Palstan haukkuminen tasottomaksi

On se varmaan niin, että täällä on paljon negatiivista kirjoittelua ja peräkammarinpoikia pilvin pimein ja sitä rataa. ja tosi miehethän ovat siellä tosimaailmassa, täällä ovat vain nämä ylijäämämiehet.

Ok. Mennäänpäs hetkeksi kurkkimaan sitä tosi maailman tasoa. "Mies kaatuu melkein syliini ja yrjöää", "Vieressä tapellaan", "Jossain oli joku puukotustapaus", "Naapurissa on joku 100 kilon keijukainen tuijottamassa käheällä äänellä rööki suussa". No makunsa kullakin.

Tämäkö on nyt sitä todellista tasoa? Varmaan tällä palstalla on paljon katkeruutta, mutta myös rehellisyyttä. Ihmiset sanovat paljon suoremmin sen, mitä he oikeasti ajattelevat ilman väkivaltaa. Tämä on nykyaikaa. Ihmiset voivat ilmaista itseään paljon helpommin.

Se että puhutaan jostain hyvän käytöksen normituksesta: Tämä netti on nimenomaan lisännyt hyvän käytöksen olemassaoloa. Osaksi siksi, että ihmiset ovat voineet purkaa ajatuksiaan helpommin. Ennen nettiaikaa "huonoa käytöstä" esiintyi paljon useammin. Elämme nyt maailmankaikkeuden historian rauhallisinta aikaa. Tämä "vihapuhe"-keskustelu on täysin huvittavaa.

11

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtakäyttöinenkettu

Täällä naiset saavat myös (kärjistetyn) kuvan siitä, mitä heistä oikeasti ajatellaan. Vaikka sehän on helppo panna mt-häiriöiden piikkiin.

• wtgqe4tgwe3qt6

Kyllä kannattaa pysyä kaukana kaikista ujoista "kunnon miehistä". Sisältä ovat silkkaa paskaa.

• virtakäyttöinenkettu

Jahans, olen näköjään käynyt unessa tänne kirjoittelemassa.

• virtakäyttöinenkettu
        virtakäyttöinenkettu kirjoitti:

Jahans, olen näköjään käynyt unessa tänne kirjoittelemassa.

No ei noin mehukkaaseen nikkiin parilla kirjoituskerralla saa oikeuksia. Sitäpaitsi luulin kirjoittaneeni sillä ensin? Tämä on sotaa!

• ....................

Naisten asiakaspalvelun aika on loppu.

• Jüri Kulli

Mä räägi ja määgi hoonost soome

• Külli Ojos

Pikku-Kalle kysyi mitä on vittuilu isältään. Isä vastasi:

“Se on eräänlaista juttelua.”

Vähän ajan päästä Pikku-Kalle kysyi mikä on kyrpä. Isä vastasi:

“Se on sateenvarjo.”

Illemmalla ennenkuin vieraat tulivat Pikku-Kalle kysyi, mitä on huoraaminen. Isä vastasi punastuen:

“Se on kävelyä.”

Illalla vieraat tulivat ja ulkona satoi. Pikku-Kalle meni ovelle vastaan ja sanoi:

“Pankaa kyrpä naulaan ja menkää vittuilemaan isän kanssa kunnes äiti tulee huoraamasta”

• JK

OLEN SINKU

• Citynainen

Täällä on myös tositarkoituksella liikkeellä olevia. Va----työtä tekeviä ja ihan varattuja ihmisiä höpöttämässä asiaa tai asian vierestä.
      Nettivalvonta on lisännyt hyvää käytöstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe