on aina raha tärkeämpi kuin ihminen.

• 432432
        terveisiä tatjanalta kirjoitti:

Suomimies on "samaa mieltä" tasan tarkkaan niin kauan kun sen palkka < vaimon palkka. Kun alkaa olla toisinpäin, niin silloin alkaa myös hirveä vikinä että "maksan aina enemmän, sä et maksa mitään, minulla on oikeus lähteä kesälomalle yksin koska kahden matkaan ei ole varaa, tää on mun raha" jne. jne. Olipa kuinka iso palkka suomimiehellä, se tuntee olevansa hyväksikäytetty ja uhri jos joutuu maksamaan yhteisistä laskuista joitakin euroja enemmän aivan kuin rahalla olisi muulloin merkitystä kuin elossa ollessa tai muuta käyttöä kuin poiskuluttaminen. Suomimies kuvittelee myös että koska hän maksaa jostain enemmän, niin puoliso on vastaavasti hänelle siitä jotain velkaa, jos ei rahallista, niin sitten henkistä, ja että hänellä itsellään on oikeus vaatia puolisolta korvauksena "uhrautumisestaan" vähintään erityisen nöyrää palveluasennetta tyyliin "kyllä, herra, mitä tahdotte, herra".
        Siinä on se ero suomimiehen ja venäläismiehen välillä: pikkumainen suomimies aina laskee rahansa ja sille on aina raha tärkeämpi kuin ihminen.

Terveisiä tatjanalle! Tämä Suomimies ainakin allekirjoittaa täysin nimerkin jepjep tekstin. Tiedän myös, että lähipiirissäni tämä on vallitseva ajattelutapa. Esim. meidän perheessä ei ole minun tai sinun rahoja, vaan raha on perheen rahaa. Rahoja tai rahankäyttöä ei syynäillä. Menee mitä menee, ja mihin menee. Raha on luotu kiertämään eikä ruumispalttoossa vanhan sanonnan mukaan ole taskuja. Eikä meidän taloutemme ole toistaiseksi osoittanut romahtamisen merkkejäkään tämän asenteen vuoksi. Kumpikaan kun ei sentään huvipursia ostele heräteostoksina.

En tiedä minkälaisiin "suomimiehiin" tatjana on tutustunut, mutta ilmeisesti ei kovin kehuttaviin. Usko sie tatjaana huvikses, meitä suomimiehiäkin on moneen junaan, ihan niinkuin venäläisiä "kollegoitamme".

Lopuksi pyydän ystävällisesti, ettet puhuisi minun puolestani. Minäkään en kerro sinulle, miten sinä toimit tai ajattelet, koska olet venäläinen (jos olet).

• hehehhehehheh

Hyvin on tatjana oppinut suomenkielen, kaikkine vivahteineen. Kirjoitatko vielä saman tähän venäjäksi, mitä kirjoitit aiemmin, lienee helppo homma sinulle. Google kääntäjää saat myös käyttää, tosin se hitusen vie uskottavuuttasi.

• terveisiä tatjanalta
        hehehhehehheh kirjoitti:

Hyvin on tatjana oppinut suomenkielen, kaikkine vivahteineen. Kirjoitatko vielä saman tähän venäjäksi, mitä kirjoitit aiemmin, lienee helppo homma sinulle. Google kääntäjää saat myös käyttää, tosin se hitusen vie uskottavuuttasi.

voin kirjoittaa venäjäksi, mutta sinulle siitä ei ole mitään hyötyä, hyvä että sait selvää edes suomenkielisestä tekstistä.

• terveisiä tatjanalta
        432432 kirjoitti:

Terveisiä tatjanalle! Tämä Suomimies ainakin allekirjoittaa täysin nimerkin jepjep tekstin. Tiedän myös, että lähipiirissäni tämä on vallitseva ajattelutapa. Esim. meidän perheessä ei ole minun tai sinun rahoja, vaan raha on perheen rahaa. Rahoja tai rahankäyttöä ei syynäillä. Menee mitä menee, ja mihin menee. Raha on luotu kiertämään eikä ruumispalttoossa vanhan sanonnan mukaan ole taskuja. Eikä meidän taloutemme ole toistaiseksi osoittanut romahtamisen merkkejäkään tämän asenteen vuoksi. Kumpikaan kun ei sentään huvipursia ostele heräteostoksina.

En tiedä minkälaisiin "suomimiehiin" tatjana on tutustunut, mutta ilmeisesti ei kovin kehuttaviin. Usko sie tatjaana huvikses, meitä suomimiehiäkin on moneen junaan, ihan niinkuin venäläisiä "kollegoitamme".

Lopuksi pyydän ystävällisesti, ettet puhuisi minun puolestani. Minäkään en kerro sinulle, miten sinä toimit tai ajattelet, koska olet venäläinen (jos olet).

