Tällä(kin) palstalla miehet valittelevat yksinäisyyttään, ja sitä kun eivät kelpaa.
Sitten kuitenkin, kun menee johonkin baariin, tai harrastuksiin tai mihin tahansa, jossa voisi vastakkaiseen sukupuoleen tutustua, niin miehet eivät vilkaisekaan minuun päin. Siis eivät edes ne, jotka voisivat olla ensivaikutelman perusteella ATM-tapauksia.
Ja se vikaniko ? No, se seikka, että olen ylipainoinen, niin sehän riittää nähtävästi karkoittamaan yksinäisimmänkin miehen pois.
Mitähän tässä nyt pitäisi uskoa
34
246
Vastaukset
- Vinkki vinkki
Kiloista pääsee pois laihduttamalla.
- Älä luovuta tai jotn
Kiloista viis, jos on mukava ja sopivan söpö. Meinaan kyllä mulle kelpaa otepintaa hieman enemminkin sisältävät pakkaukset, jos on vain ihana ihminen oikeasti JA SÖPÖ. Että ei ne pienet liikakilot aina koko hommaa kaada.
Se tuppaa vaan olemaan niin, että kun on tarpeeksi kauan ollut sinkku, kuten minä ei oikein enää usko toisen ihmisen olevan kiinnostunut,. eikä näin ollen osaa ottaa iskuyrityksiäkään oikeen tosissaan enää.
Kuulostaa ehkä hurjalta, mutta niin ne tunteet vain katoavat jos ei pääse niitä edes joskus käyttämään johonkin ihanaan naiseen. Itseltäni alkaa tuo tunnepuoli olla juurikin tästä syystä pahasti pakkasen puolella.
Tunnen itseni kauniin naisen kohdatessani nykyisin melkoisen pökkelöksi ja haperoidun pahasti. Kurjaahan tämä on, mutta maailma on.
- exemption
Tottahan tuo on, vaikka itse olen täysin kokematon seurustelun suhteen niin ylipainoiset skippaan kyllä heti. Sulla on sentään siitä hyvä tilanne, että kun laihdutat niin löydät seuraa, miehillä asia on ihan eri.
- yksin,muttei onneton
Tuo on niin totta,, rumaa naista ei ole olemassakaan.
jokainen normaalipainoinen nainen on kaunis, todella harvoin on poikkeuksia.
Monesti lihavakin nainen on kaunis...
,,,,
miehillä on paljon vaikeampaa,,,
miksei aloittajakin vaan söisi oikein ja terveellisesti,, niin ei tarvitsisi tuollaisia miettiä,
- perus pentti
Ylipainosta on kuitenkin paljon helpompi päästä eroon kuin luonne- ja naamavioista.
- Cobra'
Tosiasiassahan naisissa on paljon enemmän alempaa tasoa kuin miehissä.
Koetko sä itseäs atn:ksi.?- jouni jänkhältä
Naisten tasoa heidän omissa silmissään nostaa kovempi p/s -kysyntä, sopeutumiskyky ohjattuun opetukseen, ja kyky nähdä vika muissa enemmän kuin itsessään.
- Niin siis
Eivät siis kelpaa nuorille ja kaunille naisille, tai teinitytöille. Pitäis katsos kelvata, kun nörttielokuvissakin kelpaa.
- mies ilman naista
Mulle kelpaa ylipainoinen hyvinkin mut ylipainoiset naiset ei halua tutustua minuun koska olen itse ylipainoinen. Ylipainoiset naiset haluu normaalipainosia. Itse olen 8kg ylipainoinen mut käyn kuitenkin salilla monta kerta viikossa ja urheilen muutenkin.
- Laihikselle!!!!
Yli 50 kg naisten eli jouluporsaiden paikka on biojäteastiassa.
