Kuvien linkittelystä

Dazu-W

Tällä palstallakin linkitellään silmänruokaa aika usein; suurimmat rikolliset hahmotelma ja kaarne.
Naiset osuvatko tuollaiset minäkuvaasi?

Ja tiedän tiedän - tulette kilpaa kertomaan kuinka ei hetkauta lain. Ilmaa ovat vain. Olet ylpeä jokaisesta kurvistasi tai täydellistä ympyrää hipovasta profiilistasi. Joo joo. Ja minä en jostain syystä usko. Itse miehenä vastaavista miesten kuvista voin sanoa, että ei ne nyt varsinaisesti moukaroi itsetuntoani, mutta kyllä ne johonkin rekisteröityy, enkä usko että kukaan täysin immuuni niille on.

Kun sellaiset kuvat ovat täysin irrallisina vastaan tulossa, niin ne menevät ohi lähes ilman huomion kiinnittämistä, mutta kun joku tietty palstalainen niitä laittaa, niin se on hieman eri asia. Silloin on joku tietty, joka on sitä mieltä, että et pääse riman lähellekään. Ja se on jollain tasolla hieman häiritsevää, vaikka kyseisen henkilön mieleen oleminen ei tavoite olekaan.

Vai meneekö muka teillä kaikilla ohi täysin ilman kosketusta? Itselläni siis ei satu, mutta kyllä ne tapaavat motivoida minua tekemään jotain itseni eteen.

84

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No se on paha jos kaarnen kuvista ottaa itteensä, kun niissä on naisia joilla on geenit isoihin tisseihin ja täts it. Ja jos ei ole geenejä, niin leikkaus on sitten mahdollisuus ja taitaa kaarne myös niitä pitkiä naisia tänne linkitellä ja siihen ei auta leikkauskaan.
      Minun linkittämissäni sentään jutun juoni on lähinnä liikunta... Tosin kai joillain geenivirheellisillä se on poissa laskuista harrastuksena...
      Myönnettävästi tarkoituksellinen provosoiva elementti on niissä kuvissa. Pidän myös ihan erilaisista tytöistä itse, vaikka urheilullisuutta arvostankin.

Mulla ei myöskään pahasti osu, ellei sitten olisi joku tietty ihminen linkittämässä, josta oisin kovasti kiinnostunut... Muutoin tosiaan ehkä saa motivaatiota lähteä salille vaa...

• ....(n)

No eihän se mairittele, mutta kun ns lyöty sillä aiheella tarpeeksi monta kertaa niin ei jaksa välittää enää. Makunsa kullakin. Toisaalta olen jo sen verran vanha, että tiedän mitä olen ja en ole. Enkä huomauta kuvista mitään, koska tämä on ml-palsta.

Jep, monet netissä kasvaneet miehet ovat tottuneet täydellisiin naistenkuviin ja ovat todellisuudesta pihalla. Surettaa nuorempi sukupolvi joka yritää yltää noihin muokattuihin mittoihin.

Esim Sinkut palstalla olen joskus lukenut miten nuoret miehet itkee ja yököttelee naisten ulkonäköä saunassa. Niin....ei vissiin vastannut netissä nähtyjä kuvia. Muut...ympäristö on jo niin kauan puristanu naisia näistä överiodotuksista ja olen nuorempana itsekkin langennut niihin. Naisen pitää tietää ja taitaa kaikki täydellisesti, kaikesta huolimatta. Jaksaa perhe, ura, täydellinen ulkonäkö. Kotiäidiksi (edes pariksi vuodeksi) tahtova on jo loinen miesten silmissä.

Jos koti on kasvattanut asenteen "olet ok, sellaisena kuin olet" pärjää ehkä paremmin. Muuten se menee burn outin tai kriisin kautta ja sitten hyväksyy asiat kuten ne ovat. Miehet saa viljellä mun puolesta sellaisia kuvia kuin vilejelevät. Ovat siinä vaiheessa. Jos eivät välitä vaikutuksista, niin sitten eivät välitä. EVVK. Minä en viljele ns täydellisten miesten kuvia, senkään takia koska pidän persoonallisista ihmisistä.

• Tän voin allekirjoittaa sanasta sanaan. Joskus uimahallin saunassa mietin, että olisi hyvä jos nuoret miehet näkisivät yhtä paljon todellisia alastomia naisia laidasta laitaan joidenkin photoshopattujen tai kauneusleikeltyjen nettinaisten sijaan. Alipainoisista raskaasti ylipainoisiin, eri ikäisiä, rintasyövän kokeneita, viisi lasta synnyttäneitä, mummoja ja miksei ikäisiäänkin, miten kaikkia vartalotyyppejä on ihan laidasta laitaan. miten ihmiskeho voi olla todella erilainen, vaikka sukupuoli on sama. Saman ikäsiäkin, saman kokeneita vartaloita on niin käsittämättömän erilaisia, ettei uskoisi.

• ~cissi~
        yybee kirjoitti:

Tän voin allekirjoittaa sanasta sanaan. Joskus uimahallin saunassa mietin, että olisi hyvä jos nuoret miehet näkisivät yhtä paljon todellisia alastomia naisia laidasta laitaan joidenkin photoshopattujen tai kauneusleikeltyjen nettinaisten sijaan. Alipainoisista raskaasti ylipainoisiin, eri ikäisiä, rintasyövän kokeneita, viisi lasta synnyttäneitä, mummoja ja miksei ikäisiäänkin, miten kaikkia vartalotyyppejä on ihan laidasta laitaan. miten ihmiskeho voi olla todella erilainen, vaikka sukupuoli on sama. Saman ikäsiäkin, saman kokeneita vartaloita on niin käsittämättömän erilaisia, ettei uskoisi.

Kyllähän ne miehet näkeekin paljon erilaisia naisvartaloita, joilla on paljon naissuhteita. Ja heillä on paljon suhteita, koska he naisille kelpaavat. Mies, joka ei ole nähnyt tavallista naista alasti, ei ole nähnyt koska ei ole naisille kelvannut, näin ollen menetyksemme tuskin on suuri :)

Tämä on sitä positiivista ajattelua

• ~cissi~ kirjoitti:

Kyllähän ne miehet näkeekin paljon erilaisia naisvartaloita, joilla on paljon naissuhteita. Ja heillä on paljon suhteita, koska he naisille kelpaavat. Mies, joka ei ole nähnyt tavallista naista alasti, ei ole nähnyt koska ei ole naisille kelvannut, näin ollen menetyksemme tuskin on suuri :)

Tämä on sitä positiivista ajattelua

Noh.. Jos jollain on "vaan" pari pitkää naissuhdetta elämässään, tai vaikka vain yksi, niin eikös sekin kerro siitä, että kelpaa hyvin, ainakin sille yhdelle naiselle :) Sillä miehellä saattaa olla suppea kuva oikeista naisvartaloista, mutta eihän se ole miehen vika. Sehän voi olla vaikka normaalia positiivisempi kuva :)

• ~cissi~
        yybee kirjoitti:

Noh.. Jos jollain on "vaan" pari pitkää naissuhdetta elämässään, tai vaikka vain yksi, niin eikös sekin kerro siitä, että kelpaa hyvin, ainakin sille yhdelle naiselle :) Sillä miehellä saattaa olla suppea kuva oikeista naisvartaloista, mutta eihän se ole miehen vika. Sehän voi olla vaikka normaalia positiivisempi kuva :)

Kyllä. Yhden naisen miehellä voi olla normaalia positiivisempi kuva...mutta kyllähän miehet osaa hyvin zoomailla vaatteiden läpi ja arvioida ulottuvuuksia kun heillä on avaruudellinen hahmotuskyky niin kehittynyt :)

Oikeesti asiaa on tutkittu, ja miehet osasivat arvioida omaa kokoaan ja ulottuvuuttaan paremmin kuin naiset. Johtuuko se aivoista vai vääristyneestä (median vääristämästä?) vartalokäsityksestä, sitä ei kerrottu.

• ~cissi~ kirjoitti:

Kyllä. Yhden naisen miehellä voi olla normaalia positiivisempi kuva...mutta kyllähän miehet osaa hyvin zoomailla vaatteiden läpi ja arvioida ulottuvuuksia kun heillä on avaruudellinen hahmotuskyky niin kehittynyt :)

Oikeesti asiaa on tutkittu, ja miehet osasivat arvioida omaa kokoaan ja ulottuvuuttaan paremmin kuin naiset. Johtuuko se aivoista vai vääristyneestä (median vääristämästä?) vartalokäsityksestä, sitä ei kerrottu.

Mulla on aika huono koon hahmotuskyky. Että sikäli vois pitää paikkaansa. Noh, oman kokoni osaan arvioida aika hyvin, tiedän olevani keskimittainen ja normaalipainoinen naiseksi, mutta muiden koon arvioiminen on vaikeampaa.

Mulle on esim.selvinnyt vasta lähiaikoina, että inhoamani Tom Cruise on kuulemma lyhyt mies. Olen teinistä alkaen pitänyt häntä pitkänä, koska kouluaikana oli yks pitkä tyyppi, joka muistuttu Cruisea (ja jota inhosin). ja olen sentään aika montaa leffaa Cruiseltakin nähnyt.. Sitten mun on vaikea hahmottaa ja muistaa eksien ja nyksien pituutta. Jotenkin mä miellän heidät saman pituisiksi vaikka eroa heillä keskenään on ollut melkein 20cm.

• ~cissi~
        yybee kirjoitti:

Mulla on aika huono koon hahmotuskyky. Että sikäli vois pitää paikkaansa. Noh, oman kokoni osaan arvioida aika hyvin, tiedän olevani keskimittainen ja normaalipainoinen naiseksi, mutta muiden koon arvioiminen on vaikeampaa.

Mulle on esim.selvinnyt vasta lähiaikoina, että inhoamani Tom Cruise on kuulemma lyhyt mies. Olen teinistä alkaen pitänyt häntä pitkänä, koska kouluaikana oli yks pitkä tyyppi, joka muistuttu Cruisea (ja jota inhosin). ja olen sentään aika montaa leffaa Cruiseltakin nähnyt.. Sitten mun on vaikea hahmottaa ja muistaa eksien ja nyksien pituutta. Jotenkin mä miellän heidät saman pituisiksi vaikka eroa heillä keskenään on ollut melkein 20cm.

Tom Cruisehan on jotain Iina Kuustosen pituuksia, silloin kun sillä on korokepohjalliset. Kävin katsomassa Ghost Protocolin joka oli niin surkea että tänään hyvittelen itseäni Operaatio Valkyriella.

Sama juttu, mullakin huono hahmotuskyky ja siihen päälle surkea koordinaatio. Olen kaatanut kynttilät miehen päälle turmellen romanttisen hetken, ja punaviinit yhden toisen syliin. Näiden murheiden rinnalla ei jaksa olla huolissaan median vääristyneestä naiskuvasta

• ~cissi~ kirjoitti:

Tom Cruisehan on jotain Iina Kuustosen pituuksia, silloin kun sillä on korokepohjalliset. Kävin katsomassa Ghost Protocolin joka oli niin surkea että tänään hyvittelen itseäni Operaatio Valkyriella.

