Kun itse kirjoitan naisille, pohdin nykyään usein 'ääneen' sitä kuinka minusta on erikoista miten kenelläkään tavallisella miehellä voi olla tyttöystävä ja totean etten tiedä miten voisin herättää kenenkään kiinnostusta. Deitissähän vain luetellaan omat ominaisuudet ja kysytään joku lattea kysymys. Olen siis ruvennut käyttämään nettideittiä eräänlaisena filosofisena terapiamuotona.
-
Mitä panoeinot tekevät joka jotenkin erottaa heidät muista? Isäni halusi vasta laatia minulle uuden deittiprofiilin ja keski-ikäisen hyväuskoisuudessaan kannusti minua tarkistamaan tulleet viestit jo samana päivänä vaikka yritin selittää ettei kukaan ole ikinä vastannut vaikka profiili on ollut toisaalla jo puoli vuotta.
Kuulemma hänen liirum-laarumit auttoivat jotain tuttuja saamaan naisseuraa ja ihailemaan autettua miestä...mutta kyse olikin kai keski-ikäisistä omine vaatimuksineen. Plus se että netti oli tuolloin vielä uudempi juttu ja ehkä naisetkin ajattelivat että "hih, the internet! Onpas jännää! ja uutta"
Millaisia treffiviestejä laaditte?
6
194
Vastaukset
- Reipas Mies
Nopeus ja mielenkiinto puolin ja toisin on tärkeintä. Hengästyttävän pitkät profiilit eino leinoiluineen toimivat harvoin, hyvä napakka profiili tarpeeksi usein.
Naisasiamestereiden profiileista ei voi keskilinjaa poimia. Yksi tekee sitä toinen sitä. Tatskat ja kropat on so what. Ehkä se että lookki miehellä ei kovin pahasti ole ristiriidassa myyntitekstiin nähden suo paremmat mielenkiinnon mahdollisuudet.
Plussa määrästä pohjautuen deitti on pinnallisuuden juhlaa. Komea kuva ja napakka teksti antaa heti paljon huomiota miehelle naisilta.
Vastaavasti tavis ujo kotihiiri nainenkin saa runsaasti miesten plussia kun hän on oma itsensä ja tuo avoimesti esiin millaista miestä kaipaa- miehet harvoin ostavat sikaa säkissä ja mahdollisilal treffeillä tekisi muutakin kuin ristikuulustelisi deittiään- mikä toki tietyissä määrin on oleellista tutustumisessa. - Muille onnea etsintä
Kyllä. Nainen täältä vastaa ettei kysele ketään treffeille eikä suostu edes lähtemään...vaikka sinkku niin ei kiinnostusta deittailuun.
Päälleni on luotu kirous eikä mikään deittailu tuota tulosta edes ensimmäisillä askeleilla. Olen kyllästyttävän tylsä. En osaa suudell enkä intiimisti olla oikein.. Ulkonäköpaineet. Tulot liian pienet. Liian isot menot. Liikaa lapsia. Äänekäs, kärkäs, utelias. Näillä eväillä on hyvä elää yksin ja erakkona.
Tyytyväisenä tai ei niin mitä se muille kuuluu? Tuskin edes kiinnostaa.
Joten.- Yök yök YH!
"Liikaa lapsia." No hyi helvetti. Yksikin on jo liikaa.
- Nainen 34
Pikkuisen faktaa, pikkuisen huumoria. Siinä mun tapani laatia deitti-ilmoitus ja hyvin on koukuttanut, vaikka itse sanonkin.
Itse muuten tykkään lukea miesten pitkiä esittelyjä ja "elämäntarinoita". Ne vakuuttaa enemmän kuin joku, "mitä haluat tietää minusta, kysy rohkeasti vain."
Niin, ja muistuttaisin taas, että tältä sivustolta on turha minua lähestyä "sillä" mielellä. :) Profiiliin kannattaa laittaa oikeasti muutamalla rivillä tarinaa siitä mitä olet ja mitä etsit. - Mielummin positiivisessa kuin negatiivisessa sävyssä. Mutta ei mitään kilometritarinaa; siinä saa olla jo oikeasti kiinnostunut, että viitsii alkaa lukea kovin syvällisiä pohdintoja tuntemattomalta.
Kun lähestyt naista viestillä, laita siihenkin jotakin muuta kuin "Moi!" tai "Miten menee?". Sellainen viesti, että edes vähän näet vaivaa, mutta ei sen mikään rakkausruno tarvitse olla :) Ja voithan muotoilla sen sellaiseksi, että se käy joko sellaisenaan tai pienellä hiomisella lähetettäväksi usealle eri Treffiprofiilille. - Sitten myös... käy aika usein tsekkaamassa viestisi, vaikkei niitä juuri tulisikaan, - Parin kolmen päivän odottelu vastauksen kanssa alkaa olla jo kiinnostavuuden yläraja.
Ehkä sun ei kannattaisi heti pohtia "ääneen" sitä tyttöystäväjuttua, koska se menee sitten heti liian vakavaksi. - Tarkoitushan on vasta saada toinen kiinnostumaan sen verran, että voisitte ihan livenä tavata ja katsoa kolahtaako :)- more moore
Profiilissa ei toimi epätoivo ja itsesääli. Jos ihmettelee, miten kukaan voi saada naisystävää, niin se on juuri sitä negatiivisuutta. Pitää korostaa niitä omia hyviä puoliaan, että miksi juuri sinua kannattaisi treffata.
Sillä ei pitäisi olla suurta merkitystä, että onko teillä sama lempileffa tai lempibändi, vaan sillä, että huumorintaju on samantapainen ja että kumpikin haluaa elämältä samantyyppisiä asioita. Myös se on hyvä tuoda esille, että miten sitä vapaa-aikaansa käyttää. Itse en esimerkiksi vastaa sellaisille, jotka harrastavat jotakin tosi paljon aikaa vievää asiaa (esim. golffaus). Toisaalta, jos miehen ainoa harrastus on telkkarin katselu tai netissä hengailu, niin en itse haluaisi sellaistakaan. Keskiverto on tässä parasta eli tykkää harrastaa liikuntaa silloin tällöin, käydä välillä vaikka leffassa tai miksei vaikka naisen mieliksi joskus jossain teatterissa, museossa tms. Minulle sielunkumppanuus olisi tärkein kriteeri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462