- mustispeppers
Ihan samaa olen kokenut, ylipainoiset on ihan nolla-luokkaa. En anna tuon häiritä elämääni, siis sen, ettei mihiä kiinnosta, mutta minulle on turha kenenkään valittaa, ettei löydy naista XD Tänään kyllä kaupassa sattui jotakin kummaa, tuntui, että mies todellakin katsoi mua, hassua :))
- 3546576798
Mietti todennäköisesti paljonko on ruokalaskusi. Kaupassa usein tulee ihmeteltyä, kuinka paksukaisilla on varaa syödä itsensä niin pulleiksi, ruoan hinta kun on mitä on.
- mustispeppers
3546576798 kirjoitti:
Mietti todennäköisesti paljonko on ruokalaskusi. Kaupassa usein tulee ihmeteltyä, kuinka paksukaisilla on varaa syödä itsensä niin pulleiksi, ruoan hinta kun on mitä on.
Itse asiassa, ihmettelin kassalla hänen jälkeensä, miten samantyyliset ostokset meillä oli jollain lailla :)) Mulla ehkä hivenen terveellisimmät.
- Rakkauden marketti
mustispeppers kirjoitti:
Itse asiassa, ihmettelin kassalla hänen jälkeensä, miten samantyyliset ostokset meillä oli jollain lailla :)) Mulla ehkä hivenen terveellisimmät.
No se oli sit varmaan kohtalon johdatusta. Sun olis pitänyt purista sieltä reisitaskuhousujen persosastolta sitä miestä, niin tiedä vaikka minkämoinen laav stoori siitä olis syntynyt.
- mustispeppers
Rakkauden marketti kirjoitti:
No se oli sit varmaan kohtalon johdatusta. Sun olis pitänyt purista sieltä reisitaskuhousujen persosastolta sitä miestä, niin tiedä vaikka minkämoinen laav stoori siitä olis syntynyt.
XD No, ei kai sitä miestä puristella, jos hällä eukko on, mistä näistä tietää :D Piristi mun päivää kummasti tuollainen ilmestys, kun työpäivän päätteeksi kaupassa piipahdin.
- Persiiseen vaan kii
mustispeppers kirjoitti:
XD No, ei kai sitä miestä puristella, jos hällä eukko on, mistä näistä tietää :D Piristi mun päivää kummasti tuollainen ilmestys, kun työpäivän päätteeksi kaupassa piipahdin.
Oisit nyt koittanut vaan. Ei tunnusteleva tieltä eksy.
- mustispeppers
Persiiseen vaan kii kirjoitti:
Oisit nyt koittanut vaan. Ei tunnusteleva tieltä eksy.
Siis komeita miehiä on aina kiva hieman katsella :) Elämän suola... Ens kerralla sitten :DD
- Onnea etsintään
mustispeppers kirjoitti:
Siis komeita miehiä on aina kiva hieman katsella :) Elämän suola... Ens kerralla sitten :DD
Joo ja minusta on kiva katsella hoikkia ja timmejä nuoria naisia.
- mustispeppers
Onnea etsintään kirjoitti:
Joo ja minusta on kiva katsella hoikkia ja timmejä nuoria naisia.
Onnea vaan omaan etsintääsi, sitä taidetaan todella tarvita. Mä kun en tarvi mitään, niin olen vapaa sielu :)
- ..........
ylipainoisille sinkuille voisi perustaa oman palstan ja jättää tämän meille normaaleille.
- iiiiih
Olen osittain samaa mieltä. Tämä palsta pitäisi jättää normaaleille eli te mielisairaat muualle. Kiloista viis, mutta te aivovammaiset pilaatte tämän palstan.
- Free Fannyn haamu
Näin ujona ja rumana miehenä ei ole kiinnostusta kerjätä lähestymiskieltoa tai ritarimiesten harjoittamaa henkistä tai fyysistä väkivaltaa, joten jätän naisten vilkuilut suosiolla väliin.
- psykopatologi
Jos haluaa kohtuutasoisen naisen, henkistä väkivaltaa ei voi välttää.
- Mies1985
Miehiä nolottaa tulla nähdyksi lihavan naisen kanssa mutta monet heistä silti ainakin harkitsisivat seksiä ja pientä salaseurustelua.