Ai että jollain on toisin?? Löisin vetoa, että nämä liitot eivät edusta enemmistöä ns. kansainvälisissä suhteissa jos ovat ollenkaan kansainvälisiä... Mokua elämäänsä kun yleensä hamuaa ... sanoisinko ... ei-niin-laadukkaat miesyksilöt. Viimeisenä oljenkortena.
        PS. tutkipa sukupuutasi, jos siitä löytyy jotain, mikä viittaa itään...

• 45ythdfgnv

Ai että jollain on toisin?? Löisin vetoa, että nämä liitot eivät edusta enemmistöä ns. kansainvälisissä suhteissa jos ovat ollenkaan kansainvälisiä... Mokua elämäänsä kun yleensä hamuaa ... sanoisinko ... ei-niin-laadukkaat miesyksilöt. Viimeisenä oljenkortena.

SInänsä mielenkiintoista, miten huonoja naisten tekemät provot ovat.

• makeup7

voin kirjoittaa venäjäksi, mutta sinulle siitä ei ole mitään hyötyä, hyvä että sait selvää edes suomenkielisestä tekstistä.

Kiitos sinulle Tatjana, hyvästä kirjoituksesta. Asiahan tällä palstalla menee näin, että jos ulkomaalainen nainen sanoo yhtään pahaa sanaa suomalaisesta miehestä, niin tätä naista epäillään heti ensimmäiseksi suomalaiseksi. Ihan kuin ulkomaalainen nainen olisi joku typerys, joka ei osaisi ajatella omilla aivoillaan ja joka palvoo suomalaista miestä sokeasti. Tämä palsta nyt vain on sellainen. Asiasta toiseen,katselin eilen kaupungilla venäläisiä ja täytyy sanoa, että te venäläiset naiset olette todella kauniita ja naisellisia.Pukeudutte tyylikkäästi ja kauniisti. Venäläismiehetkin ovat niin komeita. Olen viime vuosina ollut kiinnostunut venäläisistä miehistä, mutta valitettavasti venäläinen mies on kiinnostunut vain venäläisistä naisista. Mutta se toisaalta ei ole mikään ihme.

• makeup7 kirjoitti:

Kiitos sinulle Tatjana, hyvästä kirjoituksesta. Asiahan tällä palstalla menee näin, että jos ulkomaalainen nainen sanoo yhtään pahaa sanaa suomalaisesta miehestä, niin tätä naista epäillään heti ensimmäiseksi suomalaiseksi. Ihan kuin ulkomaalainen nainen olisi joku typerys, joka ei osaisi ajatella omilla aivoillaan ja joka palvoo suomalaista miestä sokeasti. Tämä palsta nyt vain on sellainen. Asiasta toiseen,katselin eilen kaupungilla venäläisiä ja täytyy sanoa, että te venäläiset naiset olette todella kauniita ja naisellisia.Pukeudutte tyylikkäästi ja kauniisti. Venäläismiehetkin ovat niin komeita. Olen viime vuosina ollut kiinnostunut venäläisistä miehistä, mutta valitettavasti venäläinen mies on kiinnostunut vain venäläisistä naisista. Mutta se toisaalta ei ole mikään ihme.

"Olen viime vuosina ollut kiinnostunut venäläisistä miehistä, mutta valitettavasti venäläinen mies on kiinnostunut vain venäläisistä naisista. Mutta se toisaalta ei ole mikään ihme."

Ei välttämättä aina niinkään. Itse asun nykyään Moskovassa, ja lähes kaikilla täällä asuvilla suomalaisilla (ja muillakin eurooppalaisilla) naispuolisilla ystävilläni on venäläiset miehet. Niin, ja tietysti itselläni. Mieheni arvostaa minun suomalaisuudessani monia sellaisia asioita, joita ei venäläisestä usein löydy, samoin kuin minä hänen venäläisyydessänsä. :) Eli mokusuhde näinkin päin ei ole mikään poikkeus!

• makeup7
        bedelia kirjoitti:

"Olen viime vuosina ollut kiinnostunut venäläisistä miehistä, mutta valitettavasti venäläinen mies on kiinnostunut vain venäläisistä naisista. Mutta se toisaalta ei ole mikään ihme."

Ei välttämättä aina niinkään. Itse asun nykyään Moskovassa, ja lähes kaikilla täällä asuvilla suomalaisilla (ja muillakin eurooppalaisilla) naispuolisilla ystävilläni on venäläiset miehet. Niin, ja tietysti itselläni. Mieheni arvostaa minun suomalaisuudessani monia sellaisia asioita, joita ei venäläisestä usein löydy, samoin kuin minä hänen venäläisyydessänsä. :) Eli mokusuhde näinkin päin ei ole mikään poikkeus!