Sama juttu, mullakin huono hahmotuskyky ja siihen päälle surkea koordinaatio. Olen kaatanut kynttilät miehen päälle turmellen romanttisen hetken, ja punaviinit yhden toisen syliin. Näiden murheiden rinnalla ei jaksa olla huolissaan median vääristyneestä naiskuvasta

Haha, joo sama juttu. Aivan soppakoura olen kaikissa treffi-tilanteissa varsinkin :D

Joo, musta se Cruisen pituus oli oikeastaan plussaa, lyhyet miehet on usein karismaattisia, vaan eipä se siitäkään tiedosta kyllä ihanemmaksi muuttunut :o

Tänään tulee muuten "Mieletön juttu". Sen leffan juju taas on päähenkilöiden välinen sähkö, harvassa leffassa on nykyään sitä, tulee joku Bacall-Bogart-kitka lähinnä mieleen. Erikseen en kummastakaan, Clooneystä tai Lopezista näyttelijänä niin syty, mutta se keskinäinen kemia ;)

• Aivan niin (n) ja sitten sä etsimällä etsit psykopaattimiehiä ylläpitämään harhaista fantasiaasi, että saisit itkeä miesten kamaluudesta. Näitä akkoja on maa väärällään. Vain narsistit kelpaa ja sitten itketään niiden kamaluutta.

• jos nyt tarkoitetaan noita viikon siwa-tyttö aloituksia, niin yleensä en edes käy katsomassa niitä, kun ei kiinnosta
      tällä kertaa tein kuitenki poikkeuksen että osaisin tähän vastata.

"Naiset osuvatko tuollaiset minäkuvaasi?"
      -pitäisikö?
      täytyisikö mun kuvitella et nuo kuvalinkitykset olis suunnattu juuri minulle henkilökohtaisesti?
      sitä paitsi vähäpukeisia, täydellisellä länsimaisen kauneuskäsityksen mukaisella kropalla siunattuja, kauniskasvoisia ja photoshopilla siloiteltuja nuoria naisia ovat jo Naisille suunnatut lehdet täynnänsä..
      ja jos edes ne eivät saa minua tuntemaan oloani rumaksi ja läskiksi ja muutenkin kaikin puolin epäkelvoksi naisena,
      niin kuinkas sitten pari netistä poimittua kuvaa saisi?

en ole (enkä haluaisi olla) täydellinen kuva, olen elävä ihminen.

mur

• Ei osu minäkuvaan mitenkään. Yleensä linkitetyt eivät edes vastaa minun kauneusihannetta, joten silläkään ei heiluta mitään tunnetta. Mitä isommat tissit, sen ällöttävämmät ja rumemmat mun mielestä. Sama lihaksikkuuden ja pituuden kanssa.
      2 asiasta olen aina ollut ittessäni tyytyväinen ja ne ovat pituus ja tissien koko (muoto on eri asia).

Sitten kun osuis silmään joku minunkin mielestä kaunis, niin ei hetkauta sekään. Minä olen mikä olen enkä vastaa kaikkien kauneusihannetta enkä taatusti pysty kilpailemaan sellaisen porukan kanssa joilla on kaiket päivät aikaa ja rajattomasti rahaa treenata ja puunata/leikkuutella itteensä sekä jumalattoman hyvät valokuvaajat tehokkaan photoshopin kanssa.

Tiedän että on olemassa valtaisa määrä ihmisiä jotka ovat jossain ja iso osa jopa kaikessa minua parempia/kauniimpia yms.
      Ei se haittaa eikä kauniimpien kuvien linkittely saa aikaan minussa mitään.

Minulla on normaali itsetunto ja se on vahva. Sitä ei ulkopuolinen pysty heiluttamaan tuommosella tyylillä.

• ~cissi~

Toi on se pointti: mikä on oma kauneusihanne. Mun kauneusihanne on Lena Olinin tyyppinen nainen, kohta jo eläkeläinen, mutta kyse ei ole rypyistä vaan tyylistä.

Jos pitää jotain kauniina, niin ihailee sitä estoitta. Miten voisi haitata että muutkin ihailisi samaa? Päinvastoin on tietenkin tyytyväinen jos jollain on sama maku.

• ...
        ~cissi~ kirjoitti:

Toi on se pointti: mikä on oma kauneusihanne. Mun kauneusihanne on Lena Olinin tyyppinen nainen, kohta jo eläkeläinen, mutta kyse ei ole rypyistä vaan tyylistä.

Jos pitää jotain kauniina, niin ihailee sitä estoitta. Miten voisi haitata että muutkin ihailisi samaa? Päinvastoin on tietenkin tyytyväinen jos jollain on sama maku.

Lena Olin on sellaista naistenlehtien kauneusihannetta, mutta 3x vaikeampi tavoittaa koska hän täyttää sitä ihannetta korkeassa iässä.

• ~cissi~
        ... kirjoitti:

Lena Olin on sellaista naistenlehtien kauneusihannetta, mutta 3x vaikeampi tavoittaa koska hän täyttää sitä ihannetta korkeassa iässä.

Ei mun mielestä. Tosin en oo lukenut naistenlehtiä niin en tiedä mitä siellä on.

Kahjon roolit sopii Lena Olinille, kuten Yhdeksännessä Portissa ja Suklaapuodissa. Näytteli Claire Denisin hullua puolalaista suolakurkkuja syövää äitiäkin jossain pätkässä. Söpö

http://www.google.fi/imgres?q=lena olin&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1280&bih=812&tbm=isch&tbnid=EL_NdZLGVnIYfM:&imgrefurl=http://www.qpicture.com/artist/lena-olin/image-lena-olin-128559&docid=IaG8VD2rT8XumM&imgurl=http://image.qpicture.com/image/l/artist-lena-olin/lena-olin-128559.jpg&w=285&h=400&ei=ATM2T7jqKqOP4gTXlIybDA&zoom=1&iact=hc&vpx=1050&vpy=433&dur=1085&hovh=266&hovw=189&tx=170&ty=185&sig=104572838084625614072&page=1&tbnh=134&tbnw=95&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:23,s:0

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Ei mun mielestä. Tosin en oo lukenut naistenlehtiä niin en tiedä mitä siellä on.

Kahjon roolit sopii Lena Olinille, kuten Yhdeksännessä Portissa ja Suklaapuodissa. Näytteli Claire Denisin hullua puolalaista suolakurkkuja syövää äitiäkin jossain pätkässä. Söpö

http://www.google.fi/imgres?q=lena olin&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1280&bih=812&tbm=isch&tbnid=EL_NdZLGVnIYfM:&imgrefurl=http://www.qpicture.com/artist/lena-olin/image-lena-olin-128559&docid=IaG8VD2rT8XumM&imgurl=http://image.qpicture.com/image/l/artist-lena-olin/lena-olin-128559.jpg&w=285&h=400&ei=ATM2T7jqKqOP4gTXlIybDA&zoom=1&iact=hc&vpx=1050&vpy=433&dur=1085&hovh=266&hovw=189&tx=170&ty=185&sig=104572838084625614072&page=1&tbnh=134&tbnw=95&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:23,s:0

Vartalo on söpö?

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Vartalo on söpö?

Söpö, suloinen ja sopivan tavallinen koko olemukseltaan. Tämä on lopullinen totuus.

• ?

• Niin !

• ~cissi~

• ...
        ~cissi~ kirjoitti:

Upea kuulostaa joltain amatsonilta. Olin ei ole kamalan iso ja on luonnollinen. Kyllä meissä samaa on :)

Lena on 176 cm. Oletko yhtä pitkä?

• ~cissi~
        Niin ! kirjoitti:

Onpas erityisen söpö, suloinen ja TAVALLINEN.

Näin on !

Kyllä hän on aika tavallinen. Kaunis mutta tavallinen: usein kulmat nyppimättä. Ryppyjä on tullut ja hankkii vaan lisää leveällä hymyllä. Siinä se salaisuus onkin. Ei jenkkilän fosforihampaiset hyaluroninaaraat oikeasti ole viehättäviä.

Hoikkuus on myös ihan normaalia ja tavallista.

• ~cissi~
        ... kirjoitti:

Lena on 176 cm. Oletko yhtä pitkä?

Onhan se sitten pitkä. Hyvä esimerkki siitä että sopusuhtainen nainen näyttää pikkuiselta vaikka olisi pitkäkin. En ole noin pitkä enkä haluaisi olla. Mikä kyselyikä?

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Kyllä hän on aika tavallinen. Kaunis mutta tavallinen: usein kulmat nyppimättä. Ryppyjä on tullut ja hankkii vaan lisää leveällä hymyllä. Siinä se salaisuus onkin. Ei jenkkilän fosforihampaiset hyaluroninaaraat oikeasti ole viehättäviä.

Hoikkuus on myös ihan normaalia ja tavallista.

Eli vartalosi ei ole läheskään samaa tasoa? Kulmasi tosin jätät nyppimättä?

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Onhan se sitten pitkä. Hyvä esimerkki siitä että sopusuhtainen nainen näyttää pikkuiselta vaikka olisi pitkäkin. En ole noin pitkä enkä haluaisi olla. Mikä kyselyikä?

No kauneusihanteesi on noin pitkä kuitenkin, vaikka olla et haluakaan.

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Eli vartalosi ei ole läheskään samaa tasoa? Kulmasi tosin jätät nyppimättä?

Ensinnäkään en ole nähnyt Olinia alasti ja toisekseen olen jäävi, kun tykkään niin kovasti meistä molemmista. Kulmia saatan joskus nyppiä mutta se ei ole välttämätöntä, ne on luonnostaan aina olleet hyvät. Miksi olet utelias?

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

No kauneusihanteesi on noin pitkä kuitenkin, vaikka olla et haluakaan.

Pituus ei ole ihanne, vaan olemus. Eli hän on kauneusihanteeni pituudestaan huolimatta.

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Ensinnäkään en ole nähnyt Olinia alasti ja toisekseen olen jäävi, kun tykkään niin kovasti meistä molemmista. Kulmia saatan joskus nyppiä mutta se ei ole välttämätöntä, ne on luonnostaan aina olleet hyvät. Miksi olet utelias?

Koska se on aloitus?

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Pituus ei ole ihanne, vaan olemus. Eli hän on kauneusihanteeni pituudestaan huolimatta.

Entä vartalo? Ei minua olemus kiinnosta?

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Koska se on aloitus?

Aloituksessa ei puhuttu musta, ihan sama nypinkö kulmiani vai en. Mutta naisten pitäis olla tyytyväisiä itseensä. Olinista näkyy että hän on. Hän ei ollut mitenkään erikoinen nuorempana, sähkö on tullut myöhemmin. Hän on ihana.

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Aloituksessa ei puhuttu musta, ihan sama nypinkö kulmiani vai en. Mutta naisten pitäis olla tyytyväisiä itseensä. Olinista näkyy että hän on. Hän ei ollut mitenkään erikoinen nuorempana, sähkö on tullut myöhemmin. Hän on ihana.

Sinulta kysyttiin aloituksessa? Mene pois jos et vastaa mihinkään?

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Entä vartalo? Ei minua olemus kiinnosta?

Niin kun sanoin, en ole nähnyt alasti. Hyvät sääret, molemmat tisut tallella, hoikka, terve, lihaksia, elossa. Osaa nussia.

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Sinulta kysyttiin aloituksessa? Mene pois jos et vastaa mihinkään?

Täytyy hommata lasit. En löydä kyssää cissin kulmakarvoista aloituksessa

Voin kyllä kertoa muistakin karvoistani jos jaksatte lukea

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Täytyy hommata lasit. En löydä kyssää cissin kulmakarvoista aloituksessa

Voin kyllä kertoa muistakin karvoistani jos jaksatte lukea

Itse aloit kertoilemaan kulmakarvoista. En tiedä miksi? Vastaa aloitukseen rumilus.

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Niin kun sanoin, en ole nähnyt alasti. Hyvät sääret, molemmat tisut tallella, hoikka, terve, lihaksia, elossa. Osaa nussia.

Nuo asiat häntä kuvailevat hyvin? Entä sinua? Entä aloitus?

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Itse aloit kertoilemaan kulmakarvoista. En tiedä miksi? Vastaa aloitukseen rumilus.

Älä ole noin ilkeä :) Olen herkkä ihminen ja pillahdan itkuun ihan näillä hetkillä. Mitä tuohon aloitukseen voi muuta sanoa kuin että viittaamillasi kuvilla ei ole vaikutusta minäkuvaani. Joku tuntematon pistää linkkejä, joita ei jaksata klikata auki. Enhän mä edes asioi Valintatalossa.

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Älä ole noin ilkeä :) Olen herkkä ihminen ja pillahdan itkuun ihan näillä hetkillä. Mitä tuohon aloitukseen voi muuta sanoa kuin että viittaamillasi kuvilla ei ole vaikutusta minäkuvaani. Joku tuntematon pistää linkkejä, joita ei jaksata klikata auki. Enhän mä edes asioi Valintatalossa.

Entä muut kuvat? Typerys?

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Nuo asiat häntä kuvailevat hyvin? Entä sinua? Entä aloitus?

Juu, kuvailevat minua, varsinkin toi viimeinen.

Aloitukseen semmoista, että jos linkeistä tulee paha olo, ei pidä avata niitä. Aika hyvin (muistaakseni) kaikilla on ollut joku info linkin ohessa, mitä sieltä on odotettavissa

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Juu, kuvailevat minua, varsinkin toi viimeinen.

Aloitukseen semmoista, että jos linkeistä tulee paha olo, ei pidä avata niitä. Aika hyvin (muistaakseni) kaikilla on ollut joku info linkin ohessa, mitä sieltä on odotettavissa

Hyvä ohje muille? Entä sinulle? Kuinka paljon sua tarttee lypsää että tästä tulee vastaus?

• Nyanssi vaan
        ~cissi~ kirjoitti:

Tuolla Olinista linkatun kuvan yhteydessä lukee: Her height is 180cm.

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Hyvä ohje muille? Entä sinulle? Kuinka paljon sua tarttee lypsää että tästä tulee vastaus?

Tarkalleen mihin haluat vastauksen? Kuten sanoin tuolla ylempänä, en ole jaksanut klikata mitään linkkejä auki. Mutta vaikka klikkaisin ja siellä olisi jollain tunkki hanurissa, niin mitä sitten?

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Tarkalleen mihin haluat vastauksen? Kuten sanoin tuolla ylempänä, en ole jaksanut klikata mitään linkkejä auki. Mutta vaikka klikkaisin ja siellä olisi jollain tunkki hanurissa, niin mitä sitten?

Olit erityisluokalla? Vastaus aloitukseen?

• Nyanssi vaan
        ? kirjoitti:

http://www.celebs101.com/gallery/Lena_Olin/68715/lena_olin_photo_4.jpg
        Upea se on. Onko vartalosi yhtä "söpö"?

Varsin upea olemus, johon se "tavallisuus" tai luonnollisuus tuo lisähehkua. En tiennytkään Olinin olevan näin iso silmänilo. Ihana nainen.

Pituusasiasta sen verran, että tuossa nelosphotossa kyllä mielestäni näkyy Leenan pituus (joka siis ei ole hyvä ei paha komponentti).

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Entä muut kuvat? Typerys?

Mitkä muut kuvat? Mitkä ihmeen kuvat? Muistan yhden kaljamahakuvan jota kommentoin itsekin, ja sitten nää kuminuket jotka piristää aina. Ei kummempia tunnelatauksia, enkä ole joutunut syömään lääkkeitä ahdistuneisuuteen niiden jälkeen

• ?
        ~cissi~ kirjoitti:

Mitkä muut kuvat? Mitkä ihmeen kuvat? Muistan yhden kaljamahakuvan jota kommentoin itsekin, ja sitten nää kuminuket jotka piristää aina. Ei kummempia tunnelatauksia, enkä ole joutunut syömään lääkkeitä ahdistuneisuuteen niiden jälkeen

Anteeksi? Naisten kuvat? Media? Kauneusihanteiden pakkosyöttö? Otetaanko pictot käyttöön?

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Olit erityisluokalla? Vastaus aloitukseen?

Okei. Mä vastaan. Rakastan Anzzya ja olen ihan epätoivoinen. Mitä mun pitäis tehdä?

• ... kirjoitti:

57-vuotiaassa Lena Olinissa viehättää varmaan eniten juuri iän tuoma hehku. On lohdullista nähdä, että on toivoa olla Nainen vielä liki 60-vuotiaanakin. Hän ei selvästi ole sortunut mihinkään kauneusleikkauksiin, vaan antaa harmaiden hiustenkin välillä näkyä, naururyppyjen loistaa. Oikea asenne! Ja varmaan terveelliset elämäntavat auttavat asiaa. Elämästä nauttimisen lisäksi :)

• ~cissi~
        ~cissi~ kirjoitti:

Okei. Mä vastaan. Rakastan Anzzya ja olen ihan epätoivoinen. Mitä mun pitäis tehdä?

Väite - media romuttaa naisten itsetuntoja kuvilla. Osuuko sinuun? Vastaus - Lena Olinin olemus on kiva ja se ei aina nypi kulmakarvoja. Muiden tulisi olla painamatta linkkejä jos tuntuu ikävältä. Minä en paina linkkejä. Lena Olin on pitkä minä en mutta en minä halua olla pitkä koska se ei ole kauneusihanteeni vaan Lena Olin on joka on pitkä.

• ~cissi~
        ? kirjoitti:

Anteeksi? Naisten kuvat? Media? Kauneusihanteiden pakkosyöttö? Otetaanko pictot käyttöön?

Mikä pakkosyöttö. En ole huomannut missä mulle pakkosyötettäisiin kauneusihanteita. Tiistai-iltana kun seisoo S-marketin kassajonossa, niin siinä on ihannetta kerrakseen edellä ja takana. Ylipainoista, klenkkaavaa, pipopäistä, pullonpohjalasista porukkaa. Mukavia ja vittumaisia. Selkeesti ihmisiä

• !
        ~cissi~ kirjoitti:

Mikä pakkosyöttö. En ole huomannut missä mulle pakkosyötettäisiin kauneusihanteita. Tiistai-iltana kun seisoo S-marketin kassajonossa, niin siinä on ihannetta kerrakseen edellä ja takana. Ylipainoista, klenkkaavaa, pipopäistä, pullonpohjalasista porukkaa. Mukavia ja vittumaisia. Selkeesti ihmisiä

Eli olet immuuni sille kuten kaikki muutkin naiset. Hyvä voimme unohtaa sen valheen että noilla kuvilla olisi vaikutusta naisiin.

• ~cissi~
        ~cissi~ kirjoitti:

Väite - media romuttaa naisten itsetuntoja kuvilla. Osuuko sinuun? Vastaus - Lena Olinin olemus on kiva ja se ei aina nypi kulmakarvoja. Muiden tulisi olla painamatta linkkejä jos tuntuu ikävältä. Minä en paina linkkejä. Lena Olin on pitkä minä en mutta en minä halua olla pitkä koska se ei ole kauneusihanteeni vaan Lena Olin on joka on pitkä.

Yritä hillitä sen verran, että käytät jotain muuta kuin mun nikkiä, koska muuten meillä menee vuorot sekaisin

Vika on kyllä lähtöisin muualta, jos itsetunto on heikko. Mutta varmasti silloin kun se on valmiiksi hutera, jopa tuollaisilla kuvilla voi olla merkitystä. Maailma ei ole reilu eikä siitä sellaista pysty tekemäänkään. Ulkonäön merkitys on siinä, että se korreloi terveyteen ja seksuaaliseen menestykseen - kumpaakin kaikki haluavat, siksi ulkonäkö on tärkeää

• ~cissi~
        ! kirjoitti:

Eli olet immuuni sille kuten kaikki muutkin naiset. Hyvä voimme unohtaa sen valheen että noilla kuvilla olisi vaikutusta naisiin.

Tuskin kukaan on immuuni, mutta myöskään kukaan ei ole täysin niiden vallassa. Joka tapauksessa suosittelen seksiä ahdistukseen

• !
        yybee kirjoitti:

57-vuotiaassa Lena Olinissa viehättää varmaan eniten juuri iän tuoma hehku. On lohdullista nähdä, että on toivoa olla Nainen vielä liki 60-vuotiaanakin. Hän ei selvästi ole sortunut mihinkään kauneusleikkauksiin, vaan antaa harmaiden hiustenkin välillä näkyä, naururyppyjen loistaa. Oikea asenne! Ja varmaan terveelliset elämäntavat auttavat asiaa. Elämästä nauttimisen lisäksi :)

Kyllä. Hän on kovin tavallinen 57-vuotias, ei mikään promille meressä !

• !
        ~cissi~ kirjoitti:

Tuskin kukaan on immuuni, mutta myöskään kukaan ei ole täysin niiden vallassa. Joka tapauksessa suosittelen seksiä ahdistukseen

Eli et ole. Olihan tämä helvetin vaikeaa. Kyllä helpotti ahdistus. Olet kovin huono ihminen kirjoittelemaan täällä.

• ! kirjoitti:

Ei sillä väliä, kato toivoa pitää aina olla, vaikka epätodellista toivoa ;)

• ! kirjoitti:

Ok, myönnetään, ehkä vihaisin häntä jos olisin itsekin 57v. Sit olis kai pakko todeta, että toivoa ei enää ole :P

• ...
        yybee kirjoitti:

Jep aika lohdullista, että median syöttämät ihanteet saavat meidät jo pitämään yllä toiveita siitä, että naiset näyttävät tuolta kuusikymppisinä. Lohdullista.

• ~cissi~
        ! kirjoitti:

Eli et ole. Olihan tämä helvetin vaikeaa. Kyllä helpotti ahdistus. Olet kovin huono ihminen kirjoittelemaan täällä.

Oikeastaan demonstroitkin jo tuolla miten mulle vastailet ja nimittelet sitä, miksi feministit aina epäonnistuvat tässä mediakritiikissään. Oma ahdistus paistaa niin selvästi läpi, että jokainen tajuaa ettei tuo ajattelumalli ainakaan ole hedelmällinen. Mitä sitten jos nuoret ja kauniit saavat aina tilaa mediassa? Luuletko, että vanhat ja rumat esille edes haluavat?

• ... kirjoitti:

Jep aika lohdullista, että median syöttämät ihanteet saavat meidät jo pitämään yllä toiveita siitä, että naiset näyttävät tuolta kuusikymppisinä. Lohdullista.

En tiedä, mä saan jotenkin Sxthsensen tapaan virtaa kauniista kuvista ja kauniista ihmisistä, etenkin naisista (miehen ei nyt tarvitse kaunis olla, eikä saakaan). Etenkin itseä vanhemmat, luonnollisesti vanhentuneet naiset piristää. Ja nuoret kauniit naiset myös. Jotenkin tulee hyvä fiilis, kun muistaa millaista oli olla nuori, parhaimmillaan, ja unohtaa hetkeksi ne finnit ja alemmuuskompleksit.. Mutta lapsethan on tietysti niitä kaikkein kauneimpia, niitä voi tuijottaa kuin tulta, tuntikausia :)

• Olen hyvin samaa mieltä Papun kanssa, ei hetkauta millään tavoin ja minäkin olen se mikä olen.

Sekään ei ole minua hetkauttanut kun profiilikuvaani on retosteltu ja pyydettu arvioimaan minun "valuvikoja" tälläiseksi olen syntynyt, kun kerran huuleni ei miellytä jotakin, sitä mä ihmettelen mitä sitten sitä linkittelee täällä?
      En ole syntynyt pulleahuuliseksi ja sillä ei ole mitään tekemistä ikäni kanssa ja saan kyllä huuleni pulleeksi meikillä, mutta ei jaksa.
      Olen tälläinen kun olen ja olkoon jokainen sellainen kun on.

• Niin?

Noin 99% naisista tulee vastaamaan että se ei liikuta heitä mitenkään joten voimme lopettaa puhumisen siitä kuinka media vääristää naisten kauneusihanteita. Sillä naisia ei heidän kertomansa mukaan liikuta nämä jutut lainkaan tai sitten he valehteleva tai sitten he ovat tyhmiä eivätkä tiedosta asiaa. Minä veikkaan että he puhuvat totta eikä se vaikuta joten eiköhän todeta että mediaa ei saa enää jatkossa syyttää.

• ei ihan noin

???

väärin, tutkippa asiaa vähän enemmän. ML- ei ole ihan paras koko maailman otos.

• Niin?
        ei ihan noin kirjoitti:

???

väärin, tutkippa asiaa vähän enemmän. ML- ei ole ihan paras koko maailman otos.

No ei niin. Se oli piikittelyä täällä vastaavia valehtelijoita kohtaan.

• ei ihan noin
        Niin? kirjoitti:

No ei niin. Se oli piikittelyä täällä vastaavia valehtelijoita kohtaan.

Laita itse sellainen vastaus kuin haluaisit kuulla.

Tottakai nää miljoonat naista halventavat kuvat ja haukkumiset vahvistaa naisen alemmuuden tunnetta, mut mitä se teitä liikuttaa? Erittäin moni s24 palstan mies rypee omassa erinomaisuudessa ja vihaa naisia. Mitä sitten? Minäkö teen niistä toisenlaisia, empaattisia rauhaa rakastavia? Jos ne tykkää miehistä niin ne tykkää. Jos vihaavat niin vihaavat. Mut en kai mä sellaista naisvihaajaa kotiini halua. Maailma menee koko ajan naiselle ahtaammaksi. Onneksi elämä on jo iän puolesta voiton puolella.

• ~cissi~
        ei ihan noin kirjoitti:

Tottakai nää miljoonat naista halventavat kuvat ja haukkumiset vahvistaa naisen alemmuuden tunnetta, mut mitä se teitä liikuttaa? Erittäin moni s24 palstan mies rypee omassa erinomaisuudessa ja vihaa naisia. Mitä sitten? Minäkö teen niistä toisenlaisia, empaattisia rauhaa rakastavia? Jos ne tykkää miehistä niin ne tykkää. Jos vihaavat niin vihaavat. Mut en kai mä sellaista naisvihaajaa kotiini halua. Maailma menee koko ajan naiselle ahtaammaksi. Onneksi elämä on jo iän puolesta voiton puolella.

Kulta, tarvitset huomiota ja rakkautta mieheltä. Vaikka ne on rasittavia idiootteja, niin sitä ne pystyy antamaan. Kaikista maailman persekuvista huolimatta niillä riittää sitä niiden ~rakkautta~ kaikille tarvitseville. Tänä iltana vähän bling blingiä ja käyt hakemassa omasi kaupungin yöstä

• Niin?
        ei ihan noin kirjoitti:

En edes tiedä mistä puhut.

• ei ihan noin
        ~cissi~ kirjoitti:

Kulta, tarvitset huomiota ja rakkautta mieheltä. Vaikka ne on rasittavia idiootteja, niin sitä ne pystyy antamaan. Kaikista maailman persekuvista huolimatta niillä riittää sitä niiden ~rakkautta~ kaikille tarvitseville. Tänä iltana vähän bling blingiä ja käyt hakemassa omasi kaupungin yöstä

~cissi~ mitä sä horiset?
        Miten toi sun vastaus liittyi edelliseen? Mene itse hakemaan mitä tarvitset.
        Ja mä en ole sun kultasi. Käy hahmotelman tai ratikan perseellä.

• ?
        ei ihan noin kirjoitti:

~cissi~ mitä sä horiset?

Etkö ole huomannut että cissin vastaukset ovat paskoja muutenkin.

• ei ihan noin kirjoitti:

Naista halventavat kuvat?

• ~cissi~
        ei ihan noin kirjoitti:

~cissi~ mitä sä horiset?

Väität että kuvat vahvistaa naisen alemmuudentunnetta, siinä on jo kaksi asiaa väärin. Että vahvistaisi - ei välttämättä, eikä naisella lähtökohtaisesti edes ole alemmuuden tunnetta jota kuvat vahvistaisi.

Kokemukseni mukaan henkilö puhuu yleensä itsestään esittäessään tämmöisiä väitteitä, siksi suosittelin laskemaan suojausta ja ottamaan palvontaa vastaan. Tulee parempi olo niin ei tarvitse ottaa itseensä jonkun torven linkeistä.

• ...(n)

Ehkä tällä palstalla heiluvia naisia ei liikuta asia. Mut jotain osaa se painaa ja luulempa että ne on nuorempia naisia tai ainakin erityyppisiä.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5434

Katson silti joskus nää siwa-tyttökuvat. Vaikka ilmaisuna se on ehkä vähän halventava. Mut ei mun tarvitse "parantaa" kenekään näkemyksiä. Toiset tykkää tirkistelystä, toiset lihaksista, jotkut villistä puskista...sekin on demokratiaa.
      Enempi mua oksettaa noi toisten palstan ketjut jotka aloitetaan haukkumalla Suomalaiset naiset jo heti kättelyssä. Kamalaa h uorittelua...sekopäistä menoa.

Ja noin yleensä: aika harvassa paikassa voi keskustella neutraalisti elämästä tai muustakaan, ilman sukupuolensa negatiivista leimaa. Siksi on parempia olla pisterivi tms. Muuten mielipide tulee tuomituksi jo etukäteen. Tollompikin miehen sanoma on arvostetumpi tai neutraalimpi kuin naisen nimellä.

• Maapallolla on yli seitsemän miljardia ihmistä, jotka on toinen toistaan kiinnostavampia. Sen lisäksi on taidetta ihmisistä, jotka ovat saattaneet olla olemassa tai olla olematta olemassa, mikä tuplaa, triplaa tai moninkertaistaa kiehtovien ihmiskuvien määrän.

Ei ole kenenltäkään pois, jos katselee kuvia. Jos joku vilin kaltainen haluaa katsella tietynlaisia kuvia, niin pitäisikö meidän vertailla niitä itseemme ja loukkaantua, koska emme ole samanlaisia? Minä voin kertoa - EI pidä.

Riittämättömyys on viheliäinen tunne, jota ei kannata palvoa. Se kannattaa polttaa roviolla :)

http://www.jwwaterhouse.com/paintings/images/waterhouse_the_magic_circle.jpg

• Niin !

Eli olet täysin immuuni. Onnittelut.

• Niin ! kirjoitti:

Eli olet täysin immuuni. Onnittelut.

:) En ole - olen addiktoitunut niihin. Katselen mielelläni grafiikkaa, taidetta, valokuvia yms. ja sen lisäksi luen kirjoituksia...etenkin ihmisistä joiden tiedän olevan olemassa ;)

• ?
        Sxthsense kirjoitti:

:) En ole - olen addiktoitunut niihin. Katselen mielelläni grafiikkaa, taidetta, valokuvia yms. ja sen lisäksi luen kirjoituksia...etenkin ihmisistä joiden tiedän olevan olemassa ;)

Eli ei tunnu kivalta?

• ? kirjoitti:

Eli ei tunnu kivalta?

Siis tuntuu. Pidän paljon kuvien katselusta, mutta kuten voit arvata, minulla on täysin erillainen maku kuin vilillä. Eikö se ole helpottavaa? :)

• Niin!
        Sxthsense kirjoitti:

Siis tuntuu. Pidän paljon kuvien katselusta, mutta kuten voit arvata, minulla on täysin erillainen maku kuin vilillä. Eikö se ole helpottavaa? :)

Eli olet täysin immuunu. Onnittelut.

• Mä katson ne melkein aina. Musta ne on hauskoja :) Kun niissä näkee koko laajan kirjon, miten erilaisia on miesten naisihanteet. Kaarnen ja hahmotelmankin naisihanteet on ihan vastakohtia.

Aika harvoin kuulen irl miesten ihannenaisista, niin siksikin kiinnostaa. En edes tiedä, mitä mieltä oma mies olis vaikka noista hahmiksen ja kaarnen linkittämistä kuvista. Epäilen, että hänellä on kolmas, taas ihan erilainen ihannenaiskuva, jos sellaista edes on.

Joskus nuorempana kuulin kyllä töissä joskus parin miespuolisen kommentteja hyvännäköisistä naisista ja ne oli aika yllättäviä. En ollut itse välttämättä ollenkaan samaa mieltä. Sitten yhdellä miehellä saattoi myös olla naismaku ihan laidasta laitaan; toisena päivänä joku pitkä ja laiha oli ihanne, toisena päivänä pyöreä ja lyhyt ja kun tyyppi oli varattu niin vaimo saattoi olla kolmatta, taas ihan erilaista tyyppiä kuin nämä kaks tyyppiä, joita oli kehunut.

En mä siis oikein osaa sanoa, että miten se kauheasti harmittaisi, vaikkei yhtään muistuta jonkun rekatun ihannenaista tai yhtä niistä, eli yhtä ihannenaistyyppiä. Ei kaikkia ihmisiä onneksi tarvii miellyttää.

• Samaa mieltä :) Miesten naisihanteet vaihtelee sen verran, ettei niitä kannata jäädä surkuttelemaan, kun yhdestä naisesta ei ole miljardeiksi - vaan on se yksi miljardeista.

Saanko laittaa Tempulle terveisiä! Hänen makunsa on selkeä ja varma :D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/91/Echo_and_Narcissus.jpg/300px-Echo_and_Narcissus.jpg

• Mä joudun tuottamaan sulle ehkä pettymyksen sillä olen melkein 42-vuotiaanakin tyytyväinen kroppaani. Miksi ylipäätään verrata itseään jonkun toisen ulkonäköön, sillä ei se oma ulkonäkö sillä vertailulla samaksi muutu? Sekin energia kannattaa käyttää johonkin muuhun.

• ninnis.

Eihän niitä hunksien kuvia ole täällä linkittänyt kuin Jazuli. Ei naiset useinkaan sellaisia miehiä kuolaa. Miehet on paljon pahempia.-

• huh!

Jep, Jazuli nyt onkin omaa luokkaansa oleva silmänpalvoja. Miehen naamankin pitää olla kuin kiiltokuvasta.

• Niin Quiterie, aivan niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe