Oletko antanut tai saanut kumppaniltasi seksilahjakortteja? Miksi tai miksi et? Mitä ajattelet sellaisista korteista?
Itsekin on tullut miehelle muinon muutama väsättyä, mutta jostain syystä nykyään ajatus ällöttää. Siis ei seksi, vaan se lahjakortti. Ihan kuin harrastaisin seksiä vain miestä varten, tekisin hänelle suurenkin palveluksen ottamalla suihin, ihan kuin en saisi siitä itse mitään. Se ei ole totta. Vartaloni ja puolison hyvänä pitäminen ei ole (enää) minulle kauppatavaraa, eikä siihen tarvita joulua, ystävänpäivää tai synttäreitä että haluan helliä puolisoani. Yhtä ällöjä minusta on nämä kun annetaan itsensä seksivetimissä "lahjaksi" - voihan sitä mukavaa puuhaa suunnitella juhlan kunniaksi, mutta kyllä minä siitä saan itse yhtä lailla kuin annan, joten ei se mikään lahja tai palvelus ole.
Tietysti parisuhteessa, jossa seksi on aina ollut hyvin mutkatonta, niin sitä voi virkistää millä vaan. Eli ihan varmasti joskus tuollainen lahjakortti voi olla vain piristys muutenkin viriiliin seksielämään. Mutta varsinkin jos halujen yhteensovittamista on pitänyt tehdä (mikä on monessa parisuhteessa tilanne), niin tuollainen korttihan on lähes loukkaava. Vähemmän halukkaalta se muistuttaa siitä että en oikeasti haluais, mutta "lahjana" sinulle voin suostua moiseen ikävyyteen. Ja enemmän halukkaaltahan tuollainen kortti on aika itsekäs.
Mitä jos muusta parisuhteeseen kuuluvasta toiminnasta tehtäisiin lahjakortteja? Tänään lupaan olla kiinnostunut siitä mitä puhut? Tällä lahjakortilla yksi tunti kunnioittavaa keskustelua vaikka olisinkin suuttunut? Tällä lahjakortilla otan sinut leffan ajaksi kainaloon?
Seksilahjakortit, mitä mieltä?
3
549
Vastaukset
- menivähänsekavaksi8
itse annoin joululahjaksi lahjakortin, jossa lupasin tyyliin 10 kpl hierontoja (selkä/niska jne), 100 halia ja suukkoa ja vielä jotakin 10 kpl vapaavalintaisia palveluksia (ihan mitä vain). Ei mitään suoraa seksilahjaa, se minuakin hieman karmisi, en tiedä oikein miksi. Oli mies tyytyväinen korttiinsa ja minäkin kun hyvän lahjan annoin. Joillekin se sopii, mutta ei kaikille. Pitää miettiä mihin suostuu ja mitä sen toisen oikeasti ajattelee toivovan. Jokainen kykyjensä ja toiveidensa mukaan. noiden luettelemiesi asioiden on ehdottomasti oltava parisuhteessa jo itsestäänselvyys toimivan suhteen kannalta. Siis toisen huomioiminen ja kunnioittaminen, ei mitään väkisin vääntämistä. Lahjakortin pitää olla "leikkisä" eikä sellainen että sitä katuu sitten kun sen on antanut.
- citten
Olen saanut mieheltä kaupasta ostettuja seksilahjakortteja tuliaisena(!) enkä tykännyt. Jemmasin jonnekin kaapin perukoille, ei tulisi mieleenkään "käyttää" niitä mieheni kanssa - eikä sen koommin kenenkään muunkaan.
Eiköhän aikuisen ihmisen pitäisi pystyä seksiä harrastamaan ilman noita kuponkejakin... Jotenkin en osannut ottaa huumorilla. En muista koskaan antaneeni moista mutta voisin hyvin kuvitella sen tekeväni, ihan kiva idea minun mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462