http://static.metrolive.fi/images/1/8/1/2/4/18124/18124.jpg
vai
http://static.metrolive.fi/images/1/3/5/8/3/13583/13583_1000x.jpg
Mies, kumpaa nus-si-sit?
25
129
Vastaukset
- virtakäyttöinenkettu
Jos mä olisin mies, laittaisin joko Hieno Åhlgrenia tai Pastori Luttista.
- miimiimiimiiimiiiii
Palstan ainoat kurppafanit löytyvät siis naisista, jotka toivoisivat olevansa miehiä.
- NJEODJIETM
Kumpi osaa derivoida ja integroida?
- Tyhmyyden haamu
Toinen derivoi ja toinen integroi. En tosin tiedä kumpi tekee kumpaa.
- zxcvernn
2 aivan sekunnissa, 1 näyttää justiinalta.
- ylettäisitkö?
kk on 180 cm pitkä. mikäli olet tyypillinen palstan atm eli 160-170 cm korot jalassa, olet tota ehkä kainaloon asti :DDDDDD
- te3eqwat5e
ylettäisitkö? kirjoitti:
kk on 180 cm pitkä. mikäli olet tyypillinen palstan atm eli 160-170 cm korot jalassa, olet tota ehkä kainaloon asti :DDDDDD
Mikä pituusfetisisti täällä oikein tänään kirjoittelee?
- mies= yli 180 cm
te3eqwat5e kirjoitti:
Mikä pituusfetisisti täällä oikein tänään kirjoittelee?
jokainen normaali nainen pitää pitkistä miehistä. lyhyillä ei tee mitään, siksi atm= atm.
- gtesw3gw4sgs
mies= yli 180 cm kirjoitti:
jokainen normaali nainen pitää pitkistä miehistä. lyhyillä ei tee mitään, siksi atm= atm.
Ai jaa. Minä olen 183cm.
Ei mee jakeluun nuo "kaikki tänne kirjoittavat ovat lyhyitä" heitot. - lehden mukaan hän on
ylettäisitkö? kirjoitti:
178 pitkä
ei sen pituinen mieskään saane esiintyä 180 senttisenä - pressan itsepetos
lehden mukaan hän on kirjoitti:
178 pitkä
ei sen pituinen mieskään saane esiintyä 180 senttisenäesiintyyhän n. 170 cm salekin 177 senttisenä
- zxcvernn
ylettäisitkö? kirjoitti:
172 olen. En kyllä siinä tapauksessa panisikaan, jos tuo nainen olisi joku pituusrasisti. Naisen pituus ei ole minulle ongelma.
- mies ilman naista
En kumpaakaan. Kyllä sentään jotain tasoa pitää ola ketä nus..sii
Neiti A
- teen-lover-MAN
Molemmat liian vanhoja.
- 40 pillun mies
Molempia voisin nusasta.
- Naisasialooseri.
Liian vanhoja ovat, vaikka toinen näyttää vähän kamunaiseltani.
- Suuri isä
Monenkohan käyttämiä ovat?
- Kunnian mies
En kumpaakaan!
Puhtaudestani en luovu! - suomihuora=15nussima
Iha sama. Ei ne antais mulle kuiteskaa.
- m23v.
Jälkimmäistä.
Iinalla on jotenkin ärsyttävä naama(Vaikka onkin nätti) ja muutenkin turhan lyhyt. - 1+1=3?
katsokaa tämän viestiketjun kommentteja 10.2.2012 klo 19.43 - 19.46.
Onko riittävästi todistetta siitä, että tätä Sinkut-palstaa sabotoi yksi ja sama höyrypää, joka käyttää useampaa nikkiä ja tänään on unohtanut lääkityksensä kun kerran menee niin lujaa?- Hah.
Hyvä huomio.
- jees siinähän se
Haha, ai hitto nyt jäi kiinni.
- jees siinähän se
jees siinähän se kirjoitti:
Haha, ai hitto nyt jäi kiinni.
Naisasialooseri saattaa kyllä olla erillinen henkilö, sattui vaan noiden muiden joukkoon. Vähän liian erilaista tekstiä normaalisti. Nuo muut viisi sitten saman henkilön kehittämiä. Toisaalta Naisasialooseri voi kyllä olla myös tyypin ns. oikea persoona ja loput niitä keksittyjä, joilla on aika samantyyppiset jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462