Tuolla 50v puolella sitä turhaan yrittelin.
Niin olen kirjafiikki, 5 kirjaa menee viikossa kepeästi.
Asiasta poiketen vanhempi tyttäreni Päätoimittaja, Filosofian, maisteri. Yhteiskuntatieteen Kandi ,MBA, ja mitä kaikkea lienee, tuskailee kirjansa kanssa.
Haluaisi fantasiaromaaninsa nippuun.
Ilkeä isä kun olen, en usko sellaisen menestykseen. Harry Potterit on luettu.
Onhan hällä taustaa, 11v pääsi lasten/nuorten kirjaan tarinallaan isoisästään, ja koirastaan, ja sitten kirjaan Elämänmuutos, jossa hän kertoo koskettavasti äitinsä kuolemasta.
Kuinka hän sai siitä viestin, kuinka hän ajoi öisen suomen halki surutaloon.
Mutta kun siitä kirjoittamissta nyt on tullut ongelma.
Ei tuu takkia ei nuttua.
Mitä mie hälle teen?
Auttakaa työ viisaammat!
Löytyyköhän tällä palstalla ystävää?
16
129
Vastaukset
- :(
Puhu itsestäsi,älä suvustasi, aina.
- kednah
Mitäs haluat kuulla?
No olen tällainen siro 185cm satakiloinen neitimäisen oloinen mies:-)
Piirtelen kuvia, kirjoittelen...
Työkseni en tee mitään, koska muuten pärjäilen.
Mulla on kesämökkikin, jossa en ole käynyt yli kolmeen vuoteeen kertaakaan.
Liikaa muistoja jäi vaimon kuoleman jälkeen sinne... - :|
kednah kirjoitti:
Mitäs haluat kuulla?
No olen tällainen siro 185cm satakiloinen neitimäisen oloinen mies:-)
Piirtelen kuvia, kirjoittelen...
Työkseni en tee mitään, koska muuten pärjäilen.
Mulla on kesämökkikin, jossa en ole käynyt yli kolmeen vuoteeen kertaakaan.
Liikaa muistoja jäi vaimon kuoleman jälkeen sinne...Something new!!
- kednah
:| kirjoitti:
Something new!!
What have you call with me? Let talk something for you. I suppose that, you are about 65 fat old lady, people no life. Only teaking other peoples life dirdy!
Thats the reason you standing on place! - kednah
Omituista että näet sen näin. Se ei ole todellakaan tarkoitukseni:
Haluan kirjoittaa napakasti ja mukavasti.
Jos olen sinua tällä , ja näillä tarinoilla loukannut, pyydän todella syvästi anteeksi.
- Kaikella aikansa
Kerro hänelle että kirjalla ei ole kiirettä. Tuo inspiraation puute on merkki siitä että tarina ei vielä ole valmis kerrottavaksi.
Antaa ajan kulua ja jatkaa kirjoittamista kun tulee siihen pakoittava tarve.
Vängällä ja pelkästään kunnianhimosta ei saa hyvää tulosta. - kednah
Tätä olen hälle yrittänyt selvittää .
Kertonut omasta "kirjailijataustastani", kansakoulun ekaluokasta lähtien opettajani antoi parhaalle aineenkirjoittajalle aina lahjaksi kirjan (Jalmari Finnen teoksia), tai jotain muuta sen ajan tuotoksia (elettiin 60- lukua).
Niitä alkoi kertyä pinoksi saakka, ja aloin saada siitä syystä turpaanikin, eihän tuo ole reilua. Vähän huonohkosti meni tuo "veeras keeli" mutta muuten lienet ihan ookoo tyyppi? Aika näyttää.
Tuosta tyttäresi kirjatekeleestä: joskus ajan on vain annettava kulua, eiköhän se siitä. Se että kirjoittaa todellisesta elämästä, kokemastaan, on ihan eri asia kuin kirjoittaa fantasiaa. Ehkä se vielä onnistuu ja kirja valmistuu, mutta ei kirja pakolla synny. Eikä se ainakaan auta että yrittäisit jotenkin "auttaa".
Ja koska olet meillä kuuskymppisissä uusi niin huomautan vielä varmuudeksi että EN ole edellinen vastailija. Siis hymiömerkkinen, enkä kukaan muukaan aikaisemmin kommentoinut.- Kympit täynnä
eiköhän täältä ystäviä löydy, eikä pienellä ikäerolla ole mitään merkitystä
- metsäänhuutelija
Sitä saa, mitä antaa.
- ei oo todellista !
Mene nyt ihan aikuisten oikeesti hevon vittuun täältä kednah.
- Kateellisena katson
Luulen suurimman osan palstan naisista olevan jo sulaa vahaa käsissäsi.
- |
Luule vaan.
Miksi?
- Kateellisena katson
Aika paljon on hänelle tullut vihjailevia ja pikkutuhmia vastauksia
- jortika!
Niin, olemmehan me kateellisia
kerjäläisillekin! - 2012.,...-,,.-
Kaikilla on ystävä ilman sanoja-- tiedät sinulla on paljon ystäviä, ei kaikessa monessa luulen.
On turhaa kirjoittaa kielillä koska ehkä asut Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772548On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492546Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732412Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl331915Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251234Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59965