Kirjoitin ihan vitsillä sinulle vastauksen: *rakastuttaa* ja ihmettelin, kun et vastannut siihen mitään. Taisit ottaa sen ihan kirjaimellisesti?
En voinut mitenkään tietää, että sinulla on niin kauheita kokemuksia takanasi.
Toivottavasti et luule, että minä olisin se "vainoajasi". Olen uusi näillä palstoilla, joten sanoudun omalta osaltani itseni irti noista kuvioista.
Tomppa hoi!
20
93
Vastaukset
- korjaus
"sanoudun omalta osaltani irti noista kuvioista"
ei se tomppa yleensäkkään vastaile kovin innokkaasti mutta kun sen kanssa rupee väitteleen niin vastausta tulee eikä loppua näy jos haluaa vastauksen niin kannattaa olla vaikka ihan nätistikkin eri mieltä asiasta niin kyllä kaveri innostuu sitä omaa mielipidettään se jaksaa puolustaa loputtomiin vaikkei aina niin oikeessa oliskaan ja sitäpaitsi vainoaminen ainakaan näillä palstoilla ei pidä paikkaansa eihän se oo täällä edes ollu pitkään aikaan ennen viime viikkoja ainakaan nimimerkillään.
- tomppa on nainen?
Teissä Tompan kanssa on paljon samaa; ette anna periksi vaan riitelette maailmaan tappiin saakka. Naismaista käytöstä?
- v.b.v
Kyllä miekin kirjoitan omia mielipiteitäni, en muiden. En ole kavereiden perässä hiihtävä.
tomppa on nainen? kirjoitti:
Teissä Tompan kanssa on paljon samaa; ette anna periksi vaan riitelette maailmaan tappiin saakka. Naismaista käytöstä?
joo en kiellä mun kanssa saa kyllä väitellä kans maailman tappiin asti jos tyrmää mun mielipiteen toistamiseen mää en rupee miettiin onko tommppa mies vai nainen kyllä miehistäkin löytyy väittelijöitä toiset vaan nauttii siitä ja musta saa kyllä hyvän vastuksen mutta en määkään mistään ihan älyttömyydestä viitti ruveta väitteleen ihan huvikseen mutta tietysti jos toinen tahtoo niin mikäs siinä.
- rakaureIIa
Tompa tule takaisin. Älä ole vihanen.
- Korppis*
Aloitus on kuin kuuskytluvun teinitytön kirjeenvaihtoilmoitus.
Halu kahdenkeskiseen kirjeenvaihtoon toista sukupuolta olevan kanssa, mutta kun täällä ei voi sulkea kirjekuoria niin kaikki pääsee tirkistämään kaippuusi kyyneleitä. ; ))- tosiasia.
Et näytä ymmärtävän. Tai et halua ymmärtää. Miksi lietsot tompan pelkoa, että häntä kohtaan ollaan täällä hyökkäämässä vähintäänkin seksuaalisesti? Mieskin voi tuntea pelkoa, ymmärrätkö?
Hillitse mielikuvitustasi. tosiasia. kirjoitti:
Et näytä ymmärtävän. Tai et halua ymmärtää. Miksi lietsot tompan pelkoa, että häntä kohtaan ollaan täällä hyökkäämässä vähintäänkin seksuaalisesti? Mieskin voi tuntea pelkoa, ymmärrätkö?
Hillitse mielikuvitustasi.tää oli huippukirjoitus tälle palstalle hyökkäämällä seksuaalisesti kiitos hyvistä nauruista mielikuvitus huipussaan...
- tosiasia.
tiinaex kirjoitti:
tää oli huippukirjoitus tälle palstalle hyökkäämällä seksuaalisesti kiitos hyvistä nauruista mielikuvitus huipussaan...
Niin, hän kertoi että kimppuun on käyty reaalissa.
tosiasia. kirjoitti:
Minä olen ilmoittautunut päivän kestävään seminaariin, joka on parin viikon päästä. Seminaarissa pohdimme seksuaalistahyväksikäyttöä netissä.
Ehkä sen jälkeen olen viisaampi ja osaan vastata ilman mielikuvitusta ; )tosiasia. kirjoitti:
niinhän hän kertoi mutta mutta hän antoi kumminkin kirjoituksellaan ymmärtää että tää vainoaminen täällä ja oikeessa elämässä liittyy toisiinsa ja kuulostas kyllä aika uskomattomalta.
korpikirjailija kirjoitti:
Minä olen ilmoittautunut päivän kestävään seminaariin, joka on parin viikon päästä. Seminaarissa pohdimme seksuaalistahyväksikäyttöä netissä.
Ehkä sen jälkeen olen viisaampi ja osaan vastata ilman mielikuvitusta ; )no nyt puhutaan oikeilla sanoilla mutta eiköhän se tapahdu jossain muilla palstoilla kun näillä ikäryhmä palstoilla ja eikös siinä yleensä vanhemmat ihmiset käytä hyväkseen lapsia ja nuoria mutta ihan mielenkiintoista kuulla kommenttejasi seminaarin jälkeen mää oon tutustunu tähän asiaan lähinnä lehtikirjoitusten perusteella.
tiinaex kirjoitti:
no nyt puhutaan oikeilla sanoilla mutta eiköhän se tapahdu jossain muilla palstoilla kun näillä ikäryhmä palstoilla ja eikös siinä yleensä vanhemmat ihmiset käytä hyväkseen lapsia ja nuoria mutta ihan mielenkiintoista kuulla kommenttejasi seminaarin jälkeen mää oon tutustunu tähän asiaan lähinnä lehtikirjoitusten perusteella.
Niin totta, lapsiin kohdistuvasta hyväksikäytöstä on kysymys. Mutta koska en tunne nimimerkkiä Tomppa lainkaan niin en osaa sanoa onko hän kykenemätön puolustamaan itseään naisia vastaan vai tarvitseeko hän ammattiapua. No katsotaan sitten seminaarin jälkeen mitä voisin soveltaa ikäihmisiin.
- et voi tietää
korpikirjailija kirjoitti:
Niin totta, lapsiin kohdistuvasta hyväksikäytöstä on kysymys. Mutta koska en tunne nimimerkkiä Tomppa lainkaan niin en osaa sanoa onko hän kykenemätön puolustamaan itseään naisia vastaan vai tarvitseeko hän ammattiapua. No katsotaan sitten seminaarin jälkeen mitä voisin soveltaa ikäihmisiin.
Vähätteletkö sinä raiskattuja naisiakin, kun noin ilkeä olet?
et voi tietää kirjoitti:
Vähätteletkö sinä raiskattuja naisiakin, kun noin ilkeä olet?
Voi sinua pientä papuaivoa, älä osallistu keskusteluun jos et ymmärrä.
- epätietoinen..
Hei, monikaan meistä ei tiedä mihin kaikki tämä liittyy, kertoisko joku?
- ilmanvälilyöntejä
Normaalia piilomainontaa ollaan hetki puskassa ja kirjoitellaan itselleen viestejä mieluimmin kehuvia ja kaipaavia toimii aina kuten itse huomaatte.
viiskymppisissä tomppa teki avauksen vainoamisesta ehkä tää kumminkin juontaa jotenkin sinne suuntaan näin mää käsittäisin aloittajan pointtia en tiedä.
- Peace?
Lue tuosta ketjusta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10440643
Tuo ketjun jälkeen hän kirjoitti, että häntä vainotaan täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole422475Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40969Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864