-
Naisilla tilanne on sikäli erilainen että jos naista nolottaisi liikkua jonkun miehen kanssa niin ei myöskään vaivaton seksi ja seurustelu kiinnostaisi naista edes ajatuksena vaikkei tarvitsisikaan tuntea sosiaalista häpeää.
Netti voisi olla sinulle hyvä paikka tutustua miehiin, erityisesti jos etsit kevyttä huvia ja seksiä.
Muutamalla sanalla on sitten tosi helppoa herättää miehen kiinnostus.- ap.
"Miehiä nolottaa tulla nähdyksi lihavan naisen kanssa mutta monet heistä silti ainakin harkitsisivat seksiä ja pientä salaseurustelua."
eli lihava nainen kelpaa miehelle hetken huviksi ja panopuuksi mutta seurustella hänen kanssaan ei voi, kun kaverit eivät tykkäisi.
Oih mikä onni, mikä autuus ja unelmien täyttymys kaikille ylipainoisille naisille. Siis sehän on täydellistä elämää toimia masturbointialustana jollekin miehelle, joka ei edes kehtaa esiintyä seurassasi.
(Ja sanottakoon lisäksi, että siteeraamani mielipide lisäsi vahvasti uskoani siihen, että on olemassa miehiä, jotka eivät TODELLAKAAN ansaitse naista itselleen) - ...........
ap. kirjoitti:
"Miehiä nolottaa tulla nähdyksi lihavan naisen kanssa mutta monet heistä silti ainakin harkitsisivat seksiä ja pientä salaseurustelua."
eli lihava nainen kelpaa miehelle hetken huviksi ja panopuuksi mutta seurustella hänen kanssaan ei voi, kun kaverit eivät tykkäisi.
Oih mikä onni, mikä autuus ja unelmien täyttymys kaikille ylipainoisille naisille. Siis sehän on täydellistä elämää toimia masturbointialustana jollekin miehelle, joka ei edes kehtaa esiintyä seurassasi.
(Ja sanottakoon lisäksi, että siteeraamani mielipide lisäsi vahvasti uskoani siihen, että on olemassa miehiä, jotka eivät TODELLAKAAN ansaitse naista itselleen)on se tyhjää parempi.
- Mies1985
ap. kirjoitti:
(Ja sanottakoon lisäksi, että siteeraamani mielipide lisäsi vahvasti uskoani siihen, että on olemassa miehiä, jotka eivät TODELLAKAAN ansaitse naista itselleen)Sanoin vain miten asia on, eli naisilla on silti hieman paremmat mahdollisuudet. Jostain syystä lihavat ja yksinkertaiset naiset ovat useimmiten niitä jotka myös nauttivat eniten irtoseksistä.
Eikä siinä ole kyse vain kavereista vaan kaikista muistakin ihmisistä jotka näkevät miehen liikkuvan läskin kanssa. - ap.
Mies1985 kirjoitti:
Sanoin vain miten asia on, eli naisilla on silti hieman paremmat mahdollisuudet. Jostain syystä lihavat ja yksinkertaiset naiset ovat useimmiten niitä jotka myös nauttivat eniten irtoseksistä.
Eikä siinä ole kyse vain kavereista vaan kaikista muistakin ihmisistä jotka näkevät miehen liikkuvan läskin kanssa."Sanoin vain miten asia on, eli naisilla on silti hieman paremmat mahdollisuudet. Jostain syystä lihavat ja yksinkertaiset naiset ovat useimmiten niitä jotka myös nauttivat eniten irtoseksistä.
Eikä siinä ole kyse vain kavereista vaan kaikista muistakin ihmisistä jotka näkevät miehen liikkuvan läskin kanssa. "
Taitaa olla parempi jättää sanomatta, mitä ajattelen tuollaisia mielipiteitä omaavista miehistä. - Onnea etsintään
Mies1985 kirjoitti:
Sanoin vain miten asia on, eli naisilla on silti hieman paremmat mahdollisuudet. Jostain syystä lihavat ja yksinkertaiset naiset ovat useimmiten niitä jotka myös nauttivat eniten irtoseksistä.
Eikä siinä ole kyse vain kavereista vaan kaikista muistakin ihmisistä jotka näkevät miehen liikkuvan läskin kanssa."Sanoin vain miten asia on, eli naisilla on silti hieman paremmat mahdollisuudet."
Paskat se noin on se asia.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä sen miehen kaverit ajattelee.
Itsellä ainakin seksuaalisuus kuolee kokonaan lihavan naisen kanssa eikä himoita yhtään.
Itteäni ei voisi toisaalta haitata yhtään lihavan naisen kanssa oleminen sen tähden että mitä muut ajattelevat. Olen ollut treffeillä lihavien tai pyöreiden naisten kanssa.
Mutta se on silti mahdottomuus minulle seurustella pyöreän tai lihavan kanssa koska koen naisen vähemmän viehättävänä jo alustavasti ja sen lisäksi koemme varmasti elämämme täysin eri tavalla jos naisen mielestä on ok että hänellä on kiloja liikaa.
Itse en ymmärrä sellaista ajatusmaailmaan lainkaan enkä sitä asennetta elämään jossa kiloja annetaan vain kertyä ja olla ilman niille mitään tekemättä.
mies1985:n mielipide ei ole sama kuin kaikkien miesten mielipide. - Nainen1987
Mies1985 kirjoitti:
Eikä siinä ole kyse vain kavereista vaan kaikista muistakin ihmisistä jotka näkevät miehen liikkuvan läskin kanssa.Mistä sä tiedät nauttiiko ne vai ovatko anteliaita vaan sen takia etteivät muuten sais miehiltä mitään huomiota?
- Onnea etsintään
Onnea etsintään kirjoitti:
"Sanoin vain miten asia on, eli naisilla on silti hieman paremmat mahdollisuudet."
Paskat se noin on se asia.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa mitä sen miehen kaverit ajattelee.
Itsellä ainakin seksuaalisuus kuolee kokonaan lihavan naisen kanssa eikä himoita yhtään.
Itteäni ei voisi toisaalta haitata yhtään lihavan naisen kanssa oleminen sen tähden että mitä muut ajattelevat. Olen ollut treffeillä lihavien tai pyöreiden naisten kanssa.
Mutta se on silti mahdottomuus minulle seurustella pyöreän tai lihavan kanssa koska koen naisen vähemmän viehättävänä jo alustavasti ja sen lisäksi koemme varmasti elämämme täysin eri tavalla jos naisen mielestä on ok että hänellä on kiloja liikaa.
Itse en ymmärrä sellaista ajatusmaailmaan lainkaan enkä sitä asennetta elämään jossa kiloja annetaan vain kertyä ja olla ilman niille mitään tekemättä.
mies1985:n mielipide ei ole sama kuin kaikkien miesten mielipide.Tätä piti sitten miinustaa?
Tuliko paha mieli kun en tykkää lihavista vai? - Mies1985
Nainen1987 kirjoitti:
Mistä sä tiedät nauttiiko ne vai ovatko anteliaita vaan sen takia etteivät muuten sais miehiltä mitään huomiota?
Onhan tuo mahdollista ja hyvin looginen hypoteesi. Useimpien miesten huomio on kuitenkin naisille vastenmielistä kun taas mielenterveysongelmaiset pullukat ja hieman kilahtaneet naiset hankkiutuvat seksuaalisiin suhteisiin vaikka voisivat helposti kuitata ihailut epätoivoisilta miehiltä vaikka netin kautta.
-
Kauniit naiset taas eivät halua esim.levittää anonyymejä alaston(kroppa)kuvia tai kiihottaa miehiä nettiseksillä vaan enintään pistäytyvät baarissa tanssimassa. - cxvxcvcx
Nainen1987 kirjoitti:
Mistä sä tiedät nauttiiko ne vai ovatko anteliaita vaan sen takia etteivät muuten sais miehiltä mitään huomiota?
Eli yhtä hyviä asioita naisen lokikaalla on jotain ja ei yhtään mitään. Tässä yhteydessä varmaan voin haistattaa sinulle myös paskat kyvyttömyydestäsi asettua niiden oikeasti hädän alaisten asemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514