olen suhteessa, joka on tulossa tiensä päähän, mutta en voi vielä erota kokonaan. kaipaisin suhdetta jonkun tilanteen ymmärtävän miehen kanssa, ei mitään pelkkää seksisuhdetta, vaan oikean tunteellisen jutun.
en keksi kuitenkaan mistä löytäisin sopivan miehen. nettiä en halua käyttää ja baareista ei ole löytynyt ketään kiinnostavaa, ainakaan niistä, joissa olen käynyt. työssä tapaan miehiä, mutta käytän sormusta ja en tiedä miten viestiä että olen mahdollisesti kiinnostunut.
olen alle 40-v, ihan viehättävä ja ihan kiva.osaako joku neuvoa?
mistä hyvä kakkosmies?
7
334
Vastaukset
- Alphonse D
Tilanteesi ei ole mikään helppo miehelle. Eli olet edelleen suhteessa > eli mies ei voi olla varma päättyykö sinun suhteesi. Samalla kuitenkin haluat tunnetta mukaan. Lähtisikö sinä seurustelemaan miehen kanssa, joka on vielä esim. naimisissa, ja ei kuitenkaan vielä halua (jostain syystä) erota?
jos pidät vielä sormusta, niin annat aika ristiriitaista signaalia.
Eikö olisi järkevää esim. ottaa sormus pois käytöstä? - joopa jooo
Oot kyllä törkee sika. Etit uutta ennen ku oot eronnu. Muutenki kandeis pitää taukoa vähäsen.
- ap. jaannis
arvasin, että viestini ärsyttää.
olen itsekin yllättynyt, että olen tällaisessa tilanteessa, aiemmin suhtauduin mustavalkoisemmin uskollisuuteen.
ajattelin, että asetelma on ehkä vaikea toiselle osapuolelle. täytyisi varmaan etsiä joku samanlaisessa tilantessa oleva.
olen miettinyt tuota uskollisuus-asiaa ja sitä mikä on oikein ja väärin kauan. lopputulos on se että elämä on lyhyt ja haluaisin kokea onnea, olosuhteista huolimatta.
eikä mieheni ole jäämässä avuttoman uhrin asemaan, olemme puhuneet asiat selviksi.
kuten sanottu elämä yllättää, eikä asiat aina mene kuten luulisi. yllättävän vaikeaa kuitenkin on löytää sopiva seuralainen, mutta sen ongelman kanssa en ole yksin maailmassa.- Romeo
Aika vaikeata on löytää etsimäsi kaltainen suhde, jos lasket netin pois laskuista. Kyseeseen tulisi juuri vastaavanlaisessa tilanteessa oleva mies tai joku jolle jostain muusta syystä moinen järjestely sopisi. Joku joka kaipaa seksin lisäksi, myös läheisyyttä, mutta ei kuitenkaan menetä kokonaan omaa aikaansa ja tilaansa.
- joopa joo
Mikset siis eroa vanhasta ukostas, elelet eka hetken yksin ja sit tartut uuteen mieheen. Musta tommonen kaksoiselämä on ihan peestä, niin niille miehille mutta etenki sulle. aattele ku sulle iskee morkkis ja trust me se tulee joskus ni sit on paha olo. Mutta on tietty sun elämäs että sä teet sen lopullisen päätöksen
- 44445
Kun on elänyt itse pettäjän alhaista elämää ja on parantunut alhaisista himoistaan ikääntymisen myötä, niin osaa jo viimeinkin arvostaa aitoa rakastavaa aviovaimoa. Olen itse 41v mies ja olen jakanut työpaikkani (suuren tavaratalon hallinto/osto-osasto) naisille niin monet pakit, että tiedän ettei yksikään nainen edes yritä testata viehätysvoimaansa nähteni tietäen vain tuhlaavansa aikaansa suhteeni.
Työpaikka on työpaikka piste. Sinne tullaan tekemään tulosta, ei pettämään avo/aviopuolisoja. Mielenhallintaakin voi opiskella jos on niin heikko ettei voi vastustaa halujaan. - Jiqhswbhd
Deitit kannattaa...
iskuri.net
deitti.net
näin alkuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550