avoliitto,3 lasta ja silti miehen mielessä exä?? :o

miehet on sikoja

en enää tiedä mitä ajatella saatika tehdä..hmm..joo eilikkäs olen ollut suhteessa mieheen kohta 10vuotta.meillä on 3 lasta..suteessamme on ollut kummankin puolella valitettavasti syrjähyppyjä.. :( nyt suhde uudestaan parempaan päin,pitkään mennyt hyvin.tai ainakin niin olen luullut. puhutiin ja sovittiin että pysytään yhdessä,panostetaan ja jätetään tyhmyydet kokonaan ja keskitytään perheeseen ja meihin,varsinkin meihin!mutta nyt on alkanut tuntumaan ihan oikeesti siltä että olen kin tässä suhteessa silti yksin...miehen mielestä olen vain vainoharhainen,no joo ainahäan minä olen ollut kun olen vähän epäillyt häntä jostain,ja ohhoh ollut myösoikeassa ;) kyllä muuten miehet osaa olla hyviä valehtelussa...ei tunnusteta ennenkun kiinni jäädään ja kunnolla..anuway,minusta tuntuu että nyt parin vuoden sis''n mieheni haikailee exänsä perään,olemme myös tuon mieheni exän kanssa kaverieta,ja se myös seurustelee ja tiedän kyllä ettei exä koske mieheeni..koska tiedän että ei se koske kavereiden miehiin..tiedän että vaikka se nainen on sanonut mulle aikoinaan että tykkää aina miehestä ni mutta siihen se jääkin,ja joo moni nyt voi luulla että muija kusettaa mua jne.,mutta asia ei ole niin,en ole sinisilmäinen ja haistaisin kyllä palaneen käryä JOS heillä olisi jotain...mutta tuo mun ieheni käytös mua raivostuttaahaluisin iin saadasen kertomaan onko sillä fiiliksiä exäänsä,ja mä TIEDÄN että on ,mutta tahdon vaan saada sen sanoon sen itse.. vituttaa sen valehtelu...on se sille sanonu kuinka se sitä rakastaa vieläkin ja jopa että tahtoisi vielä jopa panna sen kanssa kun se on niin ihana jne..todella mukava kuulla tällänen...en tiedä oikeesti miksi olen tälläisessä suhteessa,miksen lähde pois?ehkä pelkään pärjäänkö yksin..en tiedä..pärjäisin minä,olenhan jo kerran muuttanut pois hänen luotaan jne..mutta se että minä rakastan oikeesti miestäni ja olen niin yrittänyt kaikkeni tähän että meillä menis hyvin.ja nyt että tuntuu että se haikailee exnsä perään niin en tiedä kannattaako mun jäädä suhteeseen missä olen aina kakkosena..lapsen äiti jonka kanssa ollaan oltu 10 v.. tunnen itseni todella kakkosmuijaksi :( sanokaan ihmiset kannattaako jäädä missä mies haikailee jopa facebookin kautta exäänsä..kirjottelee siel chatissa sille..joo tiedän mun pitäs lähtee meneen tästä..ja etsii sellanen joka oikeesti kohteliskin mua hyvänä...mutta kertokaa mielipiteenne... :) kiitos ;)

18

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

Olisit mennyt mun kaa naimisiin niin ei olis tarvinnut pelätä et kävisin toisen pipari purkilla. kyllä se voi olla et miehes on iskenyt silmänsä toiseen. Alkaa kyllästymään sinuun vaan.

• miehet on sikoja

joo se mullakin tullut mieleen..itsekkin aikoinani kyllästynyt häneen.. joten saapi nähdä mitä äijän kanssa käy...voipi olla että alankin miettimään omaa asuntoa,tän päivän miettinyt koko asiaa...kun kaikkensa on antanut ei jaksa yksin...kyllä ehkä tuolla jossain vielä on joku jonka löydän :)

• aviossa onnellinen_n

Avoliitto ei ole mikään Avioliitto, eli siitä on käytännössä helppo lähteä kävelemään kumman osapuolen koska tahansa. Ei siitä tarvi siinä mielessä erota vaan se suhde lopetetaan yhteisestä sopimuksesta tai sitten jommankumman osapuolen...mitään pyrokratiaa ei juuri ole. Siinä mielessä ei turvallinen jos ajattelee tilannetta jossa siinä on lapset yhtenä yhdistävänä tekijänä tehtynä.

• 3

-> kirjoitustyylisi on suhteellsen sekavaa.

Ei kait tuohon sen kummemmin voi vastata kuin että joko hyväksyt tilanteen tai sitten et. Ihan itsestäsi se riippuu.

• ....................

Olisko kysymys haavekuvasta. Mitäs jos muistutat mieleen mitä huonoa siinä exässä oli ja miksi he aikanaan erosivat...

• miehet on sikoja

mun mies petti sitä exäänsä :(

• ei äitee

No jos olet aina haistanut kun on oikeesti pet´tänyt niin varmasti tiedät milloin oikeesti noin tekee. Jos luotat kerran tähän exään niin anna ton ukkos vaan haaveilla. Turha on 3 lapsen elämää laittaa rattaille vaan koska ukkos horisee haaveillen. Mitä vanhemmaksi tulette nuo jorinat jää vielä enempi haaveilun tasolle. älä tee hätiköityjä ratkaisuja

• miehet on sikoja

totta,yritänkin tässä mennänyt päivä kerrallaan jakatsoa miten menee... kyllä välillä menee hyvin etten vielä kumminkaan kirvestä ole heittänyt kaivoon..mikä se sellanen suhde on mikä olisi pelkkää ruusuilla tanssimista ;) jokaisessa suhteessa on omat ongelmat.. ja ehkä nyt itse vaan koitan unohtaa ukon omat haaveilut.. kyllä se tästä ;)
      KIITOKSIA KUITENKI MIELIPITEISTÄNNE,AUTTOIVAT PALJON :D

• opopoåpå

Miehet ottavat usein nopeasti eron jälkeen uuden naisen. Ihmettelen vaan näitä naisia jotka ottavat miehen joka on juuri eronnut ilman että on ehtinyt käsitellä eronsa mitenkään. Aika usein miehet jopa ottavat exäänsä muistuttavan uuden kumppanin. Sama juttu joskus silloinkin kun on exä jätetty uuden naisen vuoksi, ei siinäkään eroa ole käsitelty tai itsenäistytty.

Turha siinä minusta on nysän sitten itkeä kun heillä on vuosien myötä arki tullut alkuhuuman tilalle kun miehellä kuitenkin on vielä tunteita exää kohtaa ja parin kaljan jälkeen soitellaan salaa exälle että eikö voitais panna.

Ei siinä mitään, oma eroni helpottui kun pääsin miehestä kätevästi eroon kun hän pian eromme jälkeen löysi nyxänsä, ja lopetti minussa roikkumisen. Mutta olen seurannut sivusta montaa rumempaa eroa.

Itse ottaisin miehen joka on päässyt menneisyyden haamuista eroon ja joka on eron jälkeen oppinut elämään itsellisesti. En myöskään ottaisi miestä joka ottaa kaljaa, niin eipähän tarvitse pelätä mitään epämääräisiä humalatouhuja.

Itse en sun sijassa jaksais tollaista katsella.

• O'ou

Anteeksi nyt vaan, jos olen epäasiallinen, mutta: Hitto teillä on pienet piirit!!! Muuta perheesi kanssa johonkin muualla niin ei exät sotke. Huh!

• yks sika vaan

Mahdollisesti miehen ja exän suhde ei ollut ihan loppuun käsitelty kun erosivat. Vaikka kuulostaa kliseiseltä lätinältä: mutta ero on aina käsiteltävä pois ennen kuin lähtee uuteen suhteeseen. Vanha suola janottaa kun mielessä on vaan hyvät ajat. Aina ei ole mahdollista käsittelyyn jos toinen on lähtenyt uuden matkaan, tai puheyhteys on huono. Tai ylpeys estää tai jotain.

Ootko selvittäny hoitiko ne suhteensa pois käsistä erotessaan? Koska aika kultaa muistoja, ja mies ehkä ei muista enää miksi erosivat, ja niitä huonoja aikoja. Se on valitettavasti inhimillistä eikä sikamaisuutta. Anteeks vaan. Sitä käy naisillekin.

Kannattaa keskittyä siihen mitä teillä on. Unohda sinä se miehen exä ja pidä teidän päivittäinen yhteiselämä elämisen arvoisena. Ole miehelle ystävä, kaveri, vaimo, rakastajatar, ja kohtele häntä myös sellaisena itsellesi. Mies on kuitenkin aika yksinkertainen otus ja tyytyväinen kun vatsa on täynnä.
      Mutta jos halajat eroa, niin ole ainakin rehellinen äläkä käännä eron syytä miehen harteille.

• yks sika jatkaa

Tarkoitan: anna miehen huomata ettet välitä hänen ja exän suhteesta kun sinä olet kuitenkin hänen elämänsä nainen. Mahdollistahan on että mies epäröi suhteessanne ja haastaa sinua mustasukkaisuuteen. Siitä ei kannata vihastua vaan jättää omaan arvoonsa ja osoittaa rakkautta hänen menneisyydestä huolimatta.
        Kannattaa ainakin kokeilla.

• missä luottamus?
        yks sika jatkaa kirjoitti:

Tarkoitan: anna miehen huomata ettet välitä hänen ja exän suhteesta kun sinä olet kuitenkin hänen elämänsä nainen. Mahdollistahan on että mies epäröi suhteessanne ja haastaa sinua mustasukkaisuuteen. Siitä ei kannata vihastua vaan jättää omaan arvoonsa ja osoittaa rakkautta hänen menneisyydestä huolimatta.
        Kannattaa ainakin kokeilla.

Sulla on hyviä neuvoja, kannattaa ap:n ottaa ne vastaan. Mua häiritsee hänen jutussaan se, että hänkin on käynyt suhteen aikana vieraissa. Ehkä heidän ongelmana todellisuudessa on se, ettei kumpikaan voi luottaa toisiinsa?

• harkkone
        missä luottamus? kirjoitti:

Sulla on hyviä neuvoja, kannattaa ap:n ottaa ne vastaan. Mua häiritsee hänen jutussaan se, että hänkin on käynyt suhteen aikana vieraissa. Ehkä heidän ongelmana todellisuudessa on se, ettei kumpikaan voi luottaa toisiinsa?

Ex-avokkini alkoi jossaan suhteemme vaiheessa epäillä meikäläistä vieraissa käynnistä. Enkä ollut. Todellakaan. En ees tiiä mistä se semmosta meni keksimään. Leppyyttelin ja vakuuttelin sitä aikani. Niitä puuskia tuli ja meni. Joskus tuli kaveriporukassa kun alkoi muka leikillään jauhamaan että mulla on naisystävä, mutta sen silmät kerto mulle muuta. Ei leikitellyt. Vähitellen kahdenkeskissitä keskusteluista tulikin riita, ja lopulta hän halusi erota kun ei voinut minuun luottaa ja kun me vaan riideltiin eikä enää sovittu yhteen enkä minä osannut puhua ja olin muutenkin mitäkaikkealienee.
        Ja ei sitten mennyt kun reilu vuosi niin tuli ikävällä tavalla ilmi hänellä olleen parhaan kaverini kanssa jonkinlainen lyhkänen romanssi niihihn aikoihin kun alkoi meikäläistä syyttelemään. EIpä se kai pahalla mutta omatunto soimasi eikä voinut myöntää.

• Turhaa valitusta

Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä te kommentoijat olette yksinkertaisia. niin kuin aloittajakin.
      Katsokaa kokonaisuutta, älkääkä jääkö kiinni jonninjoutavuuksiin.
      Elämä on, ja siihen on itse kunkin sopeuduttava,

• qfffffqwfw

Perustuuko tieto siitä että mies haikailee exän perään vain ja ainoastaan exän puheisiin vai onko sinulla jotain konkreettista, että mies on esim. jääny kiinni tekstareista, facebook jutuista, ja olet nähnyt kaiken omin silmin?

Tuo on todella olennainen asia. On mahdollista että exä puhuu juttujaan vaan halutakseen erottaa teidät mikäli sulla ei ole omia todisteita. Jos sulla on omia todisteita unohda sit mitä mä sanoin. Mä en todellakaan luottais vain ja ainoastaan exän sanaan tollasessa tilanteessa, se että pitää varansa eikä automaattisesti luotakaikkiin juttuihin ei tarvitse tarkoittaa sitä että on epäluuloinen vaan terveellä tavalla varovainen. Ole ovela, ota selvää niin ettei kumpikaan huomaa mikä on asioiden todellinen laita.

• Ukkosi hölmöys. Miksi miehet eivät osaa päättää!

• kokemusta on

Tiedän,että on tosi vaikeeta myöntää--tästä ei tuu mitään---mutta et tule olemaan onnellinen tollasessa eipäs juupas suhteessakaan---toivon sulle rohkeutta lähteä----vain silloin --uskon niin---voi alkaa valoa näkymään tunnelin päässä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe