Kaikkien aikojen poliitikkojen aateliin kuuluva kunniapuheenjohtaja Paavo Väyrynen on tänään kaikkien ihailtavana Pressiklubissa klo 20.00.
Siellä on myös hänen pitkäaikainen "opponenttinsa" Marko Junkkari, Keskustan nälvinnän etujoukkoa Helsingin paikallislehdestä. Mukava nähdä mitä siitä kehkeytyy.
Hyvin on Stiller osannut henkilöt valita kun Ervastikin on vielä saatu mukaan.
Ei kun katsomaan!
Väyrynen tv:ssa klo 20.00
27
211
Vastaukset
- SSSH....Shilleri
Kyllähän sitä Paavoa kuuntelisi mutta millä saisi sen kimittäjän hiljaiseksi.
- Juhakossi
Stiller on oivallinen omassa ohjelmassaan vaikka kimittääkin.
- Kapt evp H K
Juhakossi kirjoitti:
Stiller on oivallinen omassa ohjelmassaan vaikka kimittääkin.
Kyllä oli häikäisevä esitys Väyryseltä, suorastaan uskomaton. Puhtaan asiakeskeinen, erittäin määrätietoinen ja suorituvarmuus suorastaan häikäisevä.
Ei ollut toimittajahyeenoilla mitään jakoa.
P.S. Sain muuten kampanjatoimistolta Väyrysen kuvan kokoa 70x50, jonka ripustin seinälle, vaimoni kanssa keskusteltuani. Minulla kun ei koskaan ole ollut idolia, jota palvoa, mutta nyt on.
Eläköön Väyrynen, itsenäisen koko Suomen esitaistelija! - Juhakossi
Kapt evp H K kirjoitti:
Kyllä oli häikäisevä esitys Väyryseltä, suorastaan uskomaton. Puhtaan asiakeskeinen, erittäin määrätietoinen ja suorituvarmuus suorastaan häikäisevä.
P.S. Sain muuten kampanjatoimistolta Väyrysen kuvan kokoa 70x50, jonka ripustin seinälle, vaimoni kanssa keskusteltuani. Minulla kun ei koskaan ole ollut idolia, jota palvoa, mutta nyt on.
Eläköön Väyrynen, itsenäisen koko Suomen esitaistelija!Onhan valovoimainen poliitikko, joka tietää mitä tahtoo. Muut ovat lankkipoikia ja tyttöjä hänen rinnallaan.
- Kyyneleet silmissä
Kapt evp H K kirjoitti:
Eläköön Väyrynen, itsenäisen koko Suomen esitaistelija!Minulla on myös Paavo Väyrysen kuva ja palvon todella, Väyrynen on jumalan lahja syntiselle Suomelle. Myös Väyrysen kupeista juon nöyrästi maamiehen antimia. Siunaus ja halleluja Väyryselle, olen nähnyt valon ja Jumalan seuraajaan.
- kyllä nauratti, hyvä
Kyyneleet silmissä kirjoitti:
Minulla on myös Paavo Väyrysen kuva ja palvon todella, Väyrynen on jumalan lahja syntiselle Suomelle. Myös Väyrysen kupeista juon nöyrästi maamiehen antimia. Siunaus ja halleluja Väyryselle, olen nähnyt valon ja Jumalan seuraajaan.
Olisko ollut pikkasen ironian makua tossa....mene tiedä?....hah hah haaa
- Löysinkö puolueeni?
Tarkoititko tätä Paavoa?
Minäkin olen tainnut löytää puolueeni vihdoinkin.
http://areena.yle.fi/video/1328630666798
- mitä rosvoja
Sama esitaistelija,joka aloitti kikkailut jalasmökillä.Hankki pahimpaan lama aikaan valtion piikkiin panssaroidun Mersun( Väyrys malli),on NIIN REHELLINEN ON.
Vanha käpy jonka paikka on ukko kodissa.Tyrkyttänyt itseään kaikkeen mahdolliseen.Säälittävä konkurssikypsän puolueen edustaja.
Keskustahan on kupannut suomalaisia pahemmin kuin kukaan muu.
Eivätkä osaa edes hävetä.- valistunut cityrouva
Paavo Väyrynen on Antikristus, juu.
- Kapt evp H K
Kyllä Väyrynen polarisoi oivallisesti politiikan linjat; keskittäminen vs koko Suomen asuttuna pitäminen.
- Hieno mies ja
Kapt evp H K kirjoitti:
Kyllä Väyrynen polarisoi oivallisesti politiikan linjat; keskittäminen vs koko Suomen asuttuna pitäminen.
kaunis muki.
- Kapt evp H K
Hieno mies ja kirjoitti:
kaunis muki.
Mukia ja hänen kuvaansa katselen tälläkin hetkellä ja toivon kaikilta isänmaallisilta suomalaisilta kannustusta valovoimaiselle Väyryselle.
- pyrkyrien kunkku
Hieno mies ja kirjoitti:
kaunis muki.
Muki on hieno. Onhan Paavo pyrkyrien kuningas. Kukaan ei tiedä mitä hän milloinkin suunnittelee ja kehittelee. Luottoystäviä ei ole yhtään ( ei muitakaan ystäviä kuin vaimo).. oman tien kulkija joka nauttii suuresti kun saa hämmentää poliittista kenttää. Olen periatteessa eri mieltä mentaliteetillä...
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/2010012310969674_k6.shtml - Ylltn evp H H
Kapt evp H K kirjoitti:
Mukia ja hänen kuvaansa katselen tälläkin hetkellä ja toivon kaikilta isänmaallisilta suomalaisilta kannustusta valovoimaiselle Väyryselle.
Minäkin rakasta kiinalaisten kaunista käsityötä ja Väyrysen kuvaa siinä, joskus jopa masturpoin Vuokka katsellen.
- Tökkis
Ylltn evp H H kirjoitti:
Minäkin rakasta kiinalaisten kaunista käsityötä ja Väyrysen kuvaa siinä, joskus jopa masturpoin Vuokka katsellen.
Eikun näppylähanskat käteen niin touhu tehostuu. Taidat tietääkin asian alan friikkinä.
- kalju pilkottaa
Vanha sananlasku sanoo, että nimi ei miestä pahenna, mutta tässä Paavo Väyrysen tapauksessa tämä sananlasku ei pidä paikkaansa. Kun vähänkään katsoo Paavo Väyrysen naamaa ja kuuntelee mitä juttuja siitä irtoaa, niin ovathan ne väyrysiä. Voi sanoa oikeasti, että nimi on osuva hänen kohdallaan. Hän on koko olemukseltaan todellinen VÄYRYNEN.
Narsisti ja yhteistyökyvytön hän myös on, syö heti omiaan.- Kapt evp H K
Meillä jokaisella ovat omat virheemme, niin myös Väyrysellä.
Hänen poliittisen sanomansa kirkkautta ei kuitenkaan voi olla ihailematta. - voihan väyrynen
Hiukka väyrystä tässä vitsissä:
Johannes Virolainen ja Paavo Väyrynen menivät yleiseen saunaan ja Johannes V asettui ensin pesijättären pestäväksi. Virolainen sitten kysyy pesijättäreltä että pesetkö tuon väyrysenkin? Siihen kivahtaa pesijätär , että saat pestä väyryses itse...
( jalkovälin väyrysen..)
- pst/rskm karjp.
Kyllä kai,että ihan kirkkautta?
Sanoma se, minkä tietää milloinkin äänestäjiä miellyttävän.Teot jotain ihan muuta,oli ensimmäisten joukossa(jos ei jopa ensimmäisenä) menossa brysseliin vaikka niin vastusti EU:ta.
Takki kääntyi niin monta kertaa ettei enää tiennyt kummallapuolella on napit.
Varsin säälittävä mies.ps:Tarkoittaako nimimerkkisi Huoltokomppaniaa eli Kuninkaallinen Kumipääkomppania? Kolmella pompulla komaniasta sotkuun?
Varmaankin palvelit Dragsvikissa.Siellä svedupellejen osastossa?- Kapt evp H K
Sinä et nyt vain näytä tajuavan miten hyvin Väyrynen ymmärtää tilanteiden muuttumisen ja ottaa sen mukaan kantaa.
H K tarkoittaa hänen viisauttaan på svenska. - ottamatta kantaa
Kapt evp H K kirjoitti:
Sinä et nyt vain näytä tajuavan miten hyvin Väyrynen ymmärtää tilanteiden muuttumisen ja ottaa sen mukaan kantaa.
H K tarkoittaa hänen viisauttaan på svenska.Jaa,olisin veikannut kyllä HANGON KURKKUA ,mutta eipä aina voikkaan voittaa.Vai mitä PAAVO?
Paavo ymmärtääkin hyvin noiden tilanteiden muuttumisen,tahtoo olla vain että muut eivät ymmärrä Paavon "tilanteiden" muuttumista.
Ja kantaa ottaa,pääasiassa muuttelemma tilanteita,ihan ite.
- yksi puuttui
Kyllä sinne ohjelmaan olisi pitänyt Lankkipoikakin kutsua, olisi saatu kaivattua pintakiiltoa ohjelmaan.
- mitä h e l e v e t t
Paavo, paavo näytä sarves,onko huomenna pouta?
- mie tiiän
Paavo on kaikkien aikojen fiksuin ja kokenein poliitikko. Siinä oikea mies keskustan johtoon. Onnea vaan Paavolle.
- Järki-inehmo
Loistavaa tulevaisuutta Suomelle tekee Paavo Väyrynen. Hän ei ole öhkijä, ei ähkijä, eikä mitäänsanomattomuus.
- munat piilossa
Eipä ole ei,on vai narsisti.Jonka paras ja ainoa kaveri on Vaimo.
Enkä nyt ihan fiksuksikaan sanoisi,lähinnä ikänsä puolesta kasvi esim.fiikus. - Siviilipalvel.m
Vai niin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472