Harrastaisitko seksiä Tuksun kanssa, jos kukaan kaverisi eikä tuttusi ei saisi tietää asiasta?
Omantunnon kysymys miehille
21
274
Vastaukset
- Sinkkumies 30 c
En ikinä.
- uteleva
Valehtelet. Yksi ystävistäni on hyvin samanlainen kuin Tuksu sekä muodoiltaan että luonteeltaan, ja miehet aina pettävät tyttöystäviään hänen kanssaan.
- tux tux
uteleva kirjoitti:
Valehtelet. Yksi ystävistäni on hyvin samanlainen kuin Tuksu sekä muodoiltaan että luonteeltaan, ja miehet aina pettävät tyttöystäviään hänen kanssaan.
Kyllä se muotojen, hillittömän luonteen ja yksink... yhdistelmä vetoaa. Eri asia, että ulkokuori ei pidemmän päälle kestä kaikkia elämäntyylin ainesosia.
- tietysti.
Tuksuhan on ytn.
- Naisasialooseri.
Oli ehkä kymmenen vuotta sitten. Nainen ei ole YTN jos on vanha ja ruma kuten tuksu vaikka olisi miten julkkis.
Tuksu on pelkkä vitsi, joka ei itse edes taida tajuta sitä. Luulee varmaan vieläkin olevansa parikymppinen hottis. - älä pätkä kitise
Naisasialooseri. kirjoitti:
Oli ehkä kymmenen vuotta sitten. Nainen ei ole YTN jos on vanha ja ruma kuten tuksu vaikka olisi miten julkkis.
Tuksu on pelkkä vitsi, joka ei itse edes taida tajuta sitä. Luulee varmaan vieläkin olevansa parikymppinen hottis.Tuksu saa miehen sormia napsauttamalla. Tuksu on siis YTM.
- xcvbzxbvxz
älä pätkä kitise kirjoitti:
Tuksu saa miehen sormia napsauttamalla. Tuksu on siis YTM.
joo, jotain taikaa sillä kyllä on. en vaan tiedä mitä.
Toisaalta, kun miettii niiden miesten tasoa, niin... Ei sittenkään mitään.
- Rottweil
Minusta Tuksu on vastenmielisen näköinen nainen sekä vartaloltaa että kasvoiltaan. Pahinta on, että hän vaikuttaa aika tyhmältä. Toivottavasti en ole koskaan niin pahassa puuttessa, että tekisin sen.
- 5yhgt5
Tuksu on kieltämättä vastenmielisimpiä naisia tällä planeetalla, mutta silti harrastaisin hänen kanssaan seksiä jos kukaan ei saisi tietää. Harrastaisin todennäköisesti kenen naisen kanssa tahansa.
Kyllä olen epätoivoinen. - käytännön mies
En ole tarkistanut kuvia Tuksun päivän kunnosta, mutta kovassa puutteessa saattaisin tuupata, jos ei tarvitsis nähdä vaivaa sen seksin eteen. Ja myös sillä edellytyksellä, että Tuksu ei käyttäytyis niin hölmösti, että sisäinen facepalm ylittää kiiman.
- Hyyyyyii.
Etova ajatus.
- kuinka noloa se on..
ATM:t harrastavat "seksiä" jopa yli 40v naisten kanssa.
- Naisasialooseri.
En usko, että pystyisin siihen.
- SayNoFattie
En missään nimessä. Yksi KT-tuttuni on tosin (omien sanojen mukaan) nussinut tuksua, en usko että kukaan keksisi vastaavaa.
Nuorempana olen laittanut muutamaa "tuksahtavaa" en silloin ymmärtänyt oman ulk.näköni päälle joten läskien oli helppo käyttää hyväkseen. Nykyään hoitelen vain nuoria, hoikkia ja kauniita naisia, en usko että nyt edes ottaisi eteen minkään läskin kanssa.
Uskon että AT-mies panisi tukiaista, vaikka sanovatkin etteivät tekisi niin.. - Ei kelpaa minulle
Naisen nökökulmasta, tuksu on kaikkea muuta kuin oikea nainen, hän on jäänyt lapsen asteelle. Jokaisen on luoja luonut oman näköisekseen, mutta Tukselle ei ole kovin paljon annettu ja lisäksi on itse pilannut ilmeisesti itsensä totaalisesti.
Jos Tuksu on miesten ihanne, Kiitos ei sanon niile miehille, joille Tuksu on jotain erikoista. Menköön Tuksun kanssa vaikka minne.
Tuksulle juuri baarit ja miehet ovat elämä, muusta viis, jättää asiat hoitamatta ja on erittäin homssuisen näköinen, suorastaan likaisen oloinen.- onko näin?
Ett siis ottaisi miestä jos tietäisit että mies on harrastanut seksiä Tuksun kanssa?
- ,,,.,,,,,,,,,
Kyllä harrastaisin ja kehtaisin kertoa kavereillekin. Mitä häpeämistä siinä olisi, pano kuin pano miehelle aina sulka hattuun.
- ruma mies
En saa..tana koskis tuksuun ikinä vaikka saisin kaikki maailman rahat. yököttävämpää naista en ole koskaan nähnyt. Oksennus tulee jo melkein kun kuulee sen nimen
- hondamies
aikamoinen asennevamma aikamonella täällä, Johanna Tukiainen on erilainen ihminen mutta ihan varmasti hän nauttii aidoista asioista kuten minäkin, olisi kiehtovaa tutustua niin monen muun hylkäämään persoonaan ja miksi ei vaikka rakastellakkin jos sikseen tulisi.
- nöösi_poika
En tosiaan!!!
- Niin pahassa
puutteessa en ole ikinä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560