Ok, kiitos vastauksesta bedelia. Voinko kysyä sinulta, kun olet hyvin perehtynyt venäläiseen kulttuuriin, että minkälaisista naisista venäläiset miehet yleisesti ottaen tykkää? Tiedän toki, että makuja on monenlaisia ja kaikki ovat yksilöitä, mutta näin suurinpiirtein? Itse olen myös ulkomaalainen. Entisessä kotimaassani on hyvin paljon venäläisiä, mutta kuten jo mainitsinkin, niin he pitävät vain venäläisistä naisista.On todella harvinaista, jos venäläinen mies olisi jonkun muun maalaisen kanssa.
        Itse olen raitis, kunnollinen, hyviin arvoihin uskova nainen. Luen paljon ja olen kiinnostunut kulttuurista Minua on myös sanottu sieväksi. Minulle naisellisuus on tärkeää ja en pysty olemaan miehen kanssa, joka haluaa naisensa olevan hyvä jätkä. Mitä luulet bedelia, haluaako joku venäläinen mies minunkaltaistani naista?

• Spedelia
        makeup7 kirjoitti:

Ok, kiitos vastauksesta bedelia. Voinko kysyä sinulta, kun olet hyvin perehtynyt venäläiseen kulttuuriin, että minkälaisista naisista venäläiset miehet yleisesti ottaen tykkää? Tiedän toki, että makuja on monenlaisia ja kaikki ovat yksilöitä, mutta näin suurinpiirtein? Itse olen myös ulkomaalainen. Entisessä kotimaassani on hyvin paljon venäläisiä, mutta kuten jo mainitsinkin, niin he pitävät vain venäläisistä naisista.On todella harvinaista, jos venäläinen mies olisi jonkun muun maalaisen kanssa.
        Itse olen raitis, kunnollinen, hyviin arvoihin uskova nainen. Luen paljon ja olen kiinnostunut kulttuurista Minua on myös sanottu sieväksi. Minulle naisellisuus on tärkeää ja en pysty olemaan miehen kanssa, joka haluaa naisensa olevan hyvä jätkä. Mitä luulet bedelia, haluaako joku venäläinen mies minunkaltaistani naista?

"Mitä luulet bedelia, haluaako joku venäläinen mies minunkaltaistani naista?"

Kaikki 100 miljoonaa miestä sanovat sinulle, että suksi suohirviö vattuun.

• 432432

Heh, vai että sukupuusta löytyy vastaus. No jos aletaan kelata aikaa taaksepäin, niin minun sukupuuni juuret kyllä kulkevat venäjälle, ja sen jälkeen Ruotsiin ja sen jälkeen nykyisen Saksan alueelle. Että mitä siitä voisi päätellä?

• 31+106

Tatjana, hommaa duuni niin ei tartte elää toisen siivellä! Venäläinen mies ei oo yhtään vähempi sika kuin suomalainen, viina virtaa ja nyrkki heiluu kummallakin. Venäläinen mies sopii tosin sellaiselle naiselle hyvin joka odottaa nopeata perintöä koska keskimäärin venäläismies ei edes 60 elonvuotta näe..

• terveisiä tatjanalta

niin, mitenkähän tämä meijän tapauksessa menis... ai niin: hanki vielä kolmas duuni niin siirryt siihen auvoiseen rahalliseen tilaan että pääset elättämään sitä rakastakin... Jee, kiitos neuvosta. minä kuitenkin päädyin siihen, että 12-tuntisen työpäivän jälkeen en halua kuulla "mikset-tee-ruokaa" tai "mikset-osallistu- siivoukseen"... siis miehen kämpässä! Koska itselläni on oma kämppä! Mitta tuli täyteen siinä vaiheessa kun esitteli "nerokkaat" suunnitelmansa yhteisen kodin suhteen: minä maksaisin 2/3 lainalla ja säästöilläni ja hän - loput. "Ei viitti tässä iässä ottaa lainaa omaan nimiin..." Tämänkin jälkeen tuli ehto etten ikinä korottaisi ääntä! Siis silkkaa kusetusta, mielivaltaa ja hyväksikäyttöä, sanoisin. Raskaassa sarjassa vielä. Eikä tämä ole ensimmäinen eikä viimeinen tuntemani tapaus. Tuttavapiiri täynnä niitä.

Mitä nyrkkienheilutteluun kuuluu, niin tosiaan molemmat osaa. Toinen vaan tekee sen ilmaiseksi ja toinen veloittaa siitä "hyvästä" taksan.

• erojalöytyy

Kyllä venäläiset miehet pitävät ulkomaalaisista naisista, miksei ehkä suomalaisestakin. Slaavilainen mies arvostaa lämmintä ja huolehtivaista ja vieraanvaraista naista, jonka täytyy olla myös naisellinen. Tällaisia naisia on kuitenkinvähän Suomessa. , luonteensa puolesta slaavilainen nainen on usein vaan kuumempi mikä seksin suhteen on hyvin tärkeää.

Slaavilaisessa kulttuurissa mies on selkeä perheen pää, joka tekee päätökset ja kantaa vastuun perheestä, suomessa taas naiset ovat tottuneet usein toisenlaiseen menoon ja ovat vähemmän rakentavia. Pakko sanoa että jos mielii slaavilaisen kanssa avioliittoon kannattaa tuntea kulttuuri erittäin hyvin, sillä romantiikka ja miesten ja naisten rooli ja persoonallisuus ovat niin kovin erilaiset..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe