Vanhalta mieheltä vaikuttaa Sauli Niinistö !

KAYSOTAAN:

21

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkeakanssa:/

      Mitä ihmeen väliä on taaskaan, mitä muut meistä ajattelevat?

      Anteeksiko pitäisi pyytää olemassaoloaan?

    • fiiuliin**

      Justiinsa luin lehdestä että vaatetus tekee miehen.

      Voima joka vaatteeseen kätkeytyy on valtava.
      Kun vaate riisutaan,se voi nolata käyttäjänsä.

      Kun mies esim riisutaan kalsareilleen, hänet riisutaan vallasta.

      Mukana oli myös kuvia, jossa armeijan pojat olivat rivissä armeijan puvuissaan ja yksi keskellä mannekiinina pitkissä kalsareissaan.
      Olihan heissä eroa.

      • texsanell ek

        Minusta Sauli Niinistö on herrasmies niin puheissaan kuin pukeutumisessaan. Jonkin asteinen herkkyys hänessä kuultaa, enkä pidä sitä pahana! Syvällisesti ajatteleva, paljon kestänyt mies, jonka kuva tuossa on vaalikammppailun väsymystä ilmentävä, ja kaikkien *juttujen* aiheuttamaa.
        Toivon hänelle ja vaimolleen hyviä aikoja Mäntyniemessä, kaiken uurastusten jälkeen. Saatte vielä nähdä hänet parhaimmillaan!

        Onnea heille!


    • kassu``

      No empähän ota kantaa.

      Moni täällä oleva kade luulee olevansa häntä nuorempi. Onni vaan että charmi on riittänyt nuoreen vaimoon johon monella kateellisella täällä ei ole ollut mahdollisuutta kymmeniin vuosiin.. :DDD

    • Satu*

      Tuo on, FiuliiN, totta, kyllähän aivan toinen tunnelma on nähdä alaston kuin vaatetettu mies. Ja mies on juhla-asussaan paljon upeampi kuin nainen, - tää on minun puolueeton mielipiteeni.
      Valtako siinä riisutaan ja voima? Tuo olikin uusi näkökulma.

      • Niin vain luin TS:nExstrasta, en katsonut kuka oli toimittajana, eikä siinä ollut kysymyksessä presidentti.
        Armeijan poikia vain oli kuvattu.


      • y__a

        Mees nyt ittees. Moikkaisitko käsipäivää viattomasti vihitylle vaimolle vai hmmm pojalle????


    • Juslan Harmaa

      Ollaan arvostelemassa kuin ahmat kimpussa, heti kun jokin kuva on väsyneen miehen. Inhimillisyyttä please palstalaiset ja solidarisuutta, edes maan presidentille.

    • kysyn vaan

      On heillä molemmilla niin Niinistöllä kuin Haavistollakin ollut melkoinen urakka, ja kyllä se näkyi molemmissa ikään katsomatta.
      Kukahan täällä olevista ukkeleista pärjäisi moisen urakan jälkeen noinkaan hyvän näköisenä.
      Mekein kaikki miehet ovat vaatteetomina aika tavallisen näköisiä ja pullukat, niin ihan repsahtaneita usein.
      Vaatetuksella saa paljon hyvää aikaiseksi.

      • niin minäkin?????

        No katheellinen kuitenkin oon. Olisi mullakin tekemistä tuon muotoisen tytön kanssa, Kade Saulille?????


    • netnet

      Kyllä vaan täytyy ihmetellä miksi jotkut ovat mielipiteissään heti "sotajalalla"

      • Siusta vaan tuntuu

        siltä, kun oma asennoitumisesi on niin sotainen.


      • Hyvä valinta
        Siusta vaan tuntuu kirjoitti:

        siltä, kun oma asennoitumisesi on niin sotainen.

        Niinistö on huomattavasti nuorekkaan näköinen kuin useammat ikäisensä.
        Antakaa nyt Niinistölle se arvonsa, mikä hänelle kuuluu, kun Suomi kuitenkin tarvitsee ja haluaa presidentin.
        Me voisimme olla ylpeitä pressastamme ja hänen kauniista vaimostaan.
        Hän sai nuoren vaimon ja sitäkös papparaiset täällä kadehtii. :DD


    • Tässä alla on verrattavissa neljä eri viestiä.
      Vertailkaapa omat kirjoituksenne
      Mikä näistä on mielestänne sotaisin.
      -----------------------

      Justiinsa luin lehdestä että vaatetus tekee miehen.

      Voima joka vaatteeseen kätkeytyy on valtava.
      Kun vaate riisutaan,se voi nolata käyttäjänsä.

      Kun mies esim riisutaan kalsareilleen, hänet riisutaan vallasta.

      Mukana oli myös kuvia, jossa armeijan pojat olivat rivissä armeijan puvuissaan ja yksi keskellä mannekiinina pitkissä kalsareissaan.
      Olihan heissä eroa.
      -------------------------------
      Ollaan arvostelemassa kuin ahmat kimpussa, heti kun jokin kuva on väsyneen miehen. Inhimillisyyttä please palstalaiset ja solidarisuutta, edes maan presidentille.

      --------------------------------
      Kyllä vaan täytyy ihmetellä miksi jotkut ovat mielipiteissään heti "sotajalalla"
      -----------------

      Siusta vaan tuntuu

      siltä, kun oma asennoitumisesi on niin sotainen.

    • Väsynyt !!

      Sääliksi käy vanhaa vallanhimoista ihmistä.
      helppoa ei ole, ei. Eikä se valta sitten lopulta mitään ollutkaan!

      • Niin ilme paljastaa

        juuri tuollaisen olon.


    • SULO SUETSILTA,oppil

      Puolella miehet nuorenee, kun löytää nuoren vaimon.Hän vasta ytyä antaa.
      Voitte toisetkin miehet kokeilla, totisinta totta.. Onnellisuus on paras kasvojen kohotus.! kertoivat täällä olevan jako perusteen ,kuka missäkin saa kirjoitella ,
      "erehdytte" kaikki olemme samanlaista rupusakkia, .jos kyllästyy täällä on monenlaista ketjua, köyhille, viisaille ,nöyristeleville ja röyhkeille." """""""""""""MAAILMANMENOA."

    • Makriina ek

      Ei ole eka kerta, kun niissä lehdissä kirjoitellaan puutaheinää.
      Tarvitseeko meidän siihen mitään huomiota kiinnittää?

    • Nainen nuortuu

      20-vuotiaaksi, ko nuoren miehen ottaapi.Mitä on vanahalla tekkoo?

    • toiveikas

      SIXPAKISSA ON tarpeeksi nuoria,kyllä ylin johto jo kaipaa aikuista miestä.
      Vielä erittäin onnellista ,kun sai ihanan kylkiäisen rinnalleen,joka voimaa antaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe