Kysymys nuorille miehille

nuorinainen

Mitä mieltä olette siitä, jos teitä lähestyisi itseänne pidempi nainen? Entä haittaisiko se, jos nainen on teitä itseänne tukevampi tai painavampi? Minulla on sellainen käsitys, että miehet yleensä haluavat naisen olevan sirompi tai pienikokoisempi osapuoli.

9

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alphonse D

Riippuu miehestä aika paljon. Jotkut miehet pitävät siitä, että nainen on tavallaan turvallinen. Se voi vedota monenkin miehen turvallisuudentarpeeseen.

• 170cm

Ei haittaa, vaikka nainen olisi minua pidempi tai painavampi, jos hän on muuten kiinnostava. Ja aika moni nainen on minua pidempi, sillä olen itse lyhyemmästä päästä.

Itse en aktiivisesti suuntaa kiinnostustani itseäni pidempiin johtuen torjunnan todennäköisyydestä. Tämä ei siis niinkään johdu siitä, että itse haluaisin naisen ehdottomasti olevan minua pienikokoisempi.

Olen muuten ihmetellyt joskus, että yllättävän moni nainen, joka on oma-aloitteisesti osoittanut jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan, on ollut minua pidempiä.

• wryjeyj

Ei mitään merkitystä kunhan kokonaisuus viehättää.

• Sunder

Yleisellä tasolla olet oikeassa. Tosin tähän on poikkeuksensa, varsinkin usein hyvin laihat miehet pitävät melko runsaistakin naisista, juuri sen takia, että nämä ovat hyvin erilaisia kuin he itse. Itseäni ei naisen pituus haittaa, kunhan ei mennä yli kahden metrin, mutta kestän kyllä sen, jos nainen on kymmenenkin senttiä itseäni pidempi ja siihen vielä korot päälle. Paino on sitten toinen asia, eli itse en välttämättä kiinnostu naisista jotka ovat selkeästi itseäni raskaampia.

• 13+15

Täytyy olla miehessä vikaa jos jo se haittaa, että hänen mielestään "vääränlainen" nainen, lähestyy häntä.

Tottakai sitä voi lähestyä miestä on sitten minkä kokoinen/näköinen/muotoinen tahansa, mutta ei sitten pidä syyllistämään ketään tai vetää herneitä nenään jos mies ei olekkaan halukas viemään tuota lähestymistä yhtään eteenpäin.

Henkilökohtaisesti itseäni on muutaman kerran lähestynyt nainen, jonka kanssa en ole halunnut viedä juttua eteenpäin. Enkä itse noissa tilanteissa ole tuntenut mitään negatiivista naista kohtaan, lähinnä se hänen halu tulla tekemään lähempää tuttavuutta kanssani on saanut minut tuntemaan itseni imarrelluksi.

• nuorimies

Ei naisen pituudella ole minulle mitään merkitystä, vaan aivan muilla asioilla naisessa.

• mee pois

Vi..tut mä mitään läskiä halua naida

• 175cm

Mulle kelpaa pitempi, muttei laihempi. Jos on pitempi niin painoa pitäs silti olla vähemmän kuin mulla.

• 457457

Pidempi nainen ei olisi mikään ongelma. Sen sijaan painavampi nainen (ainakin jos painaa reilusti enemmän) ei sytyttäisi kauheasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe