Olen totaalisen kyllästynyt sinkkuiluun:D Tuntuu että kaikki ystävät ympärillä löytävät jonkun ja itse en sitten millään. Ongelma kai on se että olen todella ujo, en ikinä uskaltaisi itse lähestyä ketään. Jos baareissa kavereiden kanssa käyn, olen yleensä selvin päin. Silti, saan kuulla usein että olen kaunis ja fiksu ja mukava ja kaikkea. Ja vaikka minulla hieman huono itsetunto onkin, en nyt omasta mielestäkään mikään ruma ole. Onko ongelmana vain se fakta että minun pitäisi olla ulospäinsuuntautuneempi? Pitävätkö miehet sitä jotekin outona jos tyttö on hiljaisempi ja baarissa selvinpäin? Ystävilleni tullaan aina juttelemaan ym. He ovatkin puheliaita ja kauniita. Ehkä ongelma vain on tämä sairalloinen ujous..?:D
Kyllästynyt
4
64
Vastaukset
- ........
oot kuitenkin reikääs jakanut ?
- Minttuviinan haamu
Oho, myöhästyin.
- Rehtorin haamu
Mä voisin Älyn Spede jakaa sulle kerrankin reikääni. Oikein ammottavaa ruskeaa reikääni. Tuu tänne, ujo pojuseni.
- Minttuviinan haamu
Kohta tulee jotan "monenko käyttämä olet" spedeilyä tänne. Odota vaan.
Ei ujous haittaa jos ei ole ihan mahdotttoman ujo. Ei tarvitse mikään puhelias olla, mutta vähän kannattaa ottaa kontaktia katseilla ja hymyillä jos näkyy kiinnostavia miehiä. Sillä tavalla rohkaiset heitä lähestymään. Jos et uskalla katsoa ketään etkä koskaan hymyile ja olemuksesi on muutenkin sellainen ettet ole kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, niin vaikeampaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962346Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1841497
- 248922
- 81908